Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IS: Moni nuori mies saattaa lähettää peniksestään kuvia siinä toivossa, että lopulta löytyy joku, joka niistä kiinnostuu

Vierailija
09.02.2025 |

-Luin jostain tästä jutusta, että jos lähetät kymmenelle ja yksikin natsaa, niin se voi johtaa jo johonkin muuhun, porvoolainen nelikymppinen mies kertoo

-Minun ajatusmaailmassani rikoksen pitäisi aiheuttaa tavalla tai toisella jonkinlaista kärsimystä tai haittaa sen kohteelle. En tiedä, onko pippelikuvan lähettäminen aikuiselle naiselle teko, josta tulisi rikoksen tunnusmerkistön täyttävää haittaa, mies toteaa

31-vuotias Keravalla asuva mies kiteyttää vuosien takaiset tekonsa. Hän laskeskelee lähettäneensä 1020 kertaa ilman suostumusta kuvia peniksestään eri vastapuolille.

Kolmekymppinen mies kertoo toimineensa kiiman ja houkutuksen vallassa.

-Ajattelin, että tottahan toinenkin innostuu tästä. Kun toisen kanssa on ollut hyvä fiilis, siitä on tullut se tunne, että ehkä toisellakin on, minkä vuoksi voin yllättää hänet, mies kertoo

Ihan asiallisia näkökantoja

Kommentit (283)

Vierailija
41/283 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä en ymmärrä näitä kalukuvia. En koskaan uskaltaisia edes sellaista ottaa saati lähettää. Kuva voi päätyä vääriinkäsiin, sillä kiristetään tai kiusataan! 

M38

Paljastavat ison kullini kaikille

-sama

Vierailija
42/283 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos baarissa kysyy kymmeneltä naiselta Lähdetäänkö panee, niin 10. aika monesti myöntyy. 

Eihän tuo muutenkaan ole rikos. Baarissa naisetkin on muutenkin siellä joko hakemassa seuraa/juhlimassa omasta tahdostaan. Se on tollaiseen helppo vastata kyllä/ei ja asia on sitten käsitelty. Lisäksi baareissa ei ole alaikäisiä (toivottavasti) toisin kuin somessa olevat, jotka noita kuvia saavat. Joten ihan eri asia, senkun kysyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/283 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama pätee mihin vaan: lähetä kuva oksennuksestasi,niin jossain vaiheessa joku kiinnostuu, ehkä se 967. vastaanottaja.

Että sen tasoisia tyyppejä nuo lähettäjät.

Vierailija
44/283 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ihailee homoja voi kun tietäisitte miten paljon kullin kuvia ne lähettelee. 🤣

- homomies40

Naiset ei kyllä ihaile homoja. 

Oletko ikinä nähnyt Helsingin Prideparaatia?

Olen nähnyt ja osallistunut. Olen mies ja heteroseksuaalinen.

Sulla on aika reppanat aatokset jos kuvittelet   Pride-paraatia homojen marssiksi.

Vierailija
45/283 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikkoon:  Eiät vaan nuoret miehet... 🤮

Vierailija
46/283 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ihailee homoja voi kun tietäisitte miten paljon kullin kuvia ne lähettelee. 🤣

- homomies40

Naisilleko?

Vierailija
47/283 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homojen sivuilla syntyy säpinää kun sinne lähettää kuvia perärööristään. Toki kalukuvistakin tykätään mutta homoja kiinnostaa enemmän kuvat rööreistä.

Vierailija
48/283 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on niin outoja.  Niin outoja.  Oot just tavannut jonkun jonka kanssa oli tosi voimakasta ihanaa kemiaa ja sitten pilaat sen kaiken laittamalla dick pick. Mä oon elänyt 5 vuotta miehen kans joka laittaa mulle dick pickejä. Kohteliaisuudesta ihastelen. Meillä on tosi hyvää seksiä mut mun mielestä ne kuvat on vaan hassuja ja irrationaalisia 

Vierailija
49/283 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valossa oli joku laittanut gullinsa profiilin kuvaksi.

-tähän on tultu.

Vierailija
50/283 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- homomies40

Tässäpä se ero. Naisen täytyy ensin kiinnostua niin paljon miehestä, että haluaa tarkastella elimiä. Kiinnostuminen perustuu ominaishajuun ja olemukseen eli liskoaivot arvioivat onko tuleva jälkeläinen kelvollinen ja onko mies vaarallinen. Pelkkä penis ei herätä kiinnostusta. 

Vierailija
51/283 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta jos lähettää sadalle, niin todennäköisyys kymmenkertaistuu kymmenestä. Ajatella.

Olet oikeassa. Nimittäin sakkosumma kasvaa määrän mukaan

Vierailija
52/283 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

niin, eihän heteronaista kiinnosta seksi miehen kansa(?????????????????)

Seksi kyllä, mutta kuva elimestä ei ainakaan kiihota. Pikemminkin oksettaa

Vierailija
53/283 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut satoja dick picejä ja estoon menee jokainen. Yhtäkään munakuvan lähettäjää en ole tavannut enkä tapaa. Hyi hlvetti.

Vierailija
54/283 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- homomies40

Naiset ei kyllä ihaile homoja. 

Oletko ikinä nähnyt Helsingin Prideparaatia?

Olen nähnyt ja osallistunut. Olen mies ja heteroseksuaalinen.

Sulla on aika reppanat aatokset jos kuvittelet   Pride-paraatia homojen marssiksi.

Niin, se on yleinen pervomarssi nykyään.

Vierailija
55/283 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukuelimistään kuvia jakaneita miehiä tutkineen australialaisen Andrea Walingin mukaan monelle lähettäjistä kyseessä on pyrkimys flirttailla vastaanottajan kanssa.

- Walingin aineistossa korostuu vahvasti se, miten kuvissa on kyse hyväksynnän etsinnästä. Että kun itse tykkää siitä dikistä, niin haluaisi muidenkin ihastelevan, miten kiva lerssi siinä on, Turun yliopiston mediatutkimuksen professori Susanna Paasonen toteaa.

Vierailija
56/283 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään tuossa ei selitä, miksei voi kysyä eka. Jos haluaa jakaa sitä oman vehkeen ilosanomaa muille, sen voi yrittää tehdä suostumuksella

Vierailija
57/283 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Homojen sivuilla syntyy säpinää kun sinne lähettää kuvia perärööristään. Toki kalukuvistakin tykätään mutta homoja kiinnostaa enemmän kuvat rööreistä.

Osa homoista ei ota poskeen eikä anna panna itseään ahteriin. Onneksi näitä itsekkäitä ei ole paljon.

Vierailija
58/283 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet on niin outoja.  Niin outoja.  Oot just tavannut jonkun jonka kanssa oli tosi voimakasta ihanaa kemiaa ja sitten pilaat sen kaiken laittamalla dick pick. Mä oon elänyt 5 vuotta miehen kans joka laittaa mulle dick pickejä. Kohteliaisuudesta ihastelen. Meillä on tosi hyvää seksiä mut mun mielestä ne kuvat on vaan hassuja ja irrationaalisia 

Mä taas tykkään kun oma mies lähettelee niitä. Mutta nimenomaan oma, ei kukaan random tai hetken aikaa tunnettu. 

Vierailija
59/283 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lähetän kuvia shortsien alta pullottavasta peniksestäni. Toimii!

Vierailija
60/283 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No. Peniskuvan perusteella hylky. Ensin täytyy tutustua ihmiseen, luonteeseen ja elämäntyyliin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi