Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Euroviisut 2025/ virallinen

Vierailija
10.02.2025 |

Erika Viikman Suomen edustaja

Uskotko Suomen menestyvän euroviisuissa

Vaihtoehdot

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (26028)

Vierailija
21501/26028 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun suosikit On Erika ja Itävalta. (Ja Puolan Justyna).

Luultavasti äänestän Itävaltaa kuitenkin vaan. Niin tein semissäkin.

Upeaa Erika iltaa!

Joo eii noitten välillä paljoa tarvi miettiä. Itävaltalainen on todella lahjakas. 

Vierailija
21502/26028 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haloo Helsinki ensi vuonna Euroviisuihin!!!!!!!!!!

Eiku Ville Valo ja Linda Lampenius esiintymässä yhdessä olis ihan dream matskua! (Tiedän kyllä etteivät ole tietenkään kiinnostuneita)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
21503/26028 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saksan Baller on myös hyvin katsottu video YouTubessa. Siellä olivat saksalaiset toiveikkaana kommenteissa, että nyt on jo pakosta sijoituttuva häntäpään top3 ulkopuolelle 😂

Johan ne viime vuonna sijoittui..

Laulaja oli söpö maan karsinnoissa. Viisuissa ei niin iske. Enemmän sellainen klubikeikan laulu imo.

Täällä oli aiemmin ihailua laulajan ulkonäöstä. Mustakin tosi söpö. Silleen söpö,että varmaan tuijottaisin ja haluisin olla se. En sitä! Selvä ero.:D

Mutta asennetta ei ole niinkuin Erikalla.

T:nainen, hetero 

Vierailija
21504/26028 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka moni täällä aikoo katsoa viisut loppuun asti? Viime vuonna taisi kestää klo 02.30.

Katson! Nukuin jo päikkärit. 

Vierailija
21505/26028 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haloo Helsinki ensi vuonna Euroviisuihin!!!!!!!!!!

Etkö tiedä, että Suomen ensi vuoden edustajaksi on jo valittu Danny?

Vierailija
21506/26028 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kauan tämä ketju on auki finaalin jälkeen??

Vierailija
21507/26028 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saksan biisi on tanssittava. Pidän kovasti!! Laulaja hottis. Vallan eroottinen. Vaikka heterorouva olenkin.

Vierailija
21508/26028 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun suosikit On Erika ja Itävalta. (Ja Puolan Justyna).

Luultavasti äänestän Itävaltaa kuitenkin vaan. Niin tein semissäkin.

Upeaa Erika iltaa!

Joo eii noitten välillä paljoa tarvi miettiä. Itävaltalainen on todella lahjakas. 

Voi kuule. Mä rakastan niin paljon lohikäärmeitä ja Justynan teemaa, että oksat pois. Erikaa nyt ei voi Suomesta äänestää. Muuten äänestäisin tottakai!

Itävalta on upea, vaikka olin vähän pettynyt liven toteutukseen. No se oli Suomen ja sergion vika. Laittaa nyt laulaja heilumaan,kun pitäisi laulaa! Ja JJ tosi söpö. Ja loppu ihan sekamelskaa.

Silti pakko myöntää,että pari vuotta lisää ei tekisi JJ:lle pahaa. Vähän puuttuu itseluottamusta. Toki se tekee söpön ja jotenkin aidomman,mutta jää vähän piippuun.

Silti annan ääneni taas. Olisi vain ansainnut täydellisen lavastuksen. Ja odotan sitä täydellistä nuottia sieltä. Luulen,että säästellyt ääntään..

Vierailija
21509/26028 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka moni täällä aikoo katsoa viisut loppuun asti? Viime vuonna taisi kestää klo 02.30.

Katson! Nukuin jo päikkärit. 

Kyllä. Sanoin lapsille, että herättää ei saa aamulla. 

Vierailija
21510/26028 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka kauan tämä ketju on auki finaalin jälkeen??

Viime vuonna ainakin oli vielä kesäkuussa muistaakseni.

Vierailija
21511/26028 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saksan Baller on myös hyvin katsottu video YouTubessa. Siellä olivat saksalaiset toiveikkaana kommenteissa, että nyt on jo pakosta sijoituttuva häntäpään top3 ulkopuolelle 😂

Omat saksalaiset kaverit häpeävät sitä biisiä, on kuulemma vain Raabin valitsema, heille se koko kansallinen kisa Chefsache oli skandaalin käryttämä, kun kansaa estettiin äänestämästä selvää suosikkia jättämällä se pois juuri ennen äänestyksen alkua kisailijoiden joukosta. Laulaja on nätti, silläkin saa kyllä ääniä ja toki saksan kielestä lisää, eli ei missään nimessä viimeisellä sijalla tosiaankaan.

Vierailija
21512/26028 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itävallan tyylikäs esitys voittaa ammattilaisraadin äänillä. Kaj saa yleisöääniä paljon. 

Vierailija
21513/26028 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse jännittää kuka voittaa, kun voiton vie Itävalta. Se on jo päätetty sisäpiireissä.

Vierailija
21514/26028 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta kai katson loppuun asti, ja sitten vielä kommentit ja tunnelmat netistä. Voi mennä pitkään.

Vierailija
21515/26028 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta kai katson loppuun asti, ja sitten vielä kommentit ja tunnelmat netistä. Voi mennä pitkään.

Nyt naatitaan

Vierailija
21516/26028 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Johan ne viime vuonna sijoittui..

Laulaja oli söpö maan karsinnoissa. Viisuissa ei niin iske. Enemmän sellainen klubikeikan laulu imo.

Täällä oli aiemmin ihailua laulajan ulkonäöstä. Mustakin tosi söpö. Silleen söpö,että varmaan tuijottaisin ja haluisin olla se. En sitä! Selvä ero.:D

Mutta asennetta ei ole niinkuin Erikalla.

T:nainen, hetero 

Vähän ohi. Mutta mä kerran kehuin baarin vessassa yhden naisen ulkonäköä kun korjattiin meikkiä vierekkäin ja se vastas mulle vaan tosi tylysti: "oon hetero".

No niin oon mäkin :D 

Jos mua on joku nainen kehunut niin olen ottanut kyllä imarteluna. 

Vierailija
21517/26028 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti äänestetään Kajta. Ja se toivottavasti voittaa. Erikasta en tiedä. Voi pärjätä hyvinkin.

Vierailija
21518/26028 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Ei tarvitse jännittää kuka voittaa, kun voiton vie Itävalta. Se on jo päätetty sisäpiireissä.

Tuskin sentään missään päätetty. Mut JJ osaa laulaa. Vie koko kilpailun  ihan uudelle tasolle.

Vierailija
21519/26028 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietysti äänestetään Kajta. Ja se toivottavasti voittaa. Erikasta en tiedä. Voi pärjätä hyvinkin.

Kyllä Kaj saa Suomesta varmasti täydet pisteet 

Vierailija
21520/26028 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt naatitaan

Kerran vuodessa tätä herkkua.

Ketju on lukittu.