IS: Moni nuori mies saattaa lähettää peniksestään kuvia siinä toivossa, että lopulta löytyy joku, joka niistä kiinnostuu
-Luin jostain tästä jutusta, että jos lähetät kymmenelle ja yksikin natsaa, niin se voi johtaa jo johonkin muuhun, porvoolainen nelikymppinen mies kertoo
-Minun ajatusmaailmassani rikoksen pitäisi aiheuttaa tavalla tai toisella jonkinlaista kärsimystä tai haittaa sen kohteelle. En tiedä, onko pippelikuvan lähettäminen aikuiselle naiselle teko, josta tulisi rikoksen tunnusmerkistön täyttävää haittaa, mies toteaa
31-vuotias Keravalla asuva mies kiteyttää vuosien takaiset tekonsa. Hän laskeskelee lähettäneensä 1020 kertaa ilman suostumusta kuvia peniksestään eri vastapuolille.
Kolmekymppinen mies kertoo toimineensa kiiman ja houkutuksen vallassa.
-Ajattelin, että tottahan toinenkin innostuu tästä. Kun toisen kanssa on ollut hyvä fiilis, siitä on tullut se tunne, että ehkä toisellakin on, minkä vuoksi voin yllättää hänet, mies kertoo
Ihan asiallisia näkökantoja
Kommentit (283)
Vierailija kirjoitti:
Miten voi muka olla noin yleistä 🤮🤮🤮
Yhden kuvan lähettämisessä ei mene kauaa niin jotkut on vaan tuossa tehokkaita saadakseen pilata mahdollimman monen naisen päivän.
Miehet tuntuvat niin aidosti kuvittelevan, että naiset ovat seksuaalisina olentoina samanlaisia kuin hekin. Ymmärrän tämän, jos kyse on 18-vuotiaasta. Keski-ikäinen ei enää saa ymmärrystäni. Etenkään, jos oppi ei kartu erehdyksistä lainkaan, vaan muuttuu katkeruudeksi ja häirinnäksi.
Ja näiden kanssa pitäisi sitten pariutua...
Miehen elin on ruma ja oksettava. Kukaan nainen ei halua niistä kuvia.
Miksi miehet lähettävät kalliiksi tulevia kalukuvia, kun voivat esitellä kaluaan naisten pukkarissa, vessoissa ja pesutiloissa täysin laillisesti. Vihervassunaiset halusivat Suomeen itsemäärittelyn, jolloin heppiä voi heilutella vapaasti naisten ja tyttöjen tiloissa. Vihervassunaiset eivät ole mitään kullifoobikoita!
Vierailija kirjoitti:
Miehen elin on ruma ja oksettava. Kukaan nainen ei halua niistä kuvia.
Konservatiivinen kullifoobikko.
Vihervassunaiset: kullikuva puhelimessa traumatisoi, korvaukset tiskiin!
Vihervassunaiset myös: sama kulli naisten pukkarissa on tosi jees! Eihän tässä mitään säälittäviä kullifoobikoita olla!
Joutuuko ne ottamaan makro kuvana?
Vierailija kirjoitti:
Eniten oksettaa se, että noita lähetellään lapsille.
Ennenvanhaan itsensäpaljastelijoita naureskeltiin ja halveksittiin. Paljastelu oli silloinkin rikos. Mun silmissäni nämä pippelikuvahemmot ovat vain digiajan versio paljastelevista popliinitakkimiehistä.
Vierailija kirjoitti:
Vihervassunaiset myös: sama kulli naisten pukkarissa on tosi jees! Eihän tässä mitään säälittäviä kullifoobikoita olla!
Tämä taitaa olla sitä miestyypillistä älykkyyttä, jonka johdosta kullinkuvien määrä nousee ja sinkkuus sekä syntyvyys laskee.
T. Kokoomuslainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä taitaa olla sitä miestyypillistä älykkyyttä, jonka johdosta kullinkuvien määrä nousee ja sinkkuus sekä syntyvyys laskee.
T. Kokoomuslainen
Sinuna en sanois mitään, silä kyllä ne kokoomuslaisten pienet vehkeet tiedetään
Minä printtasin yhden ja lähetin "miehelle" takaisin kotiosoitteeseen. Hän asui edelleen vanhempiensa kanssa ja uskon, että äiti avaa kaiken postin missä ei ole vastaanottajaa nimetty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Kokoomuslainen
Vihervassunaisten haluama sukupuolen itsemäärittely tekee naisten tiloista unisex-tiloja. Naisella voi olla penis ja mies voi synnyttää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eniten oksettaa se, että noita lähetellään lapsille.
Kaikki sellaiset jotka tekee niin, voidaan mukil0ida teh0lle ja telottaa
Vierailija kirjoitti:
Minä printtasin yhden ja lähetin "miehelle" takaisin kotiosoitteeseen. Hän asui edelleen vanhempiensa kanssa ja uskon, että äiti avaa kaiken postin missä ei ole vastaanottajaa nimetty.
Printtaaminen on hyvä idea. Kuvaan voi kirjoittaa myös lähettäjän puhelinnumeron tai email-osoitteen ja käydä laittamassa se miehen lähikaupan ilmoitustaululle.
Naiset rakkastaa sykkivä valtikkani 😘
Giorgio
Vierailija kirjoitti:
On kyllä täysin eri asia laittaako p*ppelistä kuvan oikeasti joillekin vai jääkö fantasian tasolle. Kyllä aika suuri loikka on niiden välissä.
Fantasioissa on vieläpä se hyvä puoli, että voi vain kuvitella vastaanottajan pitämään siitä ja vastaamaan vaikka millä kikkelin ja valokuvaustaitojen ylistyksellä. Suosittelen fantasiointia.
Minulle saa aina lähettää dick picejä 🤭
Kiihotun jokaisesta sellaisesta 🥵 Oli kyseessä sitten vanha tai nuori 😍 Haluun sun melaa 😫
Itse lähetän takaisin kuvan jossa olen haarat auki odottamassa hakijaani 🥺 Sykkivä märkä pilluni kuvan keskiössä 💖
Panettaa 🥵 Haluun sua 🤤
N18
Tuu äkkiä 😫
Oon Helsingin sillan alla 😜
Mulla on hame ja sukkikset ilman pikkuhousuja 🙈
Oon jo niin märkänä täällä 🥵
Jos et halua mua kotiis voidaan ottaa erä kadun kulmassa 👅
Jätä kumi suosiolla kotiin 😳 Paljas tuntuu parhaimmalta 🥰
Toivottavasti ei haittaa että ovuloin 🥺👉🏻👈🏻
N18