Erika Vikman voitti miesten äänillä
Erikan rohkea pukeutuminen ja seksipositivinen asenne on miesten mieleen. Vielä kun Erika on kaunis ja kurvikas nainen niin avot.
Kommentit (437)
Vierailija kirjoitti:
Surullista on se, että suomalaisten naisten imago laskee esityksen myötä.
No miten suomi-miesten imagolle kävi Lordin voiton jälkeen ?)
Vierailija kirjoitti:
Ei voittanut ainakaan minun äänillä ja olen mies. Netti on täynnä paljasta pintaa kyllästymiseen asti. Olisi ihan kiva että musiikki kilpailun voittaisi musiikilla. Eikö tämä nyt ollut sitä parjattua naisten esineelistämistä mistä jatkuvasti valitetaan?
Mitä urputat,muutkon esiintyjät maailmalla esiintyvät vähissä, mm. Taylot Swift, nyt maailman hyvätuloisin naisartisiti oli viime konserttissa vähissä pukeissä. Entä jumppa ja uintikisat, jopa yleisurheilussa ollaan niukoissa.
Miksi Erika pitää ottaa silmatikuksi. Ei mitään logiikkaa !🙄 Vai onko niin että kiihottaa ja siksi pitää kieltää ( itseltä)
Biisi on hyvä. Erika on minulle sivuasia.
Vierailija kirjoitti:
Biisi on hyvä. Erika on minulle sivuasia.
Juuri olin kirjoittamassa samaa. Ainoa biisi, jossa oli musiikillisesti jotain mielenkiintoista.
Vierailija kirjoitti:
Erika hytkyy natsimarssin tahtiin saksaa laulaen, tästä miehetkin tykkää?
Jawohl! Erika on huippu!
Vierailija kirjoitti:
Tämä keskustelu kertoo kyllä suomalaisista naisista kaiken :D Vastaa juuri sitä käsitystä, minkä suomalaisista naisista saa lauantaisin paikallisessa Prismassa. Tyylittömiä, epäseksikkäitä, muodottomia, meikittömiä, lättätukkaisia matameja. Anteeksi, mutta siltä se teidän ulkonäkö näyttää. Onneksi joukossa on sentään muutamia itsensä tyylikkäästi kantavia naisia!
Minä lähes 50-vuotias jo vaihdevuodet saavuttanut korkeasti koulutettu nainen äänestin Erikaa. Ehkä biisi on vähän mauton, mutta ei sentään mitätön niin kuin muut vaihtoehdot. En ymmärrä miksi suomalaisille naisille naisellisuus ja seksikkyys on punainen vaate. Tehkää itsellenne jotain, että voitte olla tyytyväisiä itseenne!Ps. Kyllä jokainen mies mieluummin katselee ja panee naista, joka huolehtii itsestään ja jossa on edes ripaus seksikkyyttä, kuin jätesäkkiin pukeutunutta muumimammaa ;)
Särähtää pahasti korvaan tuollainen ajattelu, että naisen tulisi miellyttää miehiä olemalla tietynlainen ja seksikäs. Minun ei ainakaan tarvitse miellyttää ketään, voin olla sellainen kuin olen. Vaikka mennä lättätukkaisena Prismaan ja viis veisata haluaisiko jokainen mies siellä panna minua.
Vierailija kirjoitti:
Ei voittanut ainakaan minun äänillä ja olen mies. Netti on täynnä paljasta pintaa kyllästymiseen asti. Olisi ihan kiva että musiikki kilpailun voittaisi musiikilla. Eikö tämä nyt ollut sitä parjattua naisten esineelistämistä mistä jatkuvasti valitetaan?
Joo en ymmärrä välillä naisia. Kaverinikin joka on inhoavinaan kaikkea mitä tuo esitys edustaa hyppi ihan seinille onnesta siitä että voitti ja luonnollisestikin myös äänesti.
Suomalainen mongoli ei ole koskaan ymmärtänyt, että muut eurooppalaiset eivät ymmärrä sen lapsellista alapäähuumoria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huonosti, kaikkia pidettiin rooliasuihin pukeutuvina reppanoina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä urputat,muutkon esiintyjät maailmalla esiintyvät vähissä, mm. Taylot Swift, nyt maailman hyvätuloisin naisartisiti oli viime konserttissa vähissä pukeissä. Entä jumppa ja uintikisat, jopa yleisurheilussa ollaan niukoissa.
Miksi Erika pitää ottaa silmatikuksi. Ei mitään logiikkaa !🙄 Vai onko niin että kiihottaa ja siksi pitää kieltää ( itseltä)
Kiihotu jossain muualla kuin Euroviisuissa, ääliö.
Maailman rumin ja mielenvikaisin tiukumuna kansa luulee keksineensä seksin...
Vierailija kirjoitti:
Puolustusministeri Antti "strap-on" Häkkäselle esitys upposi kuin kuuma dildo hanuriin.
Euroviisut on vitsi. Joten lähetetään sinne vitsi.
Euroviisut ovat sirkusta ja kuten aina sirkuksessa musiikki on sivuosassa.
En usko, että voitti miesten äänillä. Perinteisesti yleensä miehet ja vanhemmat naiset tykkää säädyllisistä, kohteliaista, hiljaisista ja luonnollisen näteistä naisista. Tällanen räväkämmän tyylinen nainen ei sovi konservatiisten maailmankuvaan. Siksi Erikaa haukutaan ja jopa vihataan. Nuorempi sukupolvi tykkää, koska tässä ei mielistellä miehiä ja tulevia anoppeja vaan ollaan vapautuneita sellaisesta hiljaisen kiltin nätin tytön roolista. Mä ainakin nuorena naisena tykkään Erikasta. Biisi ei ehkä ollut oma lemppari, mutta esiintyjä oli.
Erika vois ilmoittaa ettei osallistu kisaan, jos Israel osallistuu.
Käykää allekirjoittamassa adressit comissa
En itse tälle ääntäki antanut, eli löytyy miehiä kyllä jotka ajattelee aivoillaan eikä alakerrallaan.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen yli viiskymppinen nainen ja äänestin Erikaa. Ai miksi? Sen takia, että se esitys oli viihdyttävä show ja Erika veti sen vakuuttavasti.
Lisäksi Erika on vakuuttavan taitava laulaja. Onhan hän voittanut tango-kuningatar tittelinkin. Sitä ei ilman laulutaitoa vedetä
Vierailija kirjoitti:
Oletko jotenkin sairas päästäsi? Kerro nyt vielä puoluekantasikin ja se milloin viimeksi kävit hoidossa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs Fredin ja pylly vasten pyllyä pum pum