Euroviisut 2025/ virallinen
Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26028)
Henri Piispanen ei ole mikään laulaja, vaan on ääninäyttelijä. Heikko lauluääni on hänellä, tämän on itsekin myöntänyt. Pelkäsi kovasti yleisön edessä esiintymistä ja hermoili. Ei kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomen viisuissa oli joulupukkia ja tässä tulee muumi muumi, lapin mystiikkaa sirkusesitystä. Muistan vieläkin sen norjalaisen valvojan ilmeen, kun joulupukki asteli lavalle. Myötähäpeä
Se oli kyllä vielä astetta nolompi, kun Liverpoolissa Pipsa Possu veti letkajenkkaa.
Pipsa possu euroviisuedustajaksi.
Hevisaurus
Miettikää kun teillä olisi niin kova yhtye, että YLE kirjaimellisesti peruu tavallisen UMK-formaatin vain jotta teidän bändi ei sitä voita :D
Noin sanoo suomalainen jolla on heikko itsetunto.
Vierailija kirjoitti:
Mä melkein toivon kyllä Månsin voittoa, koska se ois tavallaan hauskin juttu ikinä kun se voittaa koko viisut. Seuraavana vuonna sitten Ruotsi kyhää itkuisena ja persaukisena kasaan viimevuotistakin ankeamman shown paleaktivistien riehuessa taustalla, ja kaikki muut osallistujamaat lähettää hyvävelikerhosta kyrpiintyneenä jonkun Windowsman Dustin the Turkey tyyppisen haistattelukappaleen.
Mua naurattaa, että winman näytti ruotsissa persettä. Juu, munkin puolesta ruotsi voi järjestää näitä kalliita viisuja niin paljon kuin sielu sietää. Kalliit turvallisuusjärjestelyt.
Toivottavasti ei nyt kolahda omaan nilkkaan, Erika voittaisi vittuilu äänillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisissa on paljon henkisesti kehittymätöntä porukkaa, liekö sisäsiittoisuuden tulosta. Piruuttaan äänestäisivät roskaa Ruotsin edustajaksi. Seuraavaksi rääkkäämään sitten eläimiä. Suomalainen.
Selvä. Itse annoin umk:ssa vain sen yhden ilmaisen yle äänen mutta nyt kyllä otan selvää kuinka äänestään vpn:llä sitä Kaj:ta.
Toivottavasti ruotsalaiset sitten vastaavat palvelukseen ensi vuoden UMK:ssa :D
Vierailija kirjoitti:
Mä melkein toivon kyllä Månsin voittoa, koska se ois tavallaan hauskin juttu ikinä kun se voittaa koko viisut. Seuraavana vuonna sitten Ruotsi kyhää itkuisena ja persaukisena kasaan viimevuotistakin ankeamman shown paleaktivistien riehuessa taustalla, ja kaikki muut osallistujamaat lähettää hyvävelikerhosta kyrpiintyneenä jonkun Windowsman Dustin the Turkey tyyppisen haistattelukappaleen.
Jep, mielummin Ruotsi voittaa, kuin Suomi tälläisenä aikana.
Mitä ihmettä te täällä höpötätte Luico Corsin kuvitellusta syömishäiriöstä. Nyt jäitä hattuun, mummot. Ihan normi kroppa on nuorella miehellä, kasvotkin ovat normaalit. Luico Corsi on Glam Rock ja Indie laulaja ja hänellä oli glam maski naamalla siksi kalpeat ja jähmettyneet kasvot. Ei kaikkien kuulukaan olla rasvapalleroita. Samanlainen kroppa oli kitaristillakin, hänellä oli vain löysät vaatteet yllä. HÖPÖHÖPÖ!!!
Vierailija kirjoitti:
Kaikkien aikojen kaaosviisut. Suomi oli se voittaja, eikä ruotsalaiset voineet sivuttaa. Abba kieltäytyi esiintymästä ja loreenia ei kunnolla huomioitu. Kohua kohun perään ja rahaa paloi 🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua naurattaa, että winman näytti ruotsissa persettä. Juu, munkin puolesta ruotsi voi järjestää näitä kalliita viisuja niin paljon kuin sielu sietää. Kalliit turvallisuusjärjestelyt.
Toivottavasti ei nyt kolahda omaan nilkkaan, Erika voittaisi vittuilu äänillä.
Joo sama, winkkariukon biisikin oli ihan hauska mutta esitys täysi vitsi ja normaalina vuotena olisin hävennyt tuollaista pelleshowta. Mutta joskus ajatus on tärkein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teräsbetonin missä miehet ratsastaa oli säälittävä yritys uusia Lordin voitto samankaltaisella musiikilla.
Metsään meni ja pahasti.
Oli muutenkin aika juntti meininki heillä.
Joo. Silloin paheksuttiin, että miehet viisuissa ilman paitaa. Biisi ei ollut kovin hyvä.
No ei kyllä ollutkaam hyvä biisi.
Silloin ei varmaan pahemmin edes arvostettu suomen kieltä euroviisuissa.
Niin se vaan Erika tippuu oddseissa.
Itse veikkaan, että Ranska voittaa tänä vuonna.
siellä on huhuttu, että jotain tosi isoa on tulossa
Vierailija kirjoitti:
Henri Piispanen ei ole mikään laulaja, vaan on ääninäyttelijä. Heikko lauluääni on hänellä, tämän on itsekin myöntänyt. Pelkäsi kovasti yleisön edessä esiintymistä ja hermoili. Ei kiitos.
Minä pidän kyllä ja onhan tuo bändissä laulaja ollut. Korkealle menee, mutta Nemo vieläkin korkeammalle koulutetulla äänellään.
Vierailija kirjoitti: Niin se vaan Erika tippuu oddseissa. Itse veikkaan, että Ranska voittaa tänä vuonna. siellä on huhuttu, että jotain tosi isoa on tulossa
Luulen, että on australian vuoro voittaa. Kaukana euroopasta
Vierailija kirjoitti:
Oletteko ihan oikeasti niin noloja, että meinaatte huijata toisen maan karsinnoissa koska Suomi mainittu?
Toi kappale on ihan huono, outoa jos joku tekee niin.
Vierailija kirjoitti: Niin se vaan Erika tippuu oddseissa. Itse veikkaan, että Ranska voittaa tänä vuonna. siellä on huhuttu, että jotain tosi isoa on tulossa
Balladi, ei ole balladin vuoro näin masentavaan maailmanaikaan.
Australia ei järjestetä viisuja jos voittaa. Lähellä kävi kun lähettivät upean Sound of Silencen. Samoin eka esiintyjä Guy Sebastian on lähellä sydäntäni, seurasin matkaansa ensimmäiseksi Australian Idoliksi silloin kaaaaauan sitten, ja näin jopa hänet livenä Australiassa 20 vuotta sitten. Uskomatonta että Australiakin on ollut mukana jo KYMMENEN VUOTTA. Sopii hyvin joukkoon, ihanaa kun osallistuvat.
Tuo vois ollakin mielenkiintoista, Ranska ei ole tietääkseni voittanut todella pitkään aikaan vaikka laadukkaita esityksiä sieltä tippuu säännöllisesti. Jäivät kakkossijalle 2021.
Vierailija kirjoitti:
Balladi, ei ole balladin vuoro näin masentavaan maailmanaikaan.
Pitää olla iloa. En usko, että Erikankaan provokaatio biisin aika on. Käy vielä Virot.
Vierailija kirjoitti:
On laulaja myös kyllä mitä ihmettä? Ja hyvä sellainen.
Hevisaurus