Miksi salametsästäjät ampuivat joutsenia?
Ja haikaran? Alkukantaisen susivihan vielä ymmärrän vaikken hyväksy, mutta miksi joutsenet? Tuskin niitä söivät.
Kommentit (277)
Miten ne kaikki vaimot, äidit, siskot, tyttäret ovat hyväksyneet tuon?
Miksi on pakkomielle työllistää valtiolle?
Joutsenpopulaatio on kasvanut jo liian suureksi, siksi.
Vierailija kirjoitti:
Vietin nuorena jonkin aikaa Lapinlahdella, ja ne ihmiset siellä on pääosin sellaisia kuspäitä ettei mitään rajaa. Sisäsiittoista väkeä, jokainen on sukua jollekin Korhoselle tai Haloselle ja pikkuserkkuja keskenään. Pääasia on että omistat maata ja omakotitalon, omistus-rivitalossa asuvat on kommunisteja tai köyhiä. Ja jos et juo Valion maitoa, olet "niitä toisia". Eli kyttäsivät jopa kauppaostokset.
Olin alueella sote-ammattilaisena keikkatyössä. Tällaiset alueet alkavat olla todellisia no-go zoneja Suomessa. Mielenterveysongelmat, alkoholismi ja sisäsiittoisuus ovat arkea. Pelkäsin olla tuolla.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, mutta vaimona olisi aika inhottavaa katsella kuollutta eläimen päätä seinällä riippumassa.
Vierailija kirjoitti:
Lapinlahtelaiset hakkkkaavat lapset ja vaimot hiljaisiksi. Olen nähnyt ihan livenä kun kyläpaikassa rouva sai pataansa kun ei ollut lähtenyt navetalle ajoissa (kestitsi meitä vieraita). Hieman synkemmin siitä sitten kotiin päin löhdettiin.
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti on pienempi paha, kun...
Joutsenen liha on hyvää. Muistuttaa lähinnä vasikan lihaa. Jokainen pihvi, jota te syötte, on tapetusta eläimestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joutsenissa on hyvänmakuinen liha. Hieman miedomman makuista kuin metsähanhessa. Meillä on aina joulupöydässä joutsenpaisti.
Meillä ripustetaan linnuille aina talveksi yksi savolainen metsästäjä ruoaksi.
Kyllä nyt meni tunteisiin, mutta miksi?
Ensi talveksi voidaan ristiinnaulita jos huumoria aukeaisi paremmin kristityillekin.
Vierailija kirjoitti:
Eivät he välttämättä hyväksy. Olin 10-vuotias, kun kritisoin veljeni ammuskelua. Hän ja pari hänen kaveria hakkasivat minua ja vanhempani vaikenivat asiasta. Vaikenemisen kulttuuri on syrjäseuduilla vahva. Lastensuojelu on iso vitsi. Sanomattakin selvää, että muutin pois heti kun sain laillisesti tehdä palkkatyötä.
Aloitus Savon salametsäsätäjistä poistettu ! ? MIKSI ? .
Tosiasia ja nyt ovat oikeudessa, 31 metsästäjää. Toivottavasti kunnon maksut eläimistä ja sakot päälle / ehdollista
Lapinlahdella tapetaan jos ei tykätä. Miehen sukua oli sieltä, mutta ne kaikki otettiin hengiltä.
Onpas niin nykymuodin mukainen keskustelu.
Joutsenten pyynnissä en näe mitään erikoista. Niitä on nykyisin todella paljon ja syrjäyttäneet parhailta paikoilta jo metsähanhen. Joutsenen kohdalla voisi olla luvallinen ja maksullinen kaatolupakäytäntö.
Koska ne vittuili meille! Ja meille EI vittuilla!
t: Lapinlahden salapyssyttelijät
Koska ovat säälittäviä runkkareita.
Nuo maaseudun metsästysseurat ovat kultteja. Olen nähnyt miten juovat saaliista tuoretta verta ja tekevät sitten jotain rituaaleja tapetun karhun talja päällä ja hirven sarvet päässä. En ihmettelisi jos uhraavat ihmisiäkin.
Mun oli nälkä ja jouhtenesta riittää syömistä.
Lohduttaako, että joutsenen ampumisesta on kaikin puolin karummat seuraukset, kuin mummon yliajosta suojatiellä.
Se on ilmeisesti kivaa, mutta tätä harvoin tapahtuu, kun aseet lähtee ja korvaukset ovat mittavat.