IS: Moni nuori mies saattaa lähettää peniksestään kuvia siinä toivossa, että lopulta löytyy joku, joka niistä kiinnostuu
-Luin jostain tästä jutusta, että jos lähetät kymmenelle ja yksikin natsaa, niin se voi johtaa jo johonkin muuhun, porvoolainen nelikymppinen mies kertoo
-Minun ajatusmaailmassani rikoksen pitäisi aiheuttaa tavalla tai toisella jonkinlaista kärsimystä tai haittaa sen kohteelle. En tiedä, onko pippelikuvan lähettäminen aikuiselle naiselle teko, josta tulisi rikoksen tunnusmerkistön täyttävää haittaa, mies toteaa
31-vuotias Keravalla asuva mies kiteyttää vuosien takaiset tekonsa. Hän laskeskelee lähettäneensä 1020 kertaa ilman suostumusta kuvia peniksestään eri vastapuolille.
Kolmekymppinen mies kertoo toimineensa kiiman ja houkutuksen vallassa.
-Ajattelin, että tottahan toinenkin innostuu tästä. Kun toisen kanssa on ollut hyvä fiilis, siitä on tullut se tunne, että ehkä toisellakin on, minkä vuoksi voin yllättää hänet, mies kertoo
Ihan asiallisia näkökantoja
Kommentit (283)
Ainakin feikkaavia gaymiehiä kuvat kiinnostavat
Pliis tuu jo 😭
Voit tehdä mulle ihan mitä tahansa 😘
Sylje muhun, kurista mua, läpsi mua, lyö mua 😫
Oon ainoastaan sun leikkikalu jonka tarkoituksena on tuoda sulle nautintoa 💖
Haluun sun siemenen 🥵
N18
ja naiset lähettää tissikuvia
kumma vain siitä ei saa puhua
Vierailija kirjoitti:
ja naiset lähettää tissikuvia
kumma vain siitä ei saa puhua
Minä olen lähettänyt tissikuvia usein 😜
Toki en ihan tuntemattomille oon ujo 🥺👉🏻👈🏻
Mutta jos joku lähettää ekana dick picin niin sitten saa mun tisut halutessaan 😘
Tai pillun 👅
N18
Täällä sillan alla on todella yksinäistä 🥺
Tuu lämmittää mua~💖
Ihan sama ikäsi 😫 Vaikka vanha hopeakettu daddy eniten kiihottaa 🥵
N18
Mulle lähetteli peniskuviaan eräs perheenisä, akateemisesti koulutettu, vielä runsas 10 vuotta sitten, kun julkisesti ei vielä keskusteltu niiden mauttomuudesta. Ja joo, meillä oli toki tietynlainen intiimi suhde, mutta hämmästelin kyllä, miten hän kuvitteli naisena minun innostuvan niistä. Kyseli kommenttejakin... Yritin kai olla jotenkin juonessa mukana silloin. Mietin, onkohan hän koskaan jälkeen päin hävennyt tuota, ettei ehkä ihan ymmärtänyt, ettei naista saada syttymään tuollaisilla kuvilla?
Vierailija kirjoitti:
Miehet siis kiihottuvat oman elimen näkemisestä ja erehtyvät luulemaan, että koska minä kiihotun, niin muutkin kiihottuu? Aavistuksen homoeroottista ja täydellisen epäloogista.
Covert narsistit ovat ns. Autoseksuaaleja, eli ennen kaikkea kiihottuvat itsestään. Tykkäävät ottaa kuvia ja katsella itseään peileistä samalla.
Vierailija kirjoitti:
Täällä sillan alla on todella yksinäistä 🥺
Tuu lämmittää mua~💖
Ihan sama ikäsi 😫 Vaikka vanha hopeakettu daddy eniten kiihottaa 🥵
N18
Noh, nyt Hönö psykoosissa soffalla fantasioi 👮
Joskus aikoinaan tunsin somessa yhden tyypin, joka teki kikkelikuvista suorastaan taidetta. Hän otti valokuvia munastaan, piirsi sille kuviin silmät ja raajat ja kirjoitteli juttuja, mitä kaikkea munaotus oli muka tehnyt. Sitten hän postasi ne omalle sivulleen. (thingsmydickdoes, löytyy googlaamalla nykyään pariltakin alustalta jos joku haluu nähdä)
Hänellä oli paljon lukijoita, joista tiedän varmasti että ainakin osa oli naisia. Minäkin kävin usein lukemassa niitä juttuja, ne oli hulvattomia. Varmaan monet muut puolestaan piti sitä ihan tyhmänä eikä ollut yhtään kiinnostunut näkemään jotain hemmetin kikkelihapsiaista, mutta ne ei sitten vaan mennyt lukemaan niitä.
Tiedättekö, miksi häneen suhtauduttiin eri lailla kuin kikkelikuvien lähettäjiin? Siksi, koska hän julkaisi munakuviaan omassa tilassaan, niin että muut ihmiset voivat itse valita, haluavatko he mennä katsomaan niitä, eikä lähettänyt niitä suoraan viestinä jollekulle toiselle, joka ei ollut pyytänyt niitä. Tää on se olennainen asia: suostumus. Se kannattaa sisäistää.
Vierailija kirjoitti:
Miehet siis kiihottuvat oman elimen näkemisestä ja erehtyvät luulemaan, että koska minä kiihotun, niin muutkin kiihottuu? Aavistuksen homoeroottista ja täydellisen epäloogista.
Näin se yksinkertaisen otuksen mieli toimii. Vähän kuin lapsen ajatusmaailma. Äiti kato miten komea kikkeli mulla!
Vierailija kirjoitti:
Totuushan on ettei miehet näitä lähettäisi ellei ne toimisi. 100 kun lähettää niin yksi munanpuutteessa oleva nainen löytyy.
Niin, harhaiset idiootit ajattelee tuolla tapaa. Jos nainen haluaisi seuraa, se menisi tinderiin. Sieltä voisi löytää miehen, jolla on muna, mutta ei silti lähetä pyytämättä kuvia. Jos nainen lähtisi ulos sellaisen kuvien lähettelijän kanssa niin etukäteen olisi tiedossa, että tämä mies ei välitä käyttäytyä hyvin naisia kohtaan. Olihan se valmis loukkaamaan 99 naista seuraa etsiessään. Huonoa treffiseuraa se olisi siis 100% varmuudella.
Vierailija kirjoitti:
Mulle lähetteli peniskuviaan eräs perheenisä, akateemisesti koulutettu, vielä runsas 10 vuotta sitten, kun julkisesti ei vielä keskusteltu niiden mauttomuudesta. Ja joo, meillä oli toki tietynlainen intiimi suhde, mutta hämmästelin kyllä, miten hän kuvitteli naisena minun innostuvan niistä. Kyseli kommenttejakin... Yritin kai olla jotenkin juonessa mukana silloin. Mietin, onkohan hän koskaan jälkeen päin hävennyt tuota, ettei ehkä ihan ymmärtänyt, ettei naista saada syttymään tuollaisilla kuvilla?
Tuskinpa tajuaa. Jos erehdyit vielä kehumaan, niin muistelee lähinnä varmaan, kuinka sekin nainen silloin kaluani ihaili. Yksinkertaisia otuksia nuo kikulinkannattimet.
Vierailija kirjoitti:
Joskus aikoinaan tunsin somessa yhden tyypin, joka teki kikkelikuvista suorastaan taidetta. Hän otti valokuvia munastaan, piirsi sille kuviin silmät ja raajat ja kirjoitteli juttuja, mitä kaikkea munaotus oli muka tehnyt. Sitten hän postasi ne omalle sivulleen. (thingsmydickdoes, löytyy googlaamalla nykyään pariltakin alustalta jos joku haluu nähdä)
Hänellä oli paljon lukijoita, joista tiedän varmasti että ainakin osa oli naisia. Minäkin kävin usein lukemassa niitä juttuja, ne oli hulvattomia. Varmaan monet muut puolestaan piti sitä ihan tyhmänä eikä ollut yhtään kiinnostunut näkemään jotain hemmetin kikkelihapsiaista, mutta ne ei sitten vaan mennyt lukemaan niitä.
Tiedättekö, miksi häneen suhtauduttiin eri lailla kuin kikkelikuvien lähettäjiin? Siksi, koska hän julkaisi munakuviaan omassa tilassaan, niin että muut ihmiset voivat itse valita, haluavatko he mennä katsomaan niitä, eikä lähettänyt niitä suoraan viestinä jollek
Kikkelihapsiainen😂😂
Noin se vilauttelu kuuluu tehdä, omalla sivustolla ja tuo huumori varmasti tuonut katsojia paikalle, katsojia jotka itse valitsevat mennä sinne sivuille katsomaan.
Vierailija kirjoitti:
niin, eihän heteronaista kiinnosta seksi miehen kansa(?????????????????)
Joo, miehen kanssa, ei pelkän peniksen. Kukaan nainen ei kiinnostu jostain elimestä, joka yllättäen tulee puhelimen näytölle. Usein sanotaan, että aivot ovat tärkein sukupuolielin, mutta se taitaa pitää paikkansa vain naisten kohdalla.
Vierailija kirjoitti:
Tiedättekö, miksi häneen suhtauduttiin eri lailla kuin kikkelikuvien lähettäjiin? Siksi, koska hän julkaisi munakuviaan omassa tilassaan, niin että muut ihmiset voivat itse valita, haluavatko he mennä katsomaan niitä, eikä lähettänyt niitä suoraan viestinä jollek
Sellaisia miehiä voi arvostaa, jotka kunnioittaa toisen tilaa. Oikeastaan se on piirre, millä perusteella hyvät/huonot miehet erottuu toisistaan.
Mä luulen, että jotkut (kokemattomat) miehet luulevat naisen niitä kuvia oikeasti haluavan, koska he itse haluaisivat kuvan naisen värkistä. Luulevat varmaan tekevänsä sillä jotenkin hyvän vaikutuksen.
Vierailija kirjoitti:
Mä luulen, että jotkut (kokemattomat) miehet luulevat naisen niitä kuvia oikeasti haluavan, koska he itse haluaisivat kuvan naisen värkistä. Luulevat varmaan tekevänsä sillä jotenkin hyvän vaikutuksen.
Onneksi se on nykyään laissa määritelty rikokseksi niin asia ei enää jää heidän omien arvailujen varaan.
Jos miehet tietäisivät mitä teen kikkelikuville yhteystietoineen he tuskin niitä lähettäisivät.
IKINÄ,en vilkaisisi peniskuvia lähettävän mieheen päinkään!Totaalista idiotismia,yäk!
Totuushan on ettei miehet näitä lähettäisi ellei ne toimisi. 100 kun lähettää niin yksi munanpuutteessa oleva nainen löytyy.