Euroviisut 2025/ virallinen
Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26028)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hitto kun lähetyksen täytyy tulla näin myöhään. Huomenna aamulla töihin, joten jää viisut katsomatta.
Ei se mitään, yksi yö sinne tai tänne, nukut kun tulet kotiin. Muista että ennen on biletetty aamuun saakka.
Nyt istutaan kotisohvalla.
No ehkä toi aamulla töihin menevä on päivystävä kirurgi, jonka leikattavaksi voisit joutua?
Erika-faneista ei oikein tule aivokirurgivaikutelmaa.
Ja Kaj fanittajista vielä vähemmän.
Keskittykää mielumin euroviisuihin. Pitääkö mollata muita.
Vierailija kirjoitti:
Semi2:n jälkeen Aftonbladetissa oli Erikan kuva tultasyöksevän mikkihärvelin päällä tekstillä "Se parhaiten ruiskii, joka viimeksi ruiskii".
Erika näyttää kaikille mistä viisujen kuningatar squirttaa!
Vierailija kirjoitti:
Ranska on kyllä nyt niin yliarvostettu että huh. Itävallan tulisi ehdottomasti voittaa jos noista valittaisiin.
Tästä olen samaa mieltä. Ymmärrän kyllä, että kappaleesta tykätään ja laulajaa kehutaan, mutta että voittajaehdokas, hmmm. Jos tämä olisi Luxemburgin biisi, niin haukoteltaisiin, että häntäpäähän jää.
Albanialla olisi tänä vuonna muuten kaikki mahdollisuudet voittoon, mutta joku lasikatto siinä on ettei se tule toteutumaan, koska se on Albania. Tämä ärsyttää minua suunnattomasti. Eikä kyse ole pelkästä kielestä; ei Ranskaakaan kaikki sitä äänestäneet osaa.
Vierailija kirjoitti:
Onpas Erikalla nyt vaikeuksia esityksessään. Harkoissa ei nyt ole laulu mikki toiminut ja ääni ei ole kuulunut ollenkaan.
Helkutti kun ei nyt noi järjestelyt petä. Yhdessä harjoituksessa ennen semiä avustaja oli lähtenyt juoksemaan pois mikin kanssa jonka Erika oli hänelle ojentanut siksi aikaa että pääsee kiipeämään sille jätti mikkiständille. Kiva olis olla siellä ylhäällä ilman mikkiä. Ja pyrot räjähti semissä. Jospa tässä olisi nyt ollut kaikki kommellukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen aikaisemmin kirjoittanut tähän ketjuun, että nyt pedataan viisuvoittoa ja järjestelyvastuuta Ranskalle. Artisti on valtavan arvostettu ranskankielisessä maaimassa ja esitys hyvin esteettinen. Joillekin ihmisille tyyli on kaikki kaikessa, eri asia notkuvatko euroviisujen parissa äänestämässä. Enivei, Ranska on hyvä valinta järjestäjämaaksi ja aktiivinen maailmanpolitiikassa, myös Gazan tilanteen neuvotteluissa. Tulisiko jokin ratkaisu tähän Israelin osallistumiseen euroviisuihin?
Israel saa osallistua niin kuin muutkin.
Palestiina varmasti osallistuisi mielellään sateenkaariväen juhliin, joissa naisesiintyjien vaatteisiin ei ole kangasta tuhlattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpas Erikalla nyt vaikeuksia esityksessään. Harkoissa ei nyt ole laulu mikki toiminut ja ääni ei ole kuulunut ollenkaan.
Helkutti kun ei nyt noi järjestelyt petä. Yhdessä harjoituksessa ennen semiä avustaja oli lähtenyt juoksemaan pois mikin kanssa jonka Erika oli hänelle ojentanut siksi aikaa että pääsee kiipeämään sille jätti mikkiständille. Kiva olis olla siellä ylhäällä ilman mikkiä. Ja pyrot räjähti semissä. Jospa tässä olisi nyt ollut kaikki kommellukset.
Tällaisen takia olisi ehkä hyvä jos siellä lavalla olisi muita 😬😬. Ehkä taustakuoro paikkaa tarvittaessa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmasti muillakin on ollut kaikenlaisia hamoja, mutta niistä ei vain ole Suomen media repinyt otsikoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ranska on kyllä nyt niin yliarvostettu että huh. Itävallan tulisi ehdottomasti voittaa jos noista valittaisiin.
Tästä olen samaa mieltä. Ymmärrän kyllä, että kappaleesta tykätään ja laulajaa kehutaan, mutta että voittajaehdokas, hmmm. Jos tämä olisi Luxemburgin biisi, niin haukoteltaisiin, että häntäpäähän jää.
