Euroviisut 2025/ virallinen
Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26028)
Mikko Silvennoisesta on tullut Neil Hardwick. On Areenan etkoilla nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erikalla kiva esitys torstaina ja uusi asu oli niin paljon tyylikkämpi kuin se Suomen finaalissa nähty, mutta MIKSI MIKSI VOI MIKSI on mennyt lisäämään huulitäytettä?!?!? Ylähuulta oli turvotettu torstain esitykseen mennessä niin paljon ettei sen alta näkyneet enää edes sen hampaat, oli kuin hampaaton mummo!
Ei kai tuollaisten täytehuulten kanssa ole enää mukava laulaa? Luin jostain että ne tuntuu siltä kuin hammaslääkärin puudutuspiikki olisi iskenut huuliin saakka ja jopa lasista juominen vaikeaa ja saattaa lurahtaa suupielestä rinnuksille juomat!
Miks noin nuorilla ihmisillä menee ylilyönniksi tuollaiset täyteaineet, myrkyt sun muut mitä kehoon piikitetään!
Erika oli niin kaunis aiemmin!
Onkohan muka oikeasti ottanut lisää täytettä, vai olisiko tämä kuitenkin vain muhkean huulirajauksen aik
On ottanut vaan lisää täytettä kun ylähampaita ei enää näkynyt täytteiden takaa!!!!!! Ootteko sokeita ettekä huomanneet sitä torstaina???????
En huomannut. Kaipa minä sitten kiinnitän huomiota tärkeämpiin asioihin.
Tulee vähän laulaja Sandra mieleen etkojen juontajasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko muita, jotka ulkomailta äänestävät? Minä ainakin Erikaa.
Kenelle äänet menevät?
Minä äänestän Viroa, koska on niin ilmeetön ja eleetön italialarppausbiisi :D Ja etenkin koska Italian kuluttajavirasto tehnyt siitä ilmoituksen!!! Mun italialainen ystävätär on kertonut ettei se kuluttajavirasto aja normaalien ihmisten ja bisnestensä asiaa, vaan hakee aina medianäkyvyyttä. Siksi olisi hyvä veeeddduilla niille ;))))
Italialaisilla nousi niin saakelisti hattuun Måneskinin myötä vaikka vihasivat sitä bändiä ennen voittoa, ja nyt niiden kuluttajavirasto tosiaan ottanut Eestin hampaisiin! Jotta saisivat huomiota ja muka tekisivät jotain töitäkin. Vaikka ovat dissanneet italiaiaisia yrittäjiä korona-ajoista saakka. Meillä on ystäväperhe Italiassa ketkä ovat tästä myös avautuneet.
Siksi meidän perheessä äänestää Eestiä 2 henkilöä ja Ruotsia 2 henkilöä =D
Vierailija kirjoitti:
Miten ei voi olla huomaamatta ettei laulajan ylähuuli liiku kunnolla, ja ettei hampaat enää näy sieltä roikkuvaksi piikitetyn filleriylähuulen takaa?
Ota tänään silmät käteen ja katso, tai mene ensi viikolla optikolle.
Vierailija kirjoitti:
Itse äänestän Italiasta ja tykkään Ranskasta, Itävallasta ja Ruotsista. Tuo San Marinon biisi soi koko helmikuun kaikkialla, kun on Remon tunnari ja se tuntuu jo vanhalta.
Oliko San Marinon kappale julkaistu tunnarina jo ennen kuin se julkaistiin viisuna (vai sen jälkeen)? Ymmärtääkseni viisu ei saisi olla julkaistu etukäteen missään...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse äänestän Italiasta ja tykkään Ranskasta, Itävallasta ja Ruotsista. Tuo San Marinon biisi soi koko helmikuun kaikkialla, kun on Remon tunnari ja se tuntuu jo vanhalta.
Oliko San Marinon kappale julkaistu tunnarina jo ennen kuin se julkaistiin viisuna (vai sen jälkeen)? Ymmärtääkseni viisu ei saisi olla julkaistu etukäteen missään...
Helmikuussa oli San Remon kilpailu, mutta onhan tuo tunnari soinut jo ennen sitä joka paikassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ei voi olla huomaamatta ettei laulajan ylähuuli liiku kunnolla, ja ettei hampaat enää näy sieltä roikkuvaksi piikitetyn filleriylähuulen takaa?
Siis mitä saakelin väliä jollain huulella nyt on? Lauluääni kulki kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Erika otti ilman tanssijoita lavan haltuun. Ei pilata tätä.
Mutta se nyt vaan ei riitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä saakelin väliä jollain huulella nyt on? Lauluääni kulki kuitenkin.
Lauluääni kulkee paremmin kun ei huulitäytegeeli muuria ole edessä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Aika pakkomielteisesti te nyt taas keksitte ongelmia.
Expressen-lehden fiidissä Erikasta isoin kuva.
Eivät juuri koskaan laita kuvia suomalaisista viisulaulajista. 😸
Vierailija kirjoitti:
Onko meitä vasta 3 äänestäjää. Missä Tsekkien henkilö on?
Jos hän suuttui kun palstalaiset ei äänestäneet Adonxsia jatkoon. (En ollut ihan tosissani tässä kommentissa. Vaikuttaa kivalta tyypiltä se Tsekeissä asuva.)
Aftonbladet kysyy onko Erika Sverigedödaren? 😸
Vierailija kirjoitti:
Ällö esitys.. se missä Davidin patsaa syö purkkaa. Yök.
Imo ei kuulu finaaliin.
Voi vitt*. Avasin just youtuben ja isrealin eukko siellä hoono soomella käski että "änestäkä" häntä. Kyllä on härskiä!
En välitä tosta Erikan biisin sisällöstä tai tosta stailauksesta yleisesti, mutta biisi on hyvä show ja Erikalla tosi hyvä lavakarisma, ja pitäähän sitä omaa maata kannustaa. Kyllä toi biisi tarttuu!
Vierailija kirjoitti:
Voi vitt*. Avasin just youtuben ja isrealin eukko siellä hoono soomella käski että "änestäkä" häntä. Kyllä on härskiä!
No hui. 🙄
Celine Dionista vielä, että hänen terveydentilansa vaihtelee päivästä päivän. Pariisissa oli sama juttu, viimeiseen asti oli epäselvää pystyykö esiintymään vai ei. Voi hyvinkin olla Baselissa mutta selviää vasta illalla jaksaako paikalle