Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IS: Moni nuori mies saattaa lähettää peniksestään kuvia siinä toivossa, että lopulta löytyy joku, joka niistä kiinnostuu

Vierailija
09.02.2025 |

-Luin jostain tästä jutusta, että jos lähetät kymmenelle ja yksikin natsaa, niin se voi johtaa jo johonkin muuhun, porvoolainen nelikymppinen mies kertoo

-Minun ajatusmaailmassani rikoksen pitäisi aiheuttaa tavalla tai toisella jonkinlaista kärsimystä tai haittaa sen kohteelle. En tiedä, onko pippelikuvan lähettäminen aikuiselle naiselle teko, josta tulisi rikoksen tunnusmerkistön täyttävää haittaa, mies toteaa

31-vuotias Keravalla asuva mies kiteyttää vuosien takaiset tekonsa. Hän laskeskelee lähettäneensä 1020 kertaa ilman suostumusta kuvia peniksestään eri vastapuolille.

Kolmekymppinen mies kertoo toimineensa kiiman ja houkutuksen vallassa.

-Ajattelin, että tottahan toinenkin innostuu tästä. Kun toisen kanssa on ollut hyvä fiilis, siitä on tullut se tunne, että ehkä toisellakin on, minkä vuoksi voin yllättää hänet, mies kertoo

Ihan asiallisia näkökantoja

Kommentit (283)

Vierailija
261/283 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mutta kun ne naiset pyytää sellaisen lähettämään jo lyhyen viestittelyn jälkeen

Mikä siinä on niin vaikeaa, ettei osaa erottaa suostumuksellista ja ei suostumuksellista toimintaa toisistaan? Joku joku pyytää sulta kuvaa, niin voit itse päättää, lähetätkö vai et. Pyytämättä ei pidä lähettää mitään alastonkuvia kenellekään.

Vierailija
262/283 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten kommunikaatiossa toistuva asia on, että naiset haluavat tiettyjä ominaisuuksia mieheltä, mutta eivät mielellään sanallista sitä paitsi ehkä silloin, jos he voivat sillä satuttaa 'huonompia' miehiä. Mies ei myöskään sellaisenaan kiinnosta, vaan äärimmäisiä fyysisiä ominaisuuksia omaava mies, jotka ovat tavallaan kolmas sukupuoli.

Tilanne, jossa nainen joutuu sanallisesti ja konkreettisesti myöntämään ja ottamaan vastuun siitä, että pitää jostakin voi olla myrkkyä. Mitä intiimimmästä asiasta on kyse, sitä nöyryyttävämpää se on naiselle. 

Miehen fyysisten ominaisuuksien pitää tulla esille epäsuorasti ja miehen pitää käyttäytyä ikään hän ei olisi tietoinen niistä tai häpeilisi tuuheaa tukkaa, 198cm pituutta ja 20cm patukkaa valkoihoisena ja nuorena miehenä. Tuolloin nainen voi nauttia miehen fyysisistä ominaisuuksista antamatta miehelle mitään tunnust

Äläs nyt, anna kun poju selittää sulle vielä vähän perusteellisemmin, niin kohta huomaat olleesi ihan väärässä ja haluat ehdottomasti kikkelikuvia keneltä vaan luurin täyteen. Kikkelikuvat ovat järjen asioita, nainen! Usko, kun paremmin tietävät kertovat!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/283 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten kommunikaatiossa toistuva asia on, että naiset haluavat tiettyjä ominaisuuksia mieheltä, mutta eivät mielellään sanallista sitä paitsi ehkä silloin, jos he voivat sillä satuttaa 'huonompia' miehiä. Mies ei myöskään sellaisenaan kiinnosta, vaan äärimmäisiä fyysisiä ominaisuuksia omaava mies, jotka ovat tavallaan kolmas sukupuoli.

Tilanne, jossa nainen joutuu sanallisesti ja konkreettisesti myöntämään ja ottamaan vastuun siitä, että pitää jostakin voi olla myrkkyä. Mitä intiimimmästä asiasta on kyse, sitä nöyryyttävämpää se on naiselle. 

Miehen fyysisten ominaisuuksien pitää tulla esille epäsuorasti ja miehen pitää käyttäytyä ikään hän ei olisi tietoinen niistä tai häpeilisi tuuheaa tukkaa, 198cm pituutta ja 20cm patukkaa valkoihoisena ja nuorena miehenä. Tuolloin nainen voi nauttia miehen fyysisistä

Äläs nyt, anna kun poju selittää sulle vielä vähän perusteellisemmin, niin kohta huomaat olleesi ihan väärässä ja haluat ehdottomasti kikkelikuvia keneltä vaan luurin täyteen. Kikkelikuvat ovat järjen asioita, nainen! Usko, kun paremmin tietävät kertovat!

/Sarcasm

Vierailija
264/283 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ihailee homoja voi kun tietäisitte miten paljon kullin kuvia ne lähettelee. 🤣

- homomies40

Tässäpä se ero. Naisen täytyy ensin kiinnostua niin paljon miehestä, että haluaa tarkastella elimiä. Kiinnostuminen perustuu ominaishajuun ja olemukseen eli liskoaivot arvioivat onko tuleva jälkeläinen kelvollinen ja onko mies vaarallinen. Pelkkä penis ei herätä kiinnostusta. 

Tää, mä en ole eläissäni nähnyt miestä joka pelkällä ulkonäöllä saisi kiinnostumaan.

Miehille riittää lähes mikä vain joten eivät ymmärrä.

Vierailija
265/283 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen oli itsensäpaljastajia. Nykyään nämä likaiset pervot ovat löytäneet netin ja lähettävät kuvia. Ahdistelua, pitäisi sakottaa.

Vierailija
266/283 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten voi muka olla noin yleistä 🤮🤮🤮

Eniten oksettaa se, että noita lähetellään lapsille. 

Yksi hyvä syy että kaikilta lapsilta pitäisi puhelimet ja some ottaa pois. Ja itsepuolustustaitoja pitäisi alkaa koulussa opettaa. Ihan hyvä voisi olla.

Vierailija
267/283 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko hetkeäkään, että kyse olisi yleisestä ilmiöstä. Ainakaan, että tätä tekisi useampi kuin joka tuhannes mies.

Vierailija
268/283 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten voi muka olla noin yleistä 🤮🤮🤮

Eniten oksettaa se, että noita lähetellään lapsille. 

Yksi hyvä syy että kaikilta lapsilta pitäisi puhelimet ja some ottaa pois. Ja itsepuolustustaitoja pitäisi alkaa koulussa opettaa. Ihan hyvä voisi olla.

Niin sysätään vastuu pois miehiltä. Mieluiten kovat sakot kehiin vain jokaiselle! Lapsille lähettäneille vaikka 10 000e kiitos.

Vierailija
269/283 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mutta kun ne naiset pyytää sellaisen lähettämään jo lyhyen viestittelyn jälkeen

Mikä siinä on niin vaikeaa, ettei osaa erottaa suostumuksellista ja ei suostumuksellista toimintaa toisistaan? Joku joku pyytää sulta kuvaa, niin voit itse päättää, lähetätkö vai et. Pyytämättä ei pidä lähettää mitään alastonkuvia kenellekään.

Joillekin suostumus on vaan niin vaikea käsittää. Ei voi ymmärtää, miten jotkut eivät sitä tajua. Täälläkin joku kirjoittanut valtavia tekstiseiniä ihme horinaa, jonka tarkoitus on kai perustella että miehen seksuaalisuuteen kuuluu munakuvien lähettäminen myös ilman suostumusta kun "haluaa tulla nähdyksi ja ei saa muuten huomiota". Tsiisus. 

Vierailija
270/283 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän yhden miehen, jolla ei ole ainuttakaan naiskumppania ollut koskaan. Hän on lähestynyt minua kysyen, että haluaisinko että hän lähettää minulle kuvia itsestään. Laittoi samantien myös kuvan elimestään. Vastasin, että ei kiitos, en halua näitä kuvia ja näin ei kannata jatkossa naista lähestyä. En ahdistunut tai järkyttynyt muusta kuin siitä, että hän oikeasti ajatteli, että tämä olisi hyvä tapa lähestyä naista. Toki olen aikuinen nainen, tunnen hänet ja tiedän vaarattomaksi eikä hän ole millään tavalla valta-asemassa itseeni nähden. Tämän takia tilanne ei ollut itselleni ahdistava. Ymmärrän kuitenkin hyvin, jos joku näistä ahdistuu, jos tilanne on eri. 

Tämä kokemus muistutti, että joukossamme on ihmisiä, jotka ovat kovin kokemattomia ihmissuhdeasioissa, heillä saattaa olla sosiaalisissa taidoissa ja tilannetajussa isoja puutteita tai muuten kognitiiviset taidot ov

Asiaa voi ajatella myös tältä kannalta. Millä nainen tekee vaikutuksen mieheen? Olemalla nainen ja lopulta alasti. 

Nainen harvoin tekee vaikutusta mieheen rahalla, jännittävillä seikkailutarinoilla tai naurattamalla mieheltä pissat housuun. Pitkälti jokainen nainen olettaa, että naisen nahan näkeminen on miehelle iso juttu. 

Eli tiivistäen:

-nainen olettaa miehen rakastavan naisen alastomuutta

-mies arvostaa naisen alastomuutta

-mies toivoo naisen hyväksyvän miehen alastomuuden

Missä kohtaa mies on erityisen epälooginen?

Voidaan sanoa, että "mies olettaa, että naista kiihottaa tuo, koska miestä kiihottaa se naisen vastaava hommeli". Tämäkin on loogista, mutta mitä muuta nainen siis tarjoaa? Ei minun tietääkseni mitään. Naiset eivät tee miehille oivaltavia videoita, runoja tai eroottisia kirjoituksia, vaan kuluttavat niitä. Jos naiset tarjoaisivat jotain muutakin, ehkä miehet ajattelisivat asiasta toisin. 

Ja se, että mies laittelee kalukuvia ei siis tietenkään poissulje sitä, että sama mies myös naurattaa pissat housuun, kertoo jännittävistä vapaaottelu-vuorikiipeilystään Shangrai-Bulla-allahistanissa ja väläyttää tohtorin tutkintoja ja pankkitliä. 

Vierailija
271/283 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ihailee homoja voi kun tietäisitte miten paljon kullin kuvia ne lähettelee. 🤣

- homomies40

Tässäpä se ero. Naisen täytyy ensin kiinnostua niin paljon miehestä, että haluaa tarkastella elimiä. Kiinnostuminen perustuu ominaishajuun ja olemukseen eli liskoaivot arvioivat onko tuleva jälkeläinen kelvollinen ja onko mies vaarallinen. Pelkkä penis ei herätä kiinnostusta. 

Tää, mä en ole eläissäni nähnyt miestä joka pelkällä ulkonäöllä saisi kiinnostumaan.

Miehille riittää lähes mikä vain joten eivät ymmärrä.

Noloa, että joku oikein rehvastelee sillä, että "minä Mirkku oon kyllä chad only ja sellaiseksi jään! Mies ei ole mittään! Tavallinen mies ei ole mittään ja kyllä miulle chadkin on pelkkä arkinen ja valju poikanen! Krähähähä!"

Vierailija
272/283 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pippeli on nähtävissä alastonsuomessa tositoimissa nimimerkillä mrthickcock. Et uskalla katsoa!

Vierailija
273/283 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen oli itsensäpaljastajia. Nykyään nämä likaiset pervot ovat löytäneet netin ja lähettävät kuvia. Ahdistelua, pitäisi sakottaa.

Miksi sitten etsit niitä kikkelinkuvia? Sormetteletko?

Vierailija
274/283 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillehän voisikin tehdä nettiin roskasäiliönapin, jonne kaikki kertyy julkaistavaksi tietyllä sivulla jonne pääsee vain miehet.

Vierailija
275/283 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän yhden miehen, jolla ei ole ainuttakaan naiskumppania ollut koskaan. Hän on lähestynyt minua kysyen, että haluaisinko että hän lähettää minulle kuvia itsestään. Laittoi samantien myös kuvan elimestään. Vastasin, että ei kiitos, en halua näitä kuvia ja näin ei kannata jatkossa naista lähestyä. En ahdistunut tai järkyttynyt muusta kuin siitä, että hän oikeasti ajatteli, että tämä olisi hyvä tapa lähestyä naista. Toki olen aikuinen nainen, tunnen hänet ja tiedän vaarattomaksi eikä hän ole millään tavalla valta-asemassa itseeni nähden. Tämän takia tilanne ei ollut itselleni ahdistava. Ymmärrän kuitenkin hyvin, jos joku näistä ahdistuu, jos tilanne on eri. Tämä kokemus muistutti, että joukossamme on ihmisiä, jotka ovat kovin kokemattomia ihmissuhdeasioissa, heillä saattaa olla sosiaalisissa taidoissa ja tilannetajuss

Asiaa voi ajatella myös tältä kannalta. Millä nainen tekee vaikutuksen mieheen? Olemalla nainen ja lopulta alasti. 

Nainen harvoin tekee vaikutusta mieheen rahalla, jännittävillä seikkailutarinoilla tai naurattamalla mieheltä pissat housuun. Pitkälti jokainen nainen olettaa, että naisen nahan näkeminen on miehelle iso juttu. 

Eli tiivistäen:

-nainen olettaa miehen rakastavan naisen alastomuutta

-mies arvostaa naisen alastomuutta

-mies toivoo naisen hyväksyvän miehen alastomuuden

Missä kohtaa mies on erityisen epälooginen?

Voidaan sanoa, että "mies olettaa, että naista kiihottaa tuo, koska miestä kiihottaa se naisen vastaava hommeli". Tämäkin on loogista, mutta mitä muuta nainen siis tarjoaa? Ei minun tietääkseni mitään. Naiset eivät tee miehille oivaltavia videoita, runoja tai eroottisia kirjoituksia, vaan kuluttavat niitä. Jos naiset tarjoaisivat jotain muutakin, ehkä miehet ajattelisivat asiasta toisin. 

Ja se, että mies laittelee kalukuvia ei siis tietenkään poissulje sitä, että sama mies myös naurattaa pissat housuun, kertoo jännittävistä vapaaottelu-vuorikiipeilystään Shangrai-Bulla-allahistanissa ja väläyttää tohtorin tutkintoja ja pankkitliä. 

Niin, siinä menee pieleen kun mies olettaa naista kiihottavan saman (vastaavan) asian kuin häntä itseään. Näin kun asia ei todellakaan (aina) ole. 

Jos miestä ei kiinnosta naisen jännittävät seikkailutarinat tai mikään naisen kertoma asia, vaikkapa työstä tai harrastuksesta, tai edes humoristiset jutut jostain muusta, niin eihän se sen naisen syy ole. Miehen ongelmahan se on. Ei ole naisen syy, jos mies typistää naisen koko ihmisyyden ja persoonan vain alastomaksi vartaloksi. 

Vierailija
276/283 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halutaan saada ongelma loppumaan lisäämällä valtion väkivaltaa ja kasvatuksellisin keinoin. 

Mutta mitenkäs itse juurisyy eli se, että vain naisen ja ehkä jonkun pituuskeisarin on mahdollista tulla nähdyksi intiimitasolla? 

Miksei perusteta jotain Pipelin-chattiä, missä vapaaehtoiset psykologian ja sosiaalialan opiskelijat ja muut voisivat jutella miesten kanssa intiimeistä asioista eikä mennä heti sen taakse, että tämä ei kuulu asiaan. Chatissä voisi laittaa myös kuvia. Miehiltä säästyisi monen tunnin vaiva, mikä aikanaan meni Omegleihin ja muihin, kun yrittivät löytää tuhmien puhujaa ja lopulta sieltä vastasi joku naista esittävä mies, joka ei voi jostain syystä lähettää kuvaa ja vahvistaa sukupuoltaan. Samalla alaikäisten ja aikuisten laittomat kohtaamiset voisivat vähentyä rajusti. Ehkä se kiinnostus ei ole 'aitoa', mutta ei ole ökypalkkaisen psykiatrin tai terapeutinkaan samalla logiikalla. Kuitenkin ihmiset käyvät noissa. 

Meillä on Suomessa jo erilaisia chattejä ja puhelinlinjoja paljon harvinaisemmilla ongelmille kuin puhtaan seksuaalisuuden hyväksyvä käsittely. 

"Hey I'm a penie in a bottle, you gotta look me the right way". -Christina Aguilera-

Vierailija
277/283 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän yhden miehen, jolla ei ole ainuttakaan naiskumppania ollut koskaan. Hän on lähestynyt minua kysyen, että haluaisinko että hän lähettää minulle kuvia itsestään. Laittoi samantien myös kuvan elimestään. Vastasin, että ei kiitos, en halua näitä kuvia ja näin ei kannata jatkossa naista lähestyä. En ahdistunut tai järkyttynyt muusta kuin siitä, että hän oikeasti ajatteli, että tämä olisi hyvä tapa lähestyä naista. Toki olen aikuinen nainen, tunnen hänet ja tiedän vaarattomaksi eikä hän ole millään tavalla valta-asemassa itseeni nähden. Tämän takia tilanne ei ollut itselleni ahdistava. Ymmärrän kuitenkin hyvin, jos joku näistä ahdistuu, jos tilanne on eri. Tämä kokemus muistutti, että joukossamme on ihmisiä, jotka ovat kovin kokemattomia ihmissuhdeasioissa, heillä saattaa olla

Kertauksena:

-mies ei typistä mitään, vaan nainen ei anna mitään muuta itsestään. Nainen puhuu ja tekee mitä haluaa eikä yritä keksiä, mikä olisi miehestä mahtavaa tai 

-solipsismi lähtee päälle ja kun naista itseään kiihottaa oma passiivisuus, röhnöttäminen ja loikoilu ja välillä alasti olo, niin sen kuuluu riittää ja olla mahtavaa miehestäkin

Kuinka moni nainen kysyy: "Mitä miehet haluavat?" Missä on Melina Gibsonin elokuva tästä. 

