IS: Elisa Aaltolalta tyrmäys veljensä Mika Aaltolan puheille
Elisa Aaltolan mukaan Mika Aaltola muuttui nopeasti lähdettyään politiikkaan.
Kommentit (164)
Vierailija kirjoitti:
Rehellisesti sanottuna mä oon kyllä vähän järkyttynyt tästä tiedosta että nämä on läheistä sukua keskenään. Olen lukenut Elisan kirjoja ja vaikuttaa todella älykkäältä. Sitten Mika shampanja kommentteineen ja muine sekoiluineen, hyvä kun osaa vastata kysymyksiin ja muodostaa kokonaista lausetta. En tiiä, mulla tuli jo pressavaalien aikaan siitä semmoset erityisvibat, if you know what I mean. Kokkareiden rikas menestyjä larppi nyt aiheuttaa aina myötähäpeää. Mutta Mika on ihan omalla tavallaan vasemman jalan saapas.
Ehkä Mika on liian yksinkertainen muodostaakseen omia mielipiteitä. Lapsuudessa hän myötäili viisaampaa siskoaan ja tämä ehkä ajatteli että Mika on ihan fiksu ja hyvä tyyppi kun ymmärtää perusasiat. Mutta nyt Mika on iso ja sillä on uusia kavereita joilta kopioida mielipiteet, mikä järkyttää siskoa, kun ne on jopa julmia. Mika itse ei olisi maailmassa pärjännyt ilman että häneen ja hänen vajavaisuuteen o
Elisa on myös epävarma pelkuri. Kysy häntä oikeesti edes hetken lähellä olleilta. Elisa onkin sanonut, että on erakko. Jos luet, mitä se tarkoittaa, niin ymmärrät.
Säälittävät, itsekeskeiset pelkuri sisarukset.
Vierailija kirjoitti:
Todella vastenmielinen kuva tullut tuosta Elisasta. Riitelee jokaisen kanssa ja pöyristyy ja nöyryyttää muita julkisesti. Tuleeko kenenkään kanssa toimeen koskaan? Epäilen. Hyvin riidanhaluinen ihminen.
Niin on! Olen hänen kanssaan vuosia sitten yliopistolla työskennellyt, ei siitä sen enempää. Mutta voin kertoa, että Elisa on todella haastava ihminen. Jos kaikki ei mene hänen mielensä mukaisesti niin käyttäyty kuin lapsi, loukkaantuu, uhriutuu, suuttuu, ei kykene sovittelemaan, haluaa aina olla the boss. Jos olet vain hetkittäin hänen seurassaan saat aivan toisenlaisen kuvan, lempeä, huomioon ottava, ystävällinen jne. Aivan selkeä narsisti, kuten velikin.
Vierailija kirjoitti:
sisko ja veli saisi riidellä poliittiset erimielisyytensä yksityisesti. kiitos.
Kyllä, jos eivät olisi julkisuuden henkilöitä.