Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä kohtuuhintaan hyvä hilse shampoo? Head and shoulders ei auta hilseilyyn

Vierailija
10.02.2025 |

.

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apteekista Dercos shamppoo Nizoral ei minulla auttanut mitään

Vierailija
22/55 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli sama ongelma, mikään ei toiminut ennen kuin päädyin kokeilemaan Body Shopin Inkivääri Shampoota ja hoitoainetta. Ne on poistanut ongelman kokonaan. Ne on kyllä aika kalliita, tosin usein alennuksessa, mutta jos tulee epätoivoinen olo niinkuin mulla tuli, niin se oli sen arvoista! Enää ei hilseile tai kutia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apteekista nizoral. 

Olen käyttänyt Nizoralia 4kk ohjeiden mukaan eikä hilse hävinnyt, ei ainakaan minulla auta

Vierailija
24/55 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua auttoi vehnänalkioöljykapselit! Yks talvi vaan huomasin, ettei päänahka enää kutia eikä hilseile. Kampaamon shampoolla pesen.

Vierailija
25/55 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apteekista ACOn shampoo kuivalle päänahalle (dry scalp). Ainut mikä on auttanut. Ja voi ajoittain ihan rasvaa päänahan perusvoiteella, odottaa pari tuntia ja pestä

Vierailija
26/55 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apteekista Dercos shamppoo Nizoral ei minulla auttanut mitään

Vicy Dercosia minäkin harkinnut mutta mikä niistä? Hilseshampoo vai kuivalle päänahalle tarkoitettu?

https://www.yliopistonapteekki.fi/vichy-dercos-ultra-soothing-shampoo-k…

https://www.yliopistonapteekki.fi/vichy-dercos-anti-dandruff-shampoo-ku…

Vierailija
27/55 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos hommaat hiussuan, rosmariiniöljyä.

Sekä teet maskin kotona. Sisältää kanamuna, oliiviöljy. Teet sörsselin ja laitat päähäsi. Annat vaikuttaa tunnin tai kaksi. (Vaikka muovipussi suojaksi hiusten päälle).Huuhtele viileällä pois. (Valkuainen muuten jää klönteiksi hiuksiin)  Sen jälkeen pese neutraalilla ph7 hiukset kaksi kertaa( öljy ei muuten lähde.  Voit itse myös tehdä rosmariinivettä. Netistä ohjeet.

Tai tilaat rosmariiniöljyä.black seed oil myös lisänä hyvä. Näistä maski ja voit olla varma, että hiuksesi kiiltävät ja päänahka ei oireile. Hiussukalla kannattaa ainakin kaksi kertaa viikossa harjata koko päänahka lävitse. Vilkastuttaa verenkiertoa.

Vierailija
28/55 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni oli ongelmana laattoina hilseilevä päänahka. Ensin kokeili Cutrin-sarjan aineita, joita paikallinen parturi suositteli ja myi. Ei auttanut. Sitten tuttu lääkäri sanoi että jos se ei auta, voi olla että Nizoral auttaa, saa apteekista. Mieheni hiseily väheni huomattavasti. jotain valkoista irtosi vielä, mutta vain vähän. Miten tuon saisi pois...

Mieheni pesee nykyään hiukset kahdesti viikossa. Viikolla hän pesee head&shouldersilla kuten aina.Lauantaina hän pesee taas head&Shouldersilla ja löylystä tultuaan nizoralilta. Näin on nyt marraskuusta alkaen tehnyt ja hilsettä ei irtoa enää lainkaan. Ei näy mitään valkoista mustan puvun hartioilla koko päivän jälkeenkään.

Vierailija
29/55 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ei kannattais olla niin luuseri päänahka

Vierailija
30/55 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä auttais rasvaisen päänahan hilseilyyn? Ehdotelkaa tuotteita.

Vierailija
31/55 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotimainen XZ on kokemukseni mukaan paras. 

Vierailija
32/55 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

LV hilseshampoo on auttanut itselläni ja monella tutulla päänahan hilseilyyn ja kutinaan

Vierailija
33/55 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä auttais rasvaisen päänahan hilseilyyn? Ehdotelkaa tuotteita.

Rasvaista hilsettä esiintyy rasvaisessa päänahassa. Rasvainen päänahka johtuu usein talin (rasvan) liikatuotannosta, mikä voi johtaa Malassezia-hiivasienen liikakasvuun, jota löytyy luontaisesti kaikkien iholta. Tämä voi aiheuttaa punoitusta ja kutinaa päänahassa.

Kuten monissa muissakin hiuspohjan ongelmissa, säännöllinen ja tihennetty pesu on rasvoittuvan päänahan hoidon perusta. Hiukset voi pestä päivittäin ja syväpuhdistaa tai kuoria noin kerran viikossa. 

Vierailija
34/55 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aihetta sivuten.

Mikä tekee sen, että ajoittain päänahka kuivuu hiusrajan alueelta otsassa ja ohimoilla niin paljon, että muodostuu

- pinnaltaan kovia läiskiä, jotka irtoaa liuskoina kynnellä  tai hammastikulla irrottaen?

Vierailija
35/55 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dercos vihreäpullo parikertaa vk pesen Hilse lähti eikä päänahka kutise eikä punota

Vierailija
36/55 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hilse on taliköhnää tyyliin a'la seborrea niin Selukos.

Vierailija
37/55 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aihetta sivuten.

Mikä tekee sen, että ajoittain päänahka kuivuu hiusrajan alueelta otsassa ja ohimoilla niin paljon, että muodostuu

- pinnaltaan kovia läiskiä, jotka irtoaa liuskoina kynnellä  tai hammastikulla irrottaen?

Oisko hiuspohjan psoriasis.

https://psori.fi/tietoa-psoriasiksesta/sairauden-eri-muodot/hiuspohjan-…

Vierailija
38/55 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen tervashampoo. 

Tämä just. Säännöllisesti.

Vierailija
39/55 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on halpa keino, joka auttaa monelle: pese hiukset jollain ph:ltaan happamalla pesuaineella (esim. Lsctoline, sopii hyvin myös hiusten pesuun) ja sitten huuhtele hiukset laimennetulla etikalla. Anna vaikuttaa ihan hetken päänahkaan ja huuhtele pois. Tämä on edullinen niksi, joka auttaa niin päänahan kuivuuteen, hilseeseen kuin hajuunkin, sillä monesti nuo johtuvat siitä, että päänahkaa pestään liian emäksisillä aineilla. 

Kannattaa olla ennakkoluuloton ja testata.

Vierailija
40/55 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luulin nuorempana, että oli hilsettä, kun kutisi ja hippuja näkyi, ja käytin heti hilseshampoita ja jopa Nizoralia. Lopulta alkoi hiuksetkin lähteä. Lopulta eräs neuvoi laittamaan kortisoniliuosta päänahkaan ja päänahka rauhoittui siitä, samoin hiustenlähtö. Sen jälkeen paransin ruokavaliota ja pesin päänahkaa rauhoittavilla ja kosteuttavilla pesuaineilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi