Euroviisut 2025/ virallinen
Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26028)
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkään tanskan biisistä. Sinne menee pari ääntä ainakin. Ihan hirveitä kommentteja tanskalaiset kirjottanut hänestä. Toivottavasti saa huippusijan.
Täytyy antaa pisteitä Tanskan emännälle ihan siitä, että pystyy vielä laulamaan, kun on sullottu noin tiukkaan kokovartalokondomiin ja korsettiin!
Äänestäminen taitaa olla maksullista.
Mutta mielikuvaäänestän Viroa 10 pennillä ja Italiaa otan myös 10 pennillä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tänäkin vuonna niin että koko maailma saa äänestää finaalissa? Kun eikös nyt parina vuonna ole ollut niin?
On, ja äänestys on jo auki.
Siis mikä äänestys on jo auki? Eikö äänestys ala vasta kun lähetys alkaa tai ovatko vielä ilmoittaneet edes?
Rest of the world äänestys on jo auki.
Vaikka kilpailu ei ole vielä edes alkanut? No, mitäpä sitä turhaa esityksiä katsomaan, arvalla vaan valitsee jonkun numeron
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko on Miss ja Mister Eurovisionit valittu? Minä kruunaisin Miss Eurovisioniksi Georgian solistin ja Mister Eurovision -pokaalin pokkaisi Gabry Ponte.
Oi mulle Mr Eurovision olisi Adonxs ja Miss varmaan Sissal.
No nämähän ne on tämän vuoden Mr ja Ms Eurovision, siitä ei ole kahta sanaa.727
Ruotsin pääministeri on esittänyt KAJlle kutsun tulla kesällä saunomaan Sörmlantiin sikäläiseen pääministerien "Kultarantaan", Harpsundiin, kävipä viisuissa miten tahansa.
Kutsuukohan Stubb Erikan saunomaan Kultarantaan..? No Linnan juhliin ainakin KAJn lisäksi.
Onkohan kyse Ylen säästöistä, kun Erikalla kaikki hajoaa käsiin tuolla kisoissa, ei ole noin suuri määrä epäonnea miltei joka harjoituksiin enää normaalia. Tai sitten joku sabotoi Suomea.
Vierailija kirjoitti:
Ruotsin pääministeri on esittänyt KAJlle kutsun tulla kesällä saunomaan Sörmlantiin sikäläiseen pääministerien "Kultarantaan", Harpsundiin, kävipä viisuissa miten tahansa.
Kutsuukohan Stubb Erikan saunomaan Kultarantaan..? No Linnan juhliin ainakin KAJn lisäksi.
Erika sopii paremmin Marinin kesärataseuralaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen alkanut pitämään Islannista.
Edelleen olen sitä mieltä, että Islannin kappale sopii korkeintaan Smurffit -levylle. Ikävä tulee Hera Björkiä ja Daði Freyriä.
Kas kun et kaipaile Hataria. Minusta tämä iloisten veljesten esitys on parasta, mitä Islannista on koskaan tullut.
Hatari vuonna 2019(?). Kenties koko viisuhistorian rajuin ja energisin. Kiistaton viisuklassikko siis.
Viisuklassikko? Kas ihmettä, kun sitä ei enää kuulla missään eikä Hataria koskaan kutsuta uusiin Euroviisuihin, kuten vaikkapa Verkaa, Käärijää, Baby Lasagnea, ruotsalaisista puhumattakaan.
Äänestän Ukrainaa, koska heidän kappaleensa on oma suosikkini tämän vuoden viisukappaleista. KAJ saa joka tapauksessa Suomelta 12 pistettä.
"Viisuklassikko? Kas ihmettä, kun sitä ei enää kuulla missään eikä Hataria koskaan kutsuta uusiin Euroviisuihin, kuten vaikkapa Verkaa, Käärijää, Baby Lasagnea, ruotsalaisista puhumattakaan."
Eivätkö Hatarin pojat ja moninaiset ole äärivasemmistolaisia antisemitisteja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Le Matin
"Un nouvel indice laisse penser que la star sera sur la scène de la Halle Saint-Jacques, lors de la finale samedi."
Sveitsiläiset jännittää nyt ilmestyykö tämä Celine kuitenkin paikalle. Eilen oli kone tullut Baseliin ja jostain on nyt tihkunut tietoa tänään iltapäivällä että hän paikalle tulee. Voihan olla että on yleisön joukossa, ei esiinny. Sveitsiläisille Celine on iso ikoni jo sen viisuvoitonkin takia.
Sveitsillä on kyky imuroida loistavia laulajia edustamaan maata.
Rahalla saa ja hevosella pääsee ;)
Ei Celine nyt ihan niin ruma ole.
Sairaus jättää jälkensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin äsken ekaa kertaa Liettuan esityksen, ja hitto!
Ei voita, mutta kerrankin erilaista rokkia. Melkein tekisi mieli äänestää sitä.
Liettua on upea!!! Laulaja lauloi täydellisesti nuotilleen ja huh se pitkä ja intensiivinen ja jopa maaninen katsekontakti kameraan.
Ai? Mulle ei jukolan jussi ja sarkapaidat kolahtaneet. Eivät pojat edes hymyilleet, vaikka finaalipaikka lohkesi. Tympeää sakkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enää pari tuntia!! Samppanja on jo avattu. Nyt kyllä varoen, kun yleensä ei alkoholia mene. Äänestää pitää ehdottomasti, mutta viime hetkeen vielä auki ketä tai keitä?? Jos ei Itävaltaa, Ruotsia, Englantia, Israelia äänestä niin ketä?? Antakaa nyt viime hetken vinkit.
Tanska ja Viro
Tanskan biisiä ovat olleet tekemässä ruotsinsuomalaiset Debbin siskokset. Viron biisiä on ollut tekemässä Kiro Naukkarinen Suomesta. Itävallan puvustus ja lavastus ja lavashow on suomalaisten tekemä. Maltan tanssijoista yksi on suomalainen. Lisää suomalaisia ja suomalaistaustaisia Erikan ja KAJn lisäksi?
Käärijä esiintymässä.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan kyse Ylen säästöistä, kun Erikalla kaikki hajoaa käsiin tuolla kisoissa, ei ole noin suuri määrä epäonnea miltei joka harjoituksiin enää normaalia. Tai sitten joku sabotoi Suomea.
Minä luulen ettei se mikkiviritelmä kestä Erikan painoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Israelilla on mainoskampanja, jossa kehotetaan äänestämään niiden esitystä 20 kertaa. :D
Äänestän 20 kertaa Israelia vastaan Ruotsia.
Kehotus toimi jo semifinaalissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei tietäjät, miten Luxemburg on sijoittunut ennakko-arvioinneissa? Armoton korvamato, soi päässäni heti kun aamulla heräsin.
Musta hevonen.Mitä mä en tajua yhtään. Kamala renkutus, lässyttävää lallatusta ja ennakkoon kohuttu "tajunnan räjäyttävä" lavastus oli pari kameratrikkiä. Kuuluisi mun mielestä sijoille 20.-26.
Ihana nostalginen paluu kasarin euroviisulavoille. Minä ja moni muu tykkäämme. Tyylipuhdas esitys, solisti osaa laulaa eikä ole liikaa sirkusta lavalla, eikä pyroja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enää pari tuntia!! Samppanja on jo avattu. Nyt kyllä varoen, kun yleensä ei alkoholia mene. Äänestää pitää ehdottomasti, mutta viime hetkeen vielä auki ketä tai keitä?? Jos ei Itävaltaa, Ruotsia, Englantia, Israelia äänestä niin ketä?? Antakaa nyt viime hetken vinkit.
Tanska ja Viro
Tanskan biisiä ovat olleet tekemässä ruotsinsuomalaiset Debbin siskokset. Viron biisiä on ollut tekemässä Kiro Naukkarinen Suomesta. Itävallan puvustus ja lavastus ja lavashow on suomalaisten tekemä. Maltan tanssijoista yksi on suomalainen. Lisää suomalaisia ja suomalaistaustaisia Erikan ja KAJn lisäksi?Käärijä esiintymässä.
Taitaa tänään tulla Euroviisujen kaikkien aikojen katseluennätys.
Saksan Baller on myös hyvin katsottu video YouTubessa. Siellä olivat saksalaiset toiveikkaana kommenteissa, että nyt on jo pakosta sijoituttuva häntäpään top3 ulkopuolelle 😂
Epäonnistui mahdollisesti köysistä irrottautumisessa, ei koko esityksessä, kuten annoitte ymmärtää.