Euroviisut 2025/ virallinen
Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26028)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletteko ihan oikeasti niin noloja, että meinaatte huijata toisen maan karsinnoissa koska Suomi mainittu?
Huijata? Miten?
Äänestämällä KAJ:ta Suomesta VPN:n avulla. Ette itsekään tykkäisi, jos ruotsalaiset tekisi noin UMK- äänestyksessä :D
Olin tyrmistynyt kun Baby Lasagna ei viime vuonna voittanut.
Olin aivan hulluna siihen biisiin ja olen edelleen.
Olin varma että voittaisi.
Ehkä siinä sitten oli liikaa yhtäläisyyksiä Käärijään ja sen takia jäi toiseksi.
En muista minä vuonna oli Islannista Hatari.
Siihenkin olin aivan hulluna.
Olisikohan päätynyt sijalle 11?
Odotin parempaa sijaa se oli ihan huippu.
Tekivät siinä pisteidenlaskun aikana sen Palestiina kannanoton niin olisiko se vaikuttanut jollain tavalla lopputulokseen.
Jotkut esitykset jää paremmin mieleen kuin toiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletteko ihan oikeasti niin noloja, että meinaatte huijata toisen maan karsinnoissa koska Suomi mainittu?
Muistele Saara Aaltoa x factorissa. Kyllä ovat niin noloja
Apua olin unohtanut tuon saagan. Kaikkien aikojen Suomi mainittu rääh rööh juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo KAJ edes ole niin hauska kappaleena kun sitä kuuntelee. Jotenki tuntuu että kaikki on vaan perus SuOmI mAinittu PERKELE tOrillE -täpinöissä. Ihanko Ruotsissa on Suomi huomattu! Ihme orjakansaa kyllä ollaan edelleen.
Jääkiekkokansan biisi. Torille ja poika saunoo
Siihen just sopiva. Olihan aikoinaan Den glider in superhitti Suomessa juuri jääkiekon takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raadit taisivat tulla, ettei naapurimaat äänestä toisiaan.
No joo'o, virallisesti kai näin, mutta silti pelkkänä yleisöäänestysaikana saatiin aina eri maa voittajaksi. 🤷🏼 Lordi oli se viimeinen niitti, kansan mielipide oli väärä joten pitihän sitä jotenkin suitsia.
Taisi olla kyllä Venäjän voitto. Saihan Venäjä siihen aikaan osallistua, mutta eihän se nyt herranjestas saanut voittaa sentään :D
Suomen viisuissa oli joulupukkia ja tässä tulee muumi muumi, lapin mystiikkaa sirkusesitystä. Muistan vieläkin sen norjalaisen valvojan ilmeen, kun joulupukki asteli lavalle. Myötähäpeä
Zuomi muutti euroviisuja. Ensin ivattiin taskulampun kanssa valolavaa ja hups sehän yleistyi. Avaus oli hieno.
Onkohan suomalaiset euroviisujen hulluin viisukansa, jos UMK-finaalia katsoi 2,2 miljoonaa suomalaista? Puolassa katsojia oli kai alle miljoona, Norjassa samoin, Islannissa jotain 400 000. Ruotsin Melloja katsoo varmasti pari miljoonaa ihmistä, mutta Ruotsissa on asukkaita melkein kaksi kertaa enemmän kuin Suomessa. Virossakaan ei mitään ihmeellisiä katsojamääriä ollut. Mutta Suomessa on aina.
Teräsbetonin missä miehet ratsastaa oli säälittävä yritys uusia Lordin voitto samankaltaisella musiikilla.
Metsään meni ja pahasti.
Oli muutenkin aika juntti meininki heillä.
Vierailija kirjoitti:
Suomen viisuissa oli joulupukkia ja tässä tulee muumi muumi, lapin mystiikkaa sirkusesitystä. Muistan vieläkin sen norjalaisen valvojan ilmeen, kun joulupukki asteli lavalle. Myötähäpeä
Se oli kyllä vielä astetta nolompi, kun Liverpoolissa Pipsa Possu veti letkajenkkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huijata? Miten?
Äänestämällä KAJ:ta Suomesta VPN:n avulla. Ette itsekään tykkäisi, jos ruotsalaiset tekisi noin UMK- äänestyksessä :D
Onko siis Ruotsin äänestys vain Ruotsissa oleville? Umk:ssa sai ihan luvalla äänestää ulkomailta. En siis tiedä Melloista mitään, siksi kysyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huijata? Miten?
Vaikka pidän KAJ.sta en pitäisi siitä, että edustaa Ruotsia viisuissa. Hankkikoot ruotsalaiset oman huumorin, kulttuurin ja rohkeuden olla erilainen.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi raadeilla on erilainen arvostelukyky kuin yleisöllä, joka voi lähteä vaikka minkä massahysterian perään.
Keille nää viisubiisit on tarkoitettu, raadeilleko?
Vierailija kirjoitti:
Onkohan suomalaiset euroviisujen hulluin viisukansa, jos UMK-finaalia katsoi 2,2 miljoonaa suomalaista? Puolassa katsojia oli kai alle miljoona, Norjassa samoin, Islannissa jotain 400 000. Ruotsin Melloja katsoo varmasti pari miljoonaa ihmistä, mutta Ruotsissa on asukkaita melkein kaksi kertaa enemmän kuin Suomessa. Virossakaan ei mitään ihmeellisiä katsojamääriä ollut. Mutta Suomessa on aina.
Islannissa on alle 400 000 asukasta, että tuota noin...?
Vierailija kirjoitti:
Teräsbetonin missä miehet ratsastaa oli säälittävä yritys uusia Lordin voitto samankaltaisella musiikilla.
Metsään meni ja pahasti.
Oli muutenkin aika juntti meininki heillä.
Joo. Silloin paheksuttiin, että miehet viisuissa ilman paitaa. Biisi ei ollut kovin hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Olin tyrmistynyt kun Baby Lasagna ei viime vuonna voittanut.
Olin aivan hulluna siihen biisiin ja olen edelleen.
Olin varma että voittaisi.
Ehkä siinä sitten oli liikaa yhtäläisyyksiä Käärijään ja sen takia jäi toiseksi.
Olisihan se ollut ikävää, jos BL olisi voittanut ja sen jälkeen kaikkialla olisi huudettu, että biisihän on halpa kopio ja plagiaatti Pain-kappaleesta Party in my head.
Mä melkein toivon kyllä Månsin voittoa, koska se ois tavallaan hauskin juttu ikinä kun se voittaa koko viisut. Seuraavana vuonna sitten Ruotsi kyhää itkuisena ja persaukisena kasaan viimevuotistakin ankeamman shown paleaktivistien riehuessa taustalla, ja kaikki muut osallistujamaat lähettää hyvävelikerhosta kyrpiintyneenä jonkun Windowsman Dustin the Turkey tyyppisen haistattelukappaleen.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisissa on paljon henkisesti kehittymätöntä porukkaa, liekö sisäsiittoisuuden tulosta. Piruuttaan äänestäisivät roskaa Ruotsin edustajaksi. Seuraavaksi rääkkäämään sitten eläimiä. Suomalainen.
Selvä. Itse annoin umk:ssa vain sen yhden ilmaisen yle äänen mutta nyt kyllä otan selvää kuinka äänestään vpn:llä sitä Kaj:ta.
Just näinä aikoina oli erikoinen sattuma, että juuri puolueeton Sveitsi löysi voittajabiisin. Celine Dion taisi olla ainoa voittaja sitä ennen.
Mutta ei haittaa, on kiva, että eri maissa järjestetään viisut. Aina sieltä jotakin uutta tulee. Mites jos australia voittaa, järjestääkö?
Muistele Saara Aaltoa x factorissa. Kyllä ovat niin noloja