Vierailija
278/283 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halutaan saada ongelma loppumaan lisäämällä valtion väkivaltaa ja kasvatuksellisin keinoin. 

Mutta mitenkäs itse juurisyy eli se, että vain naisen ja ehkä jonkun pituuskeisarin on mahdollista tulla nähdyksi intiimitasolla? 

Miksei perusteta jotain Pipelin-chattiä, missä vapaaehtoiset psykologian ja sosiaalialan opiskelijat ja muut voisivat jutella miesten kanssa intiimeistä asioista eikä mennä heti sen taakse, että tämä ei kuulu asiaan. Chatissä voisi laittaa myös kuvia. Miehiltä säästyisi monen tunnin vaiva, mikä aikanaan meni Omegleihin ja muihin, kun yrittivät löytää tuhmien puhujaa ja lopulta sieltä vastasi joku naista esittävä mies, joka ei voi jostain syystä lähettää kuvaa ja vahvistaa sukupuoltaan. Samalla alaikäisten ja aikuisten laittomat kohtaamiset voisivat vähentyä rajusti. Ehkä se kiinnostus ei ole 'aitoa', mutta ei ole ökypalkkaisen psykiatrin tai terapeutinkaan samalla logiikalla. Kuitenkin ihmiset k

Siis ilmaisia h*oria kuuntelemaan miesten läähätysviestejä ja katselemaan niiden kikkelikuvia. On teidän sukupuolessa kyllä näköjään ihan liikaa mielisairaita tai pakko-oireisia yksilöitä. Huh huh. 

Vierailija
279/283 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:Tiedän yhden miehen, jolla ei ole ainuttakaan naiskumppania ollut koskaan. Hän on lähestynyt minua kysyen, että haluaisinko että hän lähettää minulle kuvia itsestään. Laittoi samantien myös kuvan elimestään. Vastasin, että ei kiitos, en halua näitä kuvia ja näin ei kannata jatkossa naista lähestyä. En ahdistunut tai järkyttynyt muusta kuin siitä, että hän oikeasti ajatteli, että tämä olisi hyvä tapa lähestyä naista. Toki olen aikuinen nainen, tunnen hänet ja tiedän vaarattomaksi eikä hän ole millään tavalla valta-asemassa itseeni nähden. Tämän takia tilanne ei ollut itselleni ahdistava. Ymmärrän kuitenkin hyvin, jos joku näistä ahdistuu, jos tilanne on eri. Tämä kokemus muistutti, että joukossamme on ihmisiä, jotka ovat kovin k

Kertauksena:

-mies ei typistä mitään, vaan nainen ei anna mitään muuta itsestään. Nainen puhuu ja tekee mitä haluaa eikä yritä keksiä, mikä olisi miehestä mahtavaa tai 

-solipsismi lähtee päälle ja kun naista itseään kiihottaa oma passiivisuus, röhnöttäminen ja loikoilu ja välillä alasti olo, niin sen kuuluu riittää ja olla mahtavaa miehestäkin

Kuinka moni nainen kysyy: "Mitä miehet haluavat?" Missä on Melina Gibsonin elokuva tästä. 

No eikö löydy muka mitään kiinnostavia puheenaiheita tai yhteisiä harrastuksia tms. Aika suppea toi sun näkökulma, että VAIN miestä pitäisi miellyttää kaikessa. Eiköhän miehiä ole miellyttetty yhteiskunnan joka aspektissa jo vuosituhansia. 

Vierailija
280/283 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän yhden miehen, jolla ei ole ainuttakaan naiskumppania ollut koskaan. Hän on lähestynyt minua kysyen, että haluaisinko että hän lähettää minulle kuvia itsestään. Laittoi samantien myös kuvan elimestään. Vastasin, että ei kiitos, en halua näitä kuvia ja näin ei kannata jatkossa naista lähestyä. En ahdistunut tai järkyttynyt muusta kuin siitä, että hän oikeasti ajatteli, että tämä olisi hyvä tapa lähestyä naista. Toki olen aikuinen nainen, tunnen hänet ja tiedän vaarattomaksi eikä hän ole millään tavalla valta-asemassa itseeni nähden. Tämän takia tilanne ei ollut itselleni ahdistava. Ymmärrän kuitenkin hyvin, jos joku näistä ahdistuu, jos tilanne on eri. Tämä kokemus muistutti, että joukossamme on ihmisiä, jotka ovat kovin k

Kuinka moni nainen kysyy: "Mitä miehet haluavat?"

No mitäs ne sitten haluavat? Lähettää peniskuvia ilman suostumusta tuntemattomille?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi