Euroviisut 2025/ virallinen
Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26028)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nemo on kylläkin muunsukupuolinen. Ja unohdit blind channelin. Bc Joonas ja Niko on biseksuaaleja. Ovat pussailleet toisiaan omilla keikoillaan kun ovat olleet esiintymässä. Molemmilla muijakaverit mutta eipä se kenestäkään sen heterompaa tee.
Muunsukupuolisuus ei liity mitenkään seksuaaliseen suuntautumiseen. Kyse on edelleen siitä että tuossa joku peräänkuulutti pitääkö olla GAY menestyäkseen viisuissa. Ei pidä. Jos Blind Channelin jäsenistä osa on biseksuaaleja, vastaus on edelleen että viisuissa ei tarvitse olla gay menestyäkseen hyvin.
Itse lähinnä tarkoitin sekä sukupuoli ja seksuaalivähemmistöjä. Nemo on muunsukupuolinen aivan kuten Bambie Thug. Silloin se tarkoittaa sitä että Nemo on sukupuoli vähemmistöä. Ei siis kerro seksuaalisesta suuntautumi
Kyllä on olemassa sukupuoli vähemmistöjä. Minäkin olen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nemo on kylläkin muunsukupuolinen. Ja unohdit blind channelin. Bc Joonas ja Niko on biseksuaaleja. Ovat pussailleet toisiaan omilla keikoillaan kun ovat olleet esiintymässä. Molemmilla muijakaverit mutta eipä se kenestäkään sen heterompaa tee.
Muunsukupuolisuus ei liity mitenkään seksuaaliseen suuntautumiseen. Kyse on edelleen siitä että tuossa joku peräänkuulutti pitääkö olla GAY menestyäkseen viisuissa. Ei pidä. Jos Blind Channelin jäsenistä osa on biseksuaaleja, vastaus on edelleen että viisuissa ei tarvitse olla gay menestyäkseen hyvin.
Itse lähinnä tarkoitin sekä sukupuoli ja seksuaalivähemmistöjä. Nemo on muunsukupuolinen aivan kuten Bambie Thug. Silloin se tarkoittaa sitä että Nemo on sukupuoli vähemmistöä. Ei siis kerro seksuaalisesta suuntautumi
Ei ole olemassa mitään "sukupuolivähemmistöjä", naisia ja miehiä on jokseenkin yhtä paljon, jokainen on jompikumpi. Ne muotiharhat että ei halua kutsua itseään mieheksi tai naiseksi, ovat hömppää, kaikki muut näkevät ne miehinä tai naisina, sillä se on totta. Kaikki eivät elä mielikuvitusmaailmassa.
Nämä ovat kuitenkin laulukilpailut ja olisi toivottavaa, että ne pidettäisiin laulukilpailuina eikä alettaisi kilpailla siitä kuka on kaikkein erilaisin seksuaaliselta suuntautumiseltaan tms. Ne ovat yksityisasioita eikä niillä tulisi yrittää saada pisteitä laulukilpailuissa. Lisäksi niiden esille tuominen tuntuu jopa seksuaaliselta ahdistelulta, kun ei ole tullut mihinkään aikuisseksiluolaan lauluja kuuntelemaan, vaan Euroviisuihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se tarkoittaa jos muunsukupuolinen on hetero? Pitääkö hän siis naisista, miehistä vai muunsukupuolisista? Tai jos muunsukupuolinen on gay niin pitääkö hän miehistä vai naisista?
Sitä pitää kysyä ihmiseltä itseltään, mutta kyllä esimerkiksi feminiininen naisena syntynyt nonbinary joka pitää vain maskuliinisista ja/tai miehenä syntyneistä, voi kokea itsensä heteroksi. Heterous on sitä että pitää erilaisesta kuin itse, ja homous sitä että pitää samanlaisesta.
Mulla menee nyt jo yli nämä jutut. Ei oikein hahmota, sori. Uskon kuitenkin, että monenlaisia suuntauksia on ollut kautta ihmiskunnan historian, niistä ei vaan ole puhuttu avoimesti eikä ilmiöille ole annettu nimiä.
Se on hyvä merkki jos menee yli, niin pitääkin kun jauhetaan täydellistä hölynpölyä.
Ihmisellä on kaksi sukupuolta. Heterot tykkäävät vastakkaisesta sukupuolesta ja homoseksuaalit omasta sukupuolestaan. Hyvin helppoa kun pysytään realismissä eikä mennä jonnekkin yksisarvisten maailmaan, jossa sukupuolia on lukematon määrä ja jokainen voi vaöita omansa, tämän jälkeen voi vielä päättää että jos naisena rakastuu herkkään mieheen niin on lesbo tms soopaa. 😂
Koittakaa nyt edes aikuiset ihmiset unohtaa ne pridemaailman sadut ja pysyä faktoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka pakko myöntää että kyllä minäkin baby lasagnaa vähän no kyllä te tiiätte. Onhan se nyt ihan hiton kuuma. Se vaan taitaa olla niitä b rapun poikia.
Baby Lasagnasta nyt ei saa kuumaa mistään kuvakulmasta!
Täysin samaa mieltä. Yhtä seksikäs kuin ylikypsäksi keitetty spagetti. Ei mitåän karismaa. Silti tykkäsin kyllä siitä hänen viime vuoden biisistään.
Onhan spagetti aika seksikäs. Ja Baby Lasagna söpö.
Vierailija kirjoitti:
Eikö Vikman ole vieläkään antanut mitään haastattelua medialle kisojen päätyttyä?
Ei ole mitään kuulunut.Noin siinä käy kun on LIIAN varma voitosta. Noloa käytöstä!
Minusta on kyllä enemmän sukupuolia kuin vain kaksi.
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli hauskaa monta kuukautta Erika- hypessä ja uskoin hänen voittavan. Eilen tulos harmitti, enää ei. Erika teki hyvää työtä koko turneen ja suoriutui hienosti. Enkä ole sitä mieltä, että joka vuosi intoillaan Suomen voitosta. En muista ainakaan moista Daruden, Windows95manin tai Rasmuksen kohdalla.
Mulla taas oli pitkästä aikaa huono viisukevät, kun en voi sietää sitä Erikan biisiä ja sitä miten Erikaa tyrkytettiin joka tuutista. Onneksi tämä on nyt ohi ja ensi vuotta kohti!
Italian Lucio on myös malli ja tekee töitä Guccin kanssa. Lieneekö syynä laihuuteen tai sitten on vaan tuommoinen. Lucion biiseistä on ollut vähän kohua Italiassa. Niiden sanoitukset ovat olleet hyvin rasistis sävytteisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka pakko myöntää että kyllä minäkin baby lasagnaa vähän no kyllä te tiiätte. Onhan se nyt ihan hiton kuuma. Se vaan taitaa olla niitä b rapun poikia.
No ei ole b rapun poikia. Kuuma on.
Ei sitten.
Joo, tyttöystävähän sillä on! Ja minustakin BL on tosi kuuma, lisäksi tykkään ihan sen musastakin tosi paljon. Olin sen keikalla Kultsalla maaliskuun lopulla.
Ehdottomasti panisin.
Ja tänäänkö Erika TULEE takaisin suomeen?
Tuleeko KAJ ja Erika samalla lentokoneella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yllättävää, että Suomi ei antanut 12 pistettä Ruotsille vaan Israelille.
Siis häh?
Ei kai tuo(kaan) mikään ihme ole, kun tietää että Israelin "takapiru" on Universumin Kunkku (melekh ha-olam), eli Ha-shem (The Name), YHVH, Jehova/Jahve/Jahue/Adonai Sheva'ot (Herramme Sebaot)... ; )
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli hauskaa monta kuukautta Erika- hypessä ja uskoin hänen voittavan. Eilen tulos harmitti, enää ei. Erika teki hyvää työtä koko turneen ja suoriutui hienosti. Enkä ole sitä mieltä, että joka vuosi intoillaan Suomen voitosta. En muista ainakaan moista Daruden, Windows95manin tai Rasmuksen kohdalla.
Mulla taas oli pitkästä aikaa huono viisukevät, kun en voi sietää sitä Erikan biisiä ja sitä miten Erikaa tyrkytettiin joka tuutista. Onneksi tämä on nyt ohi ja ensi vuotta kohti!
Toivottavasti saat ensi vuonna mieleisesi edustajan :) Mä voisin vähän lepäillä mulle vähemmän mieluisan kanssa. Hauskaa oli, mutta niin intensiivistä, että ei ihan joka vuos tarttis :D
Joko alkaa kansa tajuamaan, ettei viisuissa pärjää kaiken maailman runkkarinörteillä ja kasariorkuilla? Jospa ensi vuonna äänestettäisiin kisoihin vaikka ihan oikeaa musiikkia, eikä tällaista huumori- tai voimanaisroskaa?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yllättävää, että Suomi ei antanut 12 pistettä Ruotsille vaan Israelille.
Siis häh?
Suomi antoi täydet pisteet Itävallalle.
Suomen jury antoi täydet Itävallalle. Suoemen kansa (=teleäänestäjät) taas täydet 12 Ruotsille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensi vuonna UMK:hon pitää saada joku huumoribiisi kun sellaisella lohkesi pronssi. Sitä ennen kahtena vuotena hopea. Mutta esittäjän pitää olla mies ja nuorehko mies. Ei mikään OML:n stalkkeri starbu.
Ei huumoria enää. Se on nähty vähäksi aikaa. Joka vuosi on erilainen. Minä taas ajattelisin että etnonusiikki on palaamassa. Siihen pitäis satsata modernilla twistillä tehtynä.
Osassa maista saatettiin pitää Suomen Ich kommea huumorinumerona. Ja ajattelivat, ettei sellainen huumori heitä puhuttele. Ei etenkään suomeksi laulettuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei ole b rapun poikia. Kuuma on.
Ei sitten.
Joo, tyttöystävähän sillä on! Ja minustakin BL on tosi kuuma, lisäksi tykkään ihan sen musastakin tosi paljon. Olin sen keikalla Kultsalla maaliskuun lopulla.
Ehdottomasti panisin.
Minä olen kuullut vaan sen millä BL kilpaili ja tykkäsin siitä biisistä kovasti ja tykkään edelleen. Olin varma että olisi voittanut oli sen verran hyvä. Ja kyllä on kuuma ehdottomasti p*nisin myös.
"Nämä ovat kuitenkin laulukilpailut ja olisi toivottavaa, että ne pidettäisiin laulukilpailuina eikä alettaisi kilpailla siitä kuka on kaikkein erilaisin seksuaaliselta suuntautumiseltaan tms. Ne ovat yksityisasioita eikä niillä tulisi yrittää saada pisteitä laulukilpailuissa. Lisäksi niiden esille tuominen tuntuu jopa seksuaaliselta ahdistelulta, kun ei ole tullut mihinkään aikuisseksiluolaan lauluja kuuntelemaan, vaan Euroviisuihin"
---------------------------(
Niin olisi toivottavaa minunkin mielestä että viisut ei olisi seksin tai seksuaalivähemmistöjen ympärillä pyörivä friikkishow. On naurettavaa sekin että jankutatte jotain harhaisia juttuja "nonbinäärisistä" ihmisistä täällä, joita ei ole olemassakaan, aikuiset ihmiset (?). Se että joku trendien perässä hiihtävä nuori väittää ettei hänellä ole sukupuolta, on mielenterveysongelma, ei tosiasia. Ja tämmöiset "sukupuolettomat" vielä pokkana valitsevat itselleen mahdollisimman hörhön seksuaali-identiteetin sen "muusukupuoliduutensa" lisäksi, vaikka voisi luulla, että olento ilman sukupuolta, ei voi edes harrastaa seksuaalisuutta kun kaikki värkit pitäisi puuttua, ellei muka ole sukupuolta.. Mutta todentotta, kun se sukupuolettomuus on vain siellä omissa valheissa, niin genitaalit ja muukin anatomia näiltäkin uniikeilta lumihiutaleilta kyllä löytyy, oli viisuissa seksiä tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miten joku näkee ihan ok toimintana buuata nuorelle naiselle joka on selvinnyt 4 tuntia kestäneestä terroristien telotuksesta hengissä, toipunut siitä, noussut jaloilleen ja lavalle. Minulla ei kyllä kestäisi pokka buuata tuollaiselle esiintyjälle. Hän on todella rohkea nainen.
Jos olisin katsomossa ja joku vieressäni buuaisi (yhtään kenellekään esiintyjälle) niin antaisin kyllä kuulua.
Niinpä. Vähän erilaista rohkeutta kuin "rohkeissa" erikavikmaneissa tai muissa selvitä tuollaisesta ja saapua kauniina ja sädehtivänä esittämään kaunis kappale.
No millä senkin todistaa, oliko todella selviytyjä, vai tuokin pelkkää Israelin valhetta ja propagandaa. Epäilen jälkimmäistä.
Ainakin laulajana hän on vähän eri luokkaa kuin eräät. Täydellinen laulusuoritus ja hermojen hallinta.
Huomasin juuri kommentin, jossa mainittiin Azerbaijanin raatien jääneen aiemmin kiinni sopimuksista muiden kanssa. Selvää siis on, että maan 12 rastipistettä Israelille oli myös ennakkoon sovittu.
Täysin samaa mieltä. Yhtä seksikäs kuin ylikypsäksi keitetty spagetti. Ei mitåän karismaa. Silti tykkäsin kyllä siitä hänen viime vuoden biisistään.