Käytöstapoja asiakkaat.
Onko liian vaikeaa tervehtiä/sanoa kiitos?? Miksi täytyy alkaa huutamaan/haukkumaan jos kaikki ei ole niinkuin hra/rouva asiakas haluua, eikö voi kertoa asiasta rauhallisesti ja odottaa että asia selvitetään? Miksi ihmiset luulevat että asiakaspalvelussa olevalle henkilölle voi sanoa ihan mitä vaan ja koskaan ei saisi sanoa vastaan? Tiedoksi että meidänkään ei tarvitse kaikkea kestää, olemme ihmisiä myös! Missä ovat ihmisten alkeellisimmatkin käytöstavat???
Tuntuu taas, että mitta alkaa täyttymään kun tänään asiakas teki reklaamation jossa VALEHTELI minun sanoneen asioita joita en todistajien nähdessä edes sanonut vain purkaakseen omaa kiukkuaan syystä joka ei millä tavoin ollut minusta johtuva. Sinäänsä en ota siitä stressiä, koska tiedän että en ole sanonut mitään mitä hra väittää, mutta se ihmetyttää että aikuinen ihminen viitsii valehdella moisen asian takia..
Ihmiset muuttavat koko ajan hullummiksi ja hullummiksi ja alkaa miettimään, että onko tämä todella sitä mitä haluan tehdä. Onneksi on vielä mukavia ihmisiä jotka antavat syyn jaksaa kaikkien sekopäiden keskellä. Ja se joka sanoo, että asiakas on aina oikeassa, ei ole tehnyt päivääkään asiakaspalvelutyötä...
Monet asiakkaat ovat yksinkertaisia ja törkeitä käytökseltään.