IS: Moni nuori mies saattaa lähettää peniksestään kuvia siinä toivossa, että lopulta löytyy joku, joka niistä kiinnostuu
-Luin jostain tästä jutusta, että jos lähetät kymmenelle ja yksikin natsaa, niin se voi johtaa jo johonkin muuhun, porvoolainen nelikymppinen mies kertoo
-Minun ajatusmaailmassani rikoksen pitäisi aiheuttaa tavalla tai toisella jonkinlaista kärsimystä tai haittaa sen kohteelle. En tiedä, onko pippelikuvan lähettäminen aikuiselle naiselle teko, josta tulisi rikoksen tunnusmerkistön täyttävää haittaa, mies toteaa
31-vuotias Keravalla asuva mies kiteyttää vuosien takaiset tekonsa. Hän laskeskelee lähettäneensä 1020 kertaa ilman suostumusta kuvia peniksestään eri vastapuolille.
Kolmekymppinen mies kertoo toimineensa kiiman ja houkutuksen vallassa.
-Ajattelin, että tottahan toinenkin innostuu tästä. Kun toisen kanssa on ollut hyvä fiilis, siitä on tullut se tunne, että ehkä toisellakin on, minkä vuoksi voin yllättää hänet, mies kertoo
Ihan asiallisia näkökantoja
Kommentit (283)
Voi näitä raukkoja. Vaikutus ois parempi jos rupiais kahtoon sinne peiliin aluksi
Vierailija kirjoitti:
Miehet todella ovat taantuneet - äo laskenut jo hälyttävälle tasolle. Ei ole toivoa enää.
Eipä ihme, että syntyvyys laskee, jos kumppaniksi on tarjolla aloittajan kaltaisia luolaotuksia, joiden äo lähentelee kengännumeroa.
Vierailija kirjoitti:
Miehet nyt ovat vähän yksinkertaisia.
Ai vähän? En ole kuunaan kuullut mitään tämän typerämpää.
No mutta siitä vain sitten seksuaalirikostuomiota hankkimaan.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa laittaa peniskuva kaupan ilmoitustaulullekin yhteystietojen kanssa.
Joo, ja naamakuvan kanssa, niin kadulla vastaantulijat tietää, miten reagoida.
Vierailija kirjoitti:
Nelikymppisiä nuoria miehiä??
Tyrsk. Miten voi keski-ikäinenkin olla älyltään noin vajaa? Ei ole mitään kehitystä tapahtunut sitten teinivuosien.
Vierailija kirjoitti:
Miehet todella ovat taantuneet - äo laskenut jo hälyttävälle tasolle. Ei ole toivoa enää.
Toisaalta hyviä uutisia niille miehille, joiden äo on isompi kuin kengännumero. Oikeasti unohtakaa ne jankutukset pituudesta ja varallisuudesta, naisten odotukset on lattiantasossa vaikka ne olisi korkeatkin.
Olen aina ollut sitä mieltä että suurin osa näistä kalukuvien lähettelijöistä on tuollaisia vähän reppanoita joiden äo ei ole välttämättä ihan normaalilla tasolla eikä varsinkaan ole normaaleja sosiaalisia taitoja. Puuttuu myös normaali empatiakyky (= ei osata asettua toisen asemaan.) Veikkaan että monella myös päihdeongelma koska elämä tuollaisella yläpäällä on vaikeaa kaikilla elämän osa-alueilla ja siihen ahdistukseen ryyppäävät/päihteilevät
Miehet eivät tajua että nainen ei kiihotu peniksen näkemisestä. Joku harva poikkeus saattaa olla. Penis on ruma.
Vierailija kirjoitti:
Olen saanut satoja dick picejä ja estoon menee jokainen. Yhtäkään munakuvan lähettäjää en ole tavannut enkä tapaa. Hyi hlvetti.
Ei mitään estoja, kun rikosilmoitus jokaisesta. Pääsee poliisikin sitten ihailemaan sitä kalukuvaa.
oon kanssa miettinyt että ei kai noita läheteltäisi jossei ne koskaan toimisi
mistä löytyy se ensimmäinen nainen joka uskaltaa sanoa että peniskuvat on ihan jees
No jos komea, hyvinvarustettu nuorimies lähettää minulle dick picin, voisin huvin innostua....pistäkää nyt tulemaan !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta hyviä uutisia niille miehille, joiden äo on isompi kuin kengännumero. Oikeasti unohtakaa ne jankutukset pituudesta ja varallisuudesta, naisten odotukset on lattiantasossa vaikka ne olisi korkeatkin.
Tällä tarjonnalla sitä ilahtuu jo pienestäkin älyllisyyden merkistä.
Ei mua se kiinnosta, kun tein pitkä tai lyhyt se on. Kunhan sellainen vaan on, ja ite mies o 100 % alkoholiton, huumeeton, savuton, lapseton (siis ei OMIA lapsia)........ Muulla ei niin väliä, eikä saa olla yli 100 kg painava. Ei saa olla mikään siivous intoilija, ei himo liikkuja..........muttei mikään lasikakaan ! Osaa uida, ei ole vegaani. Mut syö kumminkin kasviksiakin. Ei ole mitään rikostaustaa mistään asiasta, on rehellinen. Täysin ! Onko sellaisia ??????? Ei oo näkynyt...........ja ehdottomasti EI SOKEA tai muu vamma. Mut ite hyväksyy mut sellaisena, ku olen.
"Moni"
Anteeksi mutta nyt on melkonen yleistys. En ihan usko että moni lähettelee.
Kuvan lähettelijät eivät tajua olevansa samanlaisia kuin entisajan pusikoissa vaanivat itsensä paljastajat. Herättävät enemmän inhoa kuin intoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa laittaa peniskuva kaupan ilmoitustaulullekin yhteystietojen kanssa.
Joo, ja naamakuvan kanssa, niin kadulla vastaantulijat tietää, miten reagoida.
Tämähän on hyvä idea. Kerran jakelevat noita kuvia niin auliisti ja pyytämättä, niin miksei niitä saisi sitten levittääkin?
Miehet siis kiihottuvat oman elimen näkemisestä ja erehtyvät luulemaan, että koska minä kiihotun, niin muutkin kiihottuu? Aavistuksen homoeroottista ja täydellisen epäloogista.
Vierailija kirjoitti:
Mikään tuossa ei selitä, miksei voi kysyä eka. Jos haluaa jakaa sitä oman vehkeen ilosanomaa muille, sen voi yrittää tehdä suostumuksella
Joo, jos on ollut jotain flirttiä ilmassa niin "haluutsä nähdä kuvan mun munasta?" on huomattavasti vähemmän uhkaavan tuntuista kuin kuvan tupsahtaminen pyytämättä. Siis vaikka kieltäytyisin siitä kuvasta niin se, että edes kysyy, tekee tyypin vähemmän jonkun hullun stalkkaajan oloiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Miehet eivät tajua että nainen ei kiihotu peniksen näkemisestä. Joku harva poikkeus saattaa olla. Penis on ruma.
ootko ihan varma heteroseksuaalisuudestasi
Antti Rinne patsasteli siellä kuin kantakirjahomo konsanaan.