Albanialla olisi tänä vuonna muuten kaikki mahdollisuudet voittoon, mutta joku lasikatto siinä on ettei se tule toteutumaan, koska se on Albania. Tämä ärsyttää minua suunnattomasti. Eikä kyse ole pelkästä kielestä; ei Ranskaakaan kaikki sitä äänestäneet osaa.
Albanian naapureista vain Kreikka on päässyt jatkoon, ja Italia on tietysti finaalissa. Tuhannen taalan paikka että tuoko vai viekö naapurien puuttuminen Albanian pisteet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko muilla sellaista fiilistä että on kiva katsoa viisut yksin?
Esim lätkää on kiva katsoa muiden kanssa mutta nyt ihan tietoisesti kun on lapsivapaa viikonloppu käyn ostamassa viiniä ja nautin ihan omassa kuplassa tästä.
On kiva katsoa yksin kun jännittää niin.
Jep ja sekin jos kutsuisin jonkun miehen tänne viisuja katsomaan niin takuulla ei tajuaisi että mulle tämä on vakava juttu. :D
Katsokkin, että valitset itsellesi miehen joka pitää viisuista tai antaa sinun hypettää niitä rauhassa. Mun mies vaan hymähtelee kun koko kevään niistä touhotan. Finaali-lltana älyää olla viisaasti hiljaa. Tajuaa, että en tästä tule muuksi muuttumaan 23 yhteisen vuoden jälkeen.
Kts. ylläoleva viesti. No nyt tämä mies on käynyt ostamassa jäätelöä ja muita herkkuja ja Moetin samppanjaa viisuiltaa varten. Siis mitä ihmettä?? Itkenkö vai nauranko??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ugandassa tanssitaan Bara bara bastun tahtiin. se tuo iloa ankeaan elämään. Netissä on paljon videoita.
Riittää, kun on melodialtaan tarttuva biisi, vaikka sanat täysin vieraalla kielellä.
Eikä esiintyjä esittele paljaita persposkiaan nahkakorsetissa.
No ei ole paljaat persposket Eerikalla jos siihen viittasit. Et ole siis katsonut semifinaalin esitystä.
Kun olet nyt niin siveellinen mitä mieltä olet Maltan todella lihavasta esiintyjästä joka pomppii jumppapallon päällä puolialastomana ja jonka "cunt" "v...ttu?" sana jouduttiin sensuroimaan.
Vai onko tämä eri asia ?
Minä olen alkanut pitämään Islannista.
Nyt viimeksi todistettu ettei saa käydä edes paistamassa makkaraa ja saunomassa ;D
-winner-
Menit saunaan ja sen jälkeen tulit palstalle. Se on huomattu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen aikaisemmin kirjoittanut tähän ketjuun, että nyt pedataan viisuvoittoa ja järjestelyvastuuta Ranskalle. Artisti on valtavan arvostettu ranskankielisessä maaimassa ja esitys hyvin esteettinen. Joillekin ihmisille tyyli on kaikki kaikessa, eri asia notkuvatko euroviisujen parissa äänestämässä. Enivei, Ranska on hyvä valinta järjestäjämaaksi ja aktiivinen maailmanpolitiikassa, myös Gazan tilanteen neuvotteluissa. Tulisiko jokin ratkaisu tähän Israelin osallistumiseen euroviisuihin?
Israel saa osallistua niin kuin muutkin.
Palestiina varmasti osallistuisi mielellään sateenkaariväen juhliin, joissa naisesiintyjien vaatteisiin ei ole kangasta tuhlattu.
Miksi juuri Euroviisut on kaikista maailman tapahtumista näitten lipunheiluttajien hampaissa?
Vierailija kirjoitti:
Minä olen alkanut pitämään Islannista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomi pelaa juuri. Jääkiekkoa. Menkää katsomaan viimein erä menossa. Nähdään etkoilla. Hui hai.
1-0 Suomelle. Sitten matsin jälkeen bastuun --- ison makkaran kanssa.
-winner-
2-0. Taidan laittaa sinappiakin makkaralle. Ja sitten TORILLE!
-winner-
Eikö se kirvele... makkarassa?
🤣🤣🤣
Bulgarian vuoden 2016 esintyjä oli käyttänyt vaatebudjetin hyvin tuossa Suuri Euroviisujuhla 2024ssa, toki itse viisuissa käytti peittävämpiä vaatteita.
Mitäköhän Erika-fanit ajattelevat Gagan disco stickin tarkoittavan, kun Erikakin ratsastaa vain jättimikillä :D