Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Euroviisut 2025/ virallinen

Vierailija
10.02.2025 |

Erika Viikman Suomen edustaja

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (26028)

Vierailija
21301/26028 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hitto kun lähetyksen täytyy tulla näin myöhään. Huomenna aamulla töihin, joten jää viisut katsomatta.

Ei se mitään, yksi yö sinne tai tänne, nukut kun tulet kotiin. Muista että ennen on biletetty aamuun saakka.

Nyt istutaan kotisohvalla.

Juuri näin. Minä en ole nukkunut koko viikkona paljoa mitään. Semit katsoin ja kuudelta ylös. En sano etteikö tunnu missään, mutta hyvän asian puolesta kestää väsymyksen :)

-eri

Vierailija
21302/26028 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt viimeksi todistettu ettei saa käydä edes paistamassa makkaraa ja saunomassa ;D

-winner-

Menit saunaan ja sen jälkeen tulit palstalle. Se on huomattu 

Juu, kävin, puolisen tuntia, 100 astetta, aaaaah. Ja makkarakin on jo syöty. Mitä sinä olet saanut elämässäsi aikaan tällä välillä?

-winner-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
21303/26028 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mieletön tekemisen meininki Vöyrillä, oikein festivaali pystyssä. Jossain toisessa paikkakunnalla olisi pelkät kahvit kunnantalolla ja pöytäviiri viisuedustajille. 

Vierailija
21304/26028 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisipa sellaiset kisat, joissa ei olisi ollenkaan naisia. Huutavia, läskejä ämmiä, jotka löyhkäävät hapantuneelle kuukautisverelle ja eltaantunelle maidolle sekä tissihielle.

No eipä muuta kun alat järjestämään. 

Eikös Venäjällä just ole omat kansainväliset viisut tulossa, jossa oli vain yksi miesedustaja ja hänkin venäläinen?

-winner-

Oikeassa olet. Intervision on syksyllä. Tosin kilpailut puuttuu isäntämaata lukuunottamatta.

-eri

Vierailija
21305/26028 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamuvuoro oli, niin katselin semit areenasta. 

Vierailija
21306/26028 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy myöntää, että Ranskan esitys on upea, mutta tunnelmaa hieman pilaa ne kaikki näkemäni ripulimeemit. Alkaa naurattaa biisin loppupuolella juuri silloin, kun pitäisi liikuttua.

Vierailija
21307/26028 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Albanian naapureista vain Kreikka on päässyt jatkoon, ja Italia on tietysti finaalissa. Tuhannen taalan paikka että tuoko vai viekö naapurien puuttuminen Albanian pisteet."

Finaalissa saa äänestää kaikki maat. Koko maailma. Ei ole väliä osallistuuko oma maa finaaliin. Semit on eri juttu.

Vierailija
21308/26028 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku venäläinen on julkaissut koko eilisen Juryn. Kävin itsekin kuuntelemassa, kun yleisössä huudettiin ERIKA 👏ERIKA👏 ERIKA👏🥰

Vierailija
21309/26028 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Albanian naapureista vain Kreikka on päässyt jatkoon, ja Italia on tietysti finaalissa. Tuhannen taalan paikka että tuoko vai viekö naapurien puuttuminen Albanian pisteet."

Finaalissa saa äänestää kaikki maat. Koko maailma. Ei ole väliä osallistuuko oma maa finaaliin. Semit on eri juttu.

Koko maailma voi kuitenkin jakaa vain samat maksimipisteet, kuin mikä tahansa muu osallistujamaa

Vierailija
21310/26028 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mieletön tekemisen meininki Vöyrillä, oikein festivaali pystyssä. Jossain toisessa paikkakunnalla olisi pelkät kahvit kunnantalolla ja pöytäviiri viisuedustajille. 

Luulis että Vöyri on oma maansa mutta kappas vaan, se on Ruotsi joka voittaa (JOS voittaa), ei Suomi eikä Vöyri jos niin käy.

Veikkaan ettei käy niin. Voittaja on joku mistä ei ole hehkutettu etukäteen ja hyvä niin.

Vierailija
21311/26028 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ranska on kyllä nyt niin yliarvostettu että huh. Itävallan tulisi ehdottomasti voittaa jos noista valittaisiin.

Tästä olen samaa mieltä. Ymmärrän kyllä, että kappaleesta tykätään ja laulajaa kehutaan, mutta että voittajaehdokas, hmmm. Jos tämä olisi Luxemburgin biisi, niin haukoteltaisiin, että häntäpäähän jää.

Albanialla olisi tänä vuonna muuten kaikki mahdollisuudet voittoon, mutta joku lasikatto siinä on ettei se tule toteutumaan, koska se on Albania. Tämä ärsyttää minua suunnattomasti. Eikä kyse ole pelkästä kielestä; ei Ranskaakaan kaikki sitä äänestäneet osaa.

Uskon, että Albania kyllä pärjää, mutta saattaa olla liian erikoinen suuren yleisön suosikiksi. Mutta Konstrakta-tason sijoitus kyllä mahdollinen.

Vierailija
21312/26028 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kyllä kumma, miten paljon näitä teknisiä mokia ja vikoja on nyt sattunut. Erikalla jo useampia, Tommyn korvamonitori, Sveitsin kameramoka, huono miksaus ylipäätään.

Vierailija
21313/26028 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se kyllä kumma, miten paljon näitä teknisiä mokia ja vikoja on nyt sattunut. Erikalla jo useampia, Tommyn korvamonitori, Sveitsin kameramoka, huono miksaus ylipäätään.

Joo ei ole kovin hyvät järjestelyt Sveitsissä. Toivottavasti finaalissa ei satu mitään isompaa vikaa tai mokaa kenellekään.

Vierailija
21314/26028 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en nyt tiedä. Kyllähän Rovaniemellä aikanaan viisujen jälkeen nimettiin joku torikin Lordin mukaan. Silloin ei kukaan etukäteen odottanut voittoa. Käärijä sai mm. muraalin Vantaalle, nimikkojuoman ja kaikenlaista muuta oheishöttöä, vaikka ei edes voittanutkaan.

Vierailija
21315/26028 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette naurettavia! Tuntuu kuin olisi maailman tärkein asia jotkut homoviisut kerran vuodessa. Anna mun kaikki kestää!!! Mutta onhan se hauska elää viisukuplassa, kaikelle muulle aivan sama.

Vierailija
21316/26028 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ICH BIN ERIKA

und ICH KOMMEN

3,5h Ylen lähetyksen alkuun. Kuulokkeet laturiin, sipsit ja karkit pois pusseista niin rapina ei haittaa muita. 

Viisuilta. Täällä mä odotan.

Vierailija
21317/26028 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naurattaa Vikmanin puheet naisten voimaantumisesta. Päinvastoin . alistaa naiset sexi objektiksi takaisin. Cicciolinan jälkeen huomasi seksi myy, sitä ennen ei puhunut mitään "naisten voimaantumisesta". Minä voimaannun kun älyllisesti päihitän miehet. Olen ollut Mensan jäsen 25v. Voimaantumiseen ei tarvi näyttää perse pylly osastoa, enemminkin herättää myötähäpeää naisen.

No eihän kukaan ole SINUA käskenyt pyllistelemään. Sinä saat olla sellainen kuin haluat. Sen sijaan voi olla pahoittamatta mieltään, kun joku muu niin haluaa tehdä.

Vierailija
21318/26028 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ICH BIN ERIKA

und ICH KOMMEN

3,5h Ylen lähetyksen alkuun. Kuulokkeet laturiin, sipsit ja karkit pois pusseista niin rapina ei haittaa muita. 

Viisuilta. Täällä mä odotan.

Sipsit ja karkit pois pusseista ja piiloon kaappiin. Viisut on minun omaa aikaa ja herkutkin on varattu vain ja ainostaan minulle.

Vierailija
21319/26028 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olette naurettavia! Tuntuu kuin olisi maailman tärkein asia jotkut homoviisut kerran vuodessa. Anna mun kaikki kestää!!! Mutta onhan se hauska elää viisukuplassa, kaikelle muulle aivan sama.

On tuokin melko naurettavaa viettää aikaansa Euroviisujen fanituskeskustelussa, vaikka niitä itse niin vihaa 😉

Vierailija
21320/26028 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viime hetken veikkaus. Puolan huutava noita voittaa.

Ei voita. Ja epäonnistui pahasti juty showssa.

Sure, Jan.

Ketju on lukittu.