Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IS: Moni nuori mies saattaa lähettää peniksestään kuvia siinä toivossa, että lopulta löytyy joku, joka niistä kiinnostuu

Vierailija
09.02.2025 |

-Luin jostain tästä jutusta, että jos lähetät kymmenelle ja yksikin natsaa, niin se voi johtaa jo johonkin muuhun, porvoolainen nelikymppinen mies kertoo

-Minun ajatusmaailmassani rikoksen pitäisi aiheuttaa tavalla tai toisella jonkinlaista kärsimystä tai haittaa sen kohteelle. En tiedä, onko pippelikuvan lähettäminen aikuiselle naiselle teko, josta tulisi rikoksen tunnusmerkistön täyttävää haittaa, mies toteaa

31-vuotias Keravalla asuva mies kiteyttää vuosien takaiset tekonsa. Hän laskeskelee lähettäneensä 1020 kertaa ilman suostumusta kuvia peniksestään eri vastapuolille.

Kolmekymppinen mies kertoo toimineensa kiiman ja houkutuksen vallassa.

-Ajattelin, että tottahan toinenkin innostuu tästä. Kun toisen kanssa on ollut hyvä fiilis, siitä on tullut se tunne, että ehkä toisellakin on, minkä vuoksi voin yllättää hänet, mies kertoo

Ihan asiallisia näkökantoja

Kommentit (283)

Vierailija
101/283 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka sellaista rumaa elintä haluaa edes katsella? Hyi hitto.

homo

Vierailija
102/283 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään ihmiset on kovin herkkiä. Pipoa löysemmälle. Olen saanut itsekin tällaisia kuvia ja se on minusta ollu huvittavaa, ei ahdistavaa. Nykyään ahdistutaan kaikesta.

N32

Minä en arvostanut sitä, kun yksi mies lähetti kalukuvan 14-vuotiaalle tyttärelleni. Ei arvostanut poliisikaan. Ehkä ei miehen vaimokaan.

Miehet ovat säälittävän rajattomia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/283 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle peniskuvan lähettäminen on sama kuin näyttäisi keskisormea. Kokemusta on, ja kaikkien kohdalla kiinnostukseni on päättynyt siihen. Ei kuvan sisällön takia (on niitä sen verran tullut livenäkin nähtyä etten edes ylläty), vaan moukkamaisen käytöksen.

Vierailija
104/283 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyään ihmiset on kovin herkkiä. Pipoa löysemmälle. Olen saanut itsekin tällaisia kuvia ja se on minusta ollu huvittavaa, ei ahdistavaa. Nykyään ahdistutaan kaikesta.

N32

Minä en arvostanut sitä, kun yksi mies lähetti kalukuvan 14-vuotiaalle tyttärelleni. Ei arvostanut poliisikaan. Ehkä ei miehen vaimokaan.

:D nollasta sataan hetkessä

Vierailija
105/283 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet nyt ovat vähän yksinkertaisia. 

Ai vähän???? Ne peniksenkuvat ei kiinnosta naisia, eikä kiihotu. Ne kiinnostavat ja kiihottavat vain miehiä itseään. Penis on miesten mielestä maailman ihmeellisin asia. 

Ryi on kuin lihaksikkaat bodarit. Vain miehet itse tykkäävät ja kiihottuvat niistä, vaikka syyttävätkin naisia siitä.

Vierailija
106/283 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuo juttu on esitetty siitä näkökulmasta, että mies on nyt tässä se yksinäinen raukka, jota pitäisi ymmärtää?

Oikeastihan tuon jutun kuuluisi olla; Moni mies syyllistyy seksuaaliseen häirintään siinä toivossa, että löytäisi sen yhden omia rajojaan puolustamaan kykenemättömän naisen uhrikseen.

Vierailija
107/283 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole saanut peniskuvia tuntemattomilta, mutta seurustelukumppanit ovat olleet loukkaantuneita, kun en olekaan ollut kiimainen ja märkä, kun he ovat sellaisia mulle lähettäneet. He itse kiihottuvat naisten alapääkuvista, joten kuvittelevat sen toimivan myös toisinpäin.

Vierailija
108/283 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tuo juttu on esitetty siitä näkökulmasta, että mies on nyt tässä se yksinäinen raukka, jota pitäisi ymmärtää?

Oikeastihan tuon jutun kuuluisi olla; Moni mies syyllistyy seksuaaliseen häirintään siinä toivossa, että löytäisi sen yhden omia rajojaan puolustamaan kykenemättömän naisen uhrikseen.

"Minun ajatusmaailmassani rikoksen pitäisi aiheuttaa tavalla tai toisella jonkinlaista kärsimystä tai haittaa sen kohteelle. En tiedä, onko pippelikuvan lähettäminen aikuiselle naiselle teko, josta tulisi rikoksen tunnusmerkistön täyttävää haittaa, mies toteaa"

Tuo on se pahin kohta. Seksuaalirikollinen vähättelee tekoaan taas. Ei se tekijä jumanklavi päätä mikä tuottaa kärsimystä ja haittaa. Tuohan sanoo suoraan vastustavansa lakia eli jatkaa varmasti rikoksiaan. 

Vierailija
109/283 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ihailee homoja voi kun tietäisitte miten paljon kullin kuvia ne lähettelee. 🤣

- homomies40

Niin, toisille miehille ja jättävät naiset rauhaan. 

Vierailija
110/283 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N32

tää on kyllä loistava logiikka. ei tähän voi sanoa enää yhtään mitään

Vierailija
111/283 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Kalukuvat eivät ole mitään flirttailua vaan seksuaalista ahdistelua. Sama kuin kohtaisit kadulla kivan naisen ja hetken jutusteltuasi kiskoisit kikkelin housuista näytille. Tilanteesta ei tee yhtään hyväksyttävämpää se, että siinä on se puhelin välissä. Miten nämä älylaitteet vie ihmisiltä normaalin järjen ja käytöstavat?

Vierailija
112/283 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan varmasti jokainen mies on kuullut, että naiset eivät pidä niistä kuvista. Lähettämällä kuvan ilmaisee olevansa kusipää, jota ei kiinnosta muiden tunteet. Ihan yhtä kusipäistä se on, vaikka harhaisesti kuvittelisi, että joku saattaa jopa pitää kuvasta. Onneksi se on nyt laitonta. 

Vierailija
113/283 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa-a. Olen itse mies eikä mieleeni tulisi lähettää kuvaa munastani kellekään. En myöskään ole kuullut, että kaveripiirissä olisi tätä tehty. Tällaista pidettäisiin todella outona, jotenkin sairaana. Onkohan ilmiö kuitenkaan ihan niin yleinen kuin kuvitellaan? 

IRL marginaali-ilmiö. Palstatodellisuudessa liikakansoitusta, ympäristötuhoa, ilmastonmuutosta ja maailmansodan uhkaa enemmän ahdistusta aiheuttava asia. Tämä palsta on Suomen suurin vajakkimagneetti, kaikille sukupuolille.

Vierailija
114/283 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet todella ovat taantuneet - äo laskenut jo hälyttävälle tasolle. Ei ole toivoa enää.

Sinuna olisin enemmän huolissani omasta älykkyysosamäärästä, jos tuomitset kokonaisen sukupuolen kollektiivisesti yksiköiden lähettämien kikkelikuvien perusteella ja toteat vielä perään ettei toivoa enää ole. 

Vierailija
115/283 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet nyt ovat vähän yksinkertaisia. 

Väärin. Jotkut miehet ovat, kuten myös jotkut naiset kuten kommentistasi voi päätellä.

Vierailija
116/283 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan varmasti jokainen mies on kuullut, että naiset eivät pidä niistä kuvista. Lähettämällä kuvan ilmaisee olevansa kusipää, jota ei kiinnosta muiden tunteet. Ihan yhtä kusipäistä se on, vaikka harhaisesti kuvittelisi, että joku saattaa jopa pitää kuvasta. Onneksi se on nyt laitonta. 

Onneksi mediassa myös käsitellään aihetta, jotta jokainen mies varmasti tietää kikulikuvien lähettelyn olevan laitonta. 

Vierailija
117/283 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon yleensä uhannu näitä munakuvan lähettelijöitä. Kaikki aina pelästyny ku esiintyny niille alaikäisenä ja uhannut poliisilla. Suurin osa vaan estää ja poistaa, mutta osa on ihan lähettänytkin rahaa. Kryptona kaikki ja suurin osa ulkomailta

Vierailija
118/283 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kuva on aina jostain tosi pienestä ja ohuesta vehkeestä😂😂 Isomunaisilla ei ole mitään tarvetta lähetellä, kun niiden vehkeistä ollaan kiinnostuttu jo muutenkin

Vierailija
119/283 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa-a. Olen itse mies eikä mieleeni tulisi lähettää kuvaa munastani kellekään. En myöskään ole kuullut, että kaveripiirissä olisi tätä tehty. Tällaista pidettäisiin todella outona, jotenkin sairaana. Onkohan ilmiö kuitenkaan ihan niin yleinen kuin kuvitellaan? 

IRL marginaali-ilmiö. Palstatodellisuudessa liikakansoitusta, ympäristötuhoa, ilmastonmuutosta ja maailmansodan uhkaa enemmän ahdistusta aiheuttava asia. Tämä palsta on Suomen suurin vajakkimagneetti, kaikille sukupuolille.

Munakuvan lähettäminen ilman lupaa on seksuaalista häirintää ja niinollen myös seksuaaliväkivaltaa. Naisvihan pyramidi alkaa naisia vähättelevistä puheista ja etenee aina vaan törkeämpiin tekoihin. Munakuvan lähettäminen on jo vakava naista halveksuva ja alistava teko, kun se on rikoslaissakin mainittuna. Totta hitossa seksuaaliväkivalta aiheuttaa sen uhreissa ja potentiaalisissa uhreissa ahdistusta. 

Miksi vähättelet seksuaaliväkivaltaa?

Vierailija
120/283 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmasti kiinnostuu joku, kun lähetät pippeli kuvan miehelle. Todennäköisempää että onnistuu. 

Tuohan on verrattavissa puuskasta hyppäämään itsensä paljastamaan, yök.

Hahaha, äitini joskus teini-ikäisenä 18-21-vuotiaana joutui juuri tuollaisen itsensäpaljastelijan uhriksi. :D Sanoi: "Onpa pieni, kannattais laittaa taskuun ettei jäädy."

Mamma nykyään 50 vuotta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan