Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IS: Moni nuori mies saattaa lähettää peniksestään kuvia siinä toivossa, että lopulta löytyy joku, joka niistä kiinnostuu

Vierailija
09.02.2025 |

-Luin jostain tästä jutusta, että jos lähetät kymmenelle ja yksikin natsaa, niin se voi johtaa jo johonkin muuhun, porvoolainen nelikymppinen mies kertoo

-Minun ajatusmaailmassani rikoksen pitäisi aiheuttaa tavalla tai toisella jonkinlaista kärsimystä tai haittaa sen kohteelle. En tiedä, onko pippelikuvan lähettäminen aikuiselle naiselle teko, josta tulisi rikoksen tunnusmerkistön täyttävää haittaa, mies toteaa

31-vuotias Keravalla asuva mies kiteyttää vuosien takaiset tekonsa. Hän laskeskelee lähettäneensä 1020 kertaa ilman suostumusta kuvia peniksestään eri vastapuolille.

Kolmekymppinen mies kertoo toimineensa kiiman ja houkutuksen vallassa.

-Ajattelin, että tottahan toinenkin innostuu tästä. Kun toisen kanssa on ollut hyvä fiilis, siitä on tullut se tunne, että ehkä toisellakin on, minkä vuoksi voin yllättää hänet, mies kertoo

Ihan asiallisia näkökantoja

Kommentit (283)

Vierailija
81/283 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset eivät kiihotu peniksen kuvista. Peniskuvien lähettäminen on sairasta ja vastaanottaja kokee ne ahdistavina. 

Orastavakin kiinnostus putoaa nollaan jos mies lähettää peniskuvan.

Vierailija
82/283 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet eivät tajua että nainen ei kiihotu peniksen näkemisestä. Joku harva poikkeus saattaa olla. Penis on ruma. 

ootko ihan varma heteroseksuaalisuudestasi

No mä olen eri ja olen varma heteroseksuaalisuudestani enkä kiihotu peniksen näkemisestä. Peniksen näkeminen kiinnostaa vain jos olen jo kiihottunut ja nimenomaan siitä tietystä miehestä jonka mulkero se on. Seksuaalisuus on eri ihmisillä erilaista, joten vaikka sinä kiihottuisit sukuelinten näkemisesti jos ne on suuntautumisesi mukaista, niin sama ei välttämättä päde kaikkiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/283 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet todella ovat taantuneet - äo laskenut jo hälyttävälle tasolle. Ei ole toivoa enää.

Aina löytyy näitä setämiehiä ja muita jämähtäneitä.

Vierailija
84/283 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään ihmiset on kovin herkkiä. Pipoa löysemmälle. Olen saanut itsekin tällaisia kuvia ja se on minusta ollu huvittavaa, ei ahdistavaa. Nykyään ahdistutaan kaikesta.

N32

Vierailija
85/283 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Moni"

Anteeksi mutta nyt on melkonen yleistys. En ihan usko että moni lähettelee.

Ei varmaan kovin moni lähettelekään, mut toi otsikko tarkoittaa varmaan että moni niistä, jotka lähettää, tekee sen siinä toivossa että jne.

Vierailija
86/283 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset eivät kiihotu peniksen kuvista. Peniskuvien lähettäminen on sairasta ja vastaanottaja kokee ne ahdistavina. 

Orastavakin kiinnostus putoaa nollaan jos mies lähettää peniskuvan.

Äläpä yleistä. Kaikki eivät ahdistu peniskuvista.

Vierailija
87/283 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sellaista rumaa elintä haluaa edes katsella? Hyi hitto.

Vierailija
88/283 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet nyt ovat vähän yksinkertaisia. 

Onneksi ei ihan kaikki miehet, niin sain yhden täyspäisen pyydystettyä. 

Vierailija
89/283 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hän laskeskelee lähettäneensä 1020 kertaa ilman suostumusta kuvia peniksestään eri vastapuolille."

Mua kiinnostaa, että natsasiko tää 102 kertaa vai onko ton toisen olettama 1/10 todennäköisyys pielessä. Vähän veikkaan, että ei löytynyt niitä 102 kiinnostunutta.

Vierailija
90/283 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistujat ovat näköjään kokoontuneet tänne.

Vierailija
91/283 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään ihmiset on kovin herkkiä. Pipoa löysemmälle. Olen saanut itsekin tällaisia kuvia ja se on minusta ollu huvittavaa, ei ahdistavaa. Nykyään ahdistutaan kaikesta.

N32

Sama täällä. Saan silloin tällöin kuvia sle rboista.

M32

Vierailija
92/283 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimiiko tuo? Mulle olisi välitön dealbreaker, ei ahdistuksen takia vaan siksi, että noin lähestyvä mies olisi valovuosien päässä omasta ajatusmaailmastani, ei maksa vaivaa edes tutustua.

Vierailija
93/283 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä persereijästä kuvia "miehille" uskompa että kaikki kiinnostuu ja kohta alkaa ovikello laulamaan. Ps. Muista vaseliini. 

Vierailija
94/283 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet todella ovat taantuneet - äo laskenut jo hälyttävälle tasolle. Ei ole toivoa enää.

Peniksen pituus ja äo-lukema alkavat hälyttävästi lähestyä toisiaan.

Vierailija
95/283 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kerrotko että millä tavoin ne poikkeaa niistä naisten lähettämistä tissien, pakaroiden esittely yms herutuskuvista mitä noi tinderit tms on täynnä? Eikä tämä ollut millään tasolla niiden typerien peniskuvien puolustus, vaan ihan yleistasolla tehty kysymys jonka pitäisi herättää ihan samoja ajatuksia.

Tinderiin tulee banni, jos liian avoin mekko näyttää rintaa kyljen puolelta, mutta pallikuvia tulee vastaan jatkuvasti. Siellä ei tule vastaan naisten nännejä eikä pyllyvakoja, vaikka mitä väittäisit. Miehiä ei sensuroida lainkaan samalla intensiteetillä. 

Vierailija
96/283 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdottomasti aiheuttaa negatiivisia seurauksia. Oksetusta ja turvattomuuden tunnetta

Ennen vanhaan miehiä ei päästetty samaan tilaan tuon ahdistelun takia, tämän ahdistelun raja on hämärtynyt älylaitteiden myötä. Itse olen ratkaissut asian sillä, että en anna puhelinnumeroani enää siviilitarkoituksissa kuin luotettavaksi ja hienotunteisiksi todetuille henkilöille (yleensä nuoria naisia) ja virallisissa yhetyksissä. Virallisissa yhteyksissäkin 24/7 auki olevaa puhelinyhteyttä käytetään väärin (mm. sossut), joten kannattaa olla tarkka siitä mille instansseille sen antaa. He myös soittelevat eri numeroista, jos yhteen ei vastaa. Täyttä häirintää ja yksityisyyttä vakavasti loukkaavaa touhua. Puhelimen saa onneksi aina myös kiinni, mutta onhan se hirveää jos joutuu luopumaan samoista eduista mistä muut nauttivat vapaasti siksi, että jotkut hullut vainoavat itseä

Mitä taas tuohon r aiskailukäytökseen tulee (fyysinen, henkinen, v

Miksi sossut soittelevat sinulle. Onko sinulla jotain ongelmia?

Vierailija
97/283 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä menee mahtavasti meillä miehillä; naisia lähestytään lähettämällä kuvia peniksestä, ja mikäli nainen jostain kumman syystä saadaan sänkyyn, niin sitten kuristetaan ja lyödään. Ei h*lvetti. Kuinka alas on voitukaan vajota...

Vierailija
98/283 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet vain noudattavat Jeesuksen kultaista käskyä:

"Kaikki, minkä tahdotte ihmisten tekevän teille, tehkää te heille."

Miehet haluaisivat naisten lähettävän nakukuvia, joten he tekevät sen itse ensin, toimien esimerkkinä kuten Jeesus aikoinaan.

Ei ole miesten vika, että naiset ovat niin epäkristillisiä!

Vierailija
99/283 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kerrotko että millä tavoin ne poikkeaa niistä naisten lähettämistä tissien, pakaroiden esittely yms herutuskuvista mitä noi tinderit tms on täynnä? Eikä tämä ollut millään tasolla niiden typerien peniskuvien puolustus, vaan ihan yleistasolla tehty kysymys jonka pitäisi herättää ihan samoja ajatuksia.

Ai miten siitin eroaa maitorauhasesta? No vaikka sillä että maitorauhasilla ei r aiskata ketään. 

Eipä niin, mutta yhtä lailla sen näkeminen pyytämättä ällöttää. 

Vierailija
100/283 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Hän laskeskelee lähettäneensä 1020 kertaa ilman suostumusta kuvia peniksestään eri vastapuolille."

Mua kiinnostaa, että natsasiko tää 102 kertaa vai onko ton toisen olettama 1/10 todennäköisyys pielessä. Vähän veikkaan, että ei löytynyt niitä 102 kiinnostunutta.

Palsta hävittää välimerkkejä, kun kirjoittaa kännykällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän