Erika Vikman voitti miesten äänillä
Erikan rohkea pukeutuminen ja seksipositivinen asenne on miesten mieleen. Vielä kun Erika on kaunis ja kurvikas nainen niin avot.
Kommentit (437)
Meidän työpaikalla kaikki naisia, äänestettiin koska mielestämme paras.
N 26
Vierailija kirjoitti:
Ei voittanut ainakaan minun äänillä ja olen mies. Netti on täynnä paljasta pintaa kyllästymiseen asti. Olisi ihan kiva että musiikki kilpailun voittaisi musiikilla. Eikö tämä nyt ollut sitä parjattua naisten esineelistämistä mistä jatkuvasti valitetaan?
🤣😂🤣😅Erika uskoo itsekin olevansa sexikäs,ymmärtämättä että todellinen sexikkyys on ihmisten korvien välissä.Erika muistuttaa mielestäni sitä Fat Dance naista ja se on ihan ok ja ehkä joidenkin mielestä sexikästä, muttei mitään uutta.Onhan esim. yläosattomissa tarjoilevia ollut jo aikapäiviä. KAJ on sexikäs ryhmä ja tuo jotain uutta.Toivon totisesti menestystä heille...ja meille😉
Äänestämisellä ei ollut mitään vaikutusta. Voittaja oli päätetty jo etukäteen.
Jos Pasha saa paljon ääniä vaaleissa, nekin äänet todnäk tulevat miehiltä. Totuttaudu ajatukseen vaikka kismittäisi.
Suomalaiset äänestivät Erikan voittoon. Säälittävää vieläkin kitistä tuloksesta.
Vierailija kirjoitti:
Ei voittanut ainakaan minun äänillä ja olen mies. Netti on täynnä paljasta pintaa kyllästymiseen asti. Olisi ihan kiva että musiikki kilpailun voittaisi musiikilla. Eikö tämä nyt ollut sitä parjattua naisten esineelistämistä mistä jatkuvasti valitetaan?
Voi, se ei riitä monille laisinkaan, että netti täynnä tätejä.
Ei minun makuuni. Tylsä mun mielestä.
Vierailija kirjoitti:
Äänestämisellä ei ollut mitään vaikutusta. Voittaja oli päätetty jo etukäteen.
Ei ehkä ihan näin. Paljon mainostavat saavat eniten ääniä, ihan kuin vaaleissakin. Ne, joilla eniten rahaa panna mainontaan, tulevat valituksi.
Tai vaaleissa voittavat ne, jotka keksivät eniten ihmisiin vetoavia tarinoita, ihan kuin euroviisuissakin.
Voiko joku kertoa mitä naiseuden rajoja Erika yrittää venyttää pukeutumisellaan?
Seksismiä, paljasta pintaa, objektina olemista, rinnat, kankut?
Mitä rajoja hän tuo naiseuteen tässä mitä ei olisi jo ollut?
Nyt en aivan ymmärrä, koska nuo kaikki on nähty jo erittäin usein toistuvina koko ihmiskunnan historiassa.
Mitä rajoja hän venyttää?
Vierailija kirjoitti:
Voiko joku kertoa mitä naiseuden rajoja Erika yrittää venyttää pukeutumisellaan?
Nyt en aivan ymmärrä, koska nuo kaikki on nähty jo erittäin usein toistuvina koko ihmiskunnan historiassa.
Stringien rajoja?
Rusketus rajoja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Stringien rajoja?
Rusketus rajoja?
Kai ne Playboyssa olleetkin venytti naiseuden rajoja, sääriään.
Vierailija kirjoitti:
Venyttää rajoja, eli vie kaiken pidemmälle, eli on enemmän alasti ja enemmän objektina jne.
Sitä hän tarkoittaa sillä.
Mulle kaikki erilaisetkin biisit on ok, seksistä pitääkin tehdä biisejä se kuuluu asiaan.
Jokaisen oma käsitys elämästä ja asioista on erilainen, siksi toisille tämä biisi on erittäin jees, toisista ihan teini kielellä leim!
Ollaan eri ikäsiä myös ja Suomen kansa on nykyään enemmän älyluuri kansaa, sovelluksissa pyöritään päivät. Onhan se valitettavaa, mutta en voi päättää kun itse miten minä haluan elää.
Erikan haukkuminen on tosi ikävää, niinkun kaikkien ihmisten arvostelu netissä. Miten asiat ilmaisee, voi opetella. Ilmaiseeko ollenkaan.
Minä itse en ymmärrä rintojen paljastelua enkä kehon paljastelua. On mulla hyvä kroppa ja rinnatkin,mutta edelleen mietin menisinkö bikineissä uimaan. Ei se meille kaikille niin helppoa ole. Uikkarit on aina päällä ollut. Olen tosi siveellinen, mielestäni kiehtova ja kiinnostava ihminen, aito. Näyttää hyvältä vaatteet päällä ja tuo persoonaa esille juurikin tekojen,puheen, luonteen kautta.
Musiikki ja laulu on tärkein, jos artisti tykkää laittautua ja pitää itsestään huolta se on tosi hyvä. Silläkin vähän ns"myy" vaikkei olisi kyse mistään paljastelusta. Ulkonäöllä on merkitystä se vaan menee niin.
Jos tekee itse musansa niin se se on parasta. Sanat ja taustat. Duuninsa itse.
Se huolettaa nykymaailmassa. ettei naisille, tytöille..Tule sellasta fiilistä ettei oo ihan ok olla tosi paljastelevissa kamppeissa. Puhelinta en mielellään antas minun teini tytölle, sitte kun on teini iässä. Koska miten voin olla varma ettei liittys tähän instagramiin hänkin. Kun kaikki on siellä.
Tähän minä haluan ja kaipaan muutosta, olen oikeasti huolissani kun käyn salilla ja katselen teini ikäisten käyttäytymistä. Tyttöjen varsinkin. Koska nämät tyypit on meidän tulevaisuus, tulevia päättäjiä.. Onko niitä enää sitte
Esitys kamala laulun sanat on kans ihan hirveät. Erika kaunis nuori nainen olisi varmasti upea kun jättäisi tuon maksullisen naisen näköisen pukeutumisen. Esiintyisi musiikillisella osaamisellaan on surullista kun artisti alentuu tuohon