Oletko menossa tänään kirkkoon?
Aikaisen sunnuntaiaamun kunniaksi ehdotan kaikille menemistä kirkkoon jumalanpalvelukseen tai messuun. Oletko kenties menossa tai voisitko olla, vaikket olisikaan aikonut? Vielä ehtisi hyvin.
Kommentit (55)
Isä meidän poista viha vauva.fi lahkoilta amen. Tee parannus vihasta.
Kävin tänään messussa klo 10. Oli hyvä messu, ihanat virret ja päälle kirkkokahvit. Siunattua viikkoa kaikille!
Usko lapsenmielisten aikuisten uskossa kasvaneiden aikuiseksi tulleiden yhteisen uskon jakamista. Ei tarkoita fanaatikkoja jotka lankesi pois armosta.
Ne jotka tuo omia uhrejaan on kuin Kain. ( Älä ikinä esitä omia uhrejasi. )
Vierailija kirjoitti:
Olen miettinyt, kävisinkö jatkossa ortodoksisessa seurakunnassa. Tietääkö joku täällä, voiko siellä noin vain alkaa käymään ja miten suhtaudutaan, ellei ole jäsen?
Saat tulla kirkkoon, mutta ehtoolliselle et voi osallistua ennen kuin olet ortodoksisen kirkon jäsen.
Vierailija kirjoitti:
Minä menen, mutta vasta neljäksi verkostomessuun.
Onko palvelutiskillä ruuhkaa?
Viiniä riittävästi?
Tänään jäi radion varaan tämä. Onneksi on kuitenkin sellainen mahdollisuus näitä kertoja varten. Hyvää viikkoa!
Vierailija kirjoitti:
Kävin tänään messussa klo 10. Oli hyvä messu, ihanat virret ja päälle kirkkokahvit. Siunattua viikkoa kaikille!
Kiitos samoin! Kiva kuulla.
en koska mies ei käy kirkossa, jossa naispapit mesoo sateenkaaari perkele messuissaan ja puhuvat ilmastonmuutoksesta paskaa
Pittääpä harkita. Mihin aikaan ne menot siellä alkaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieli tekis mutta tällähetkellä on vielä istumiskyky sen verran vajaa että menen viikolla lyhyempään arkimessuun.
Ootko saanu rajusti jöötiä eilen, vai mikä istumiskyvyn on vienyt?
No kuule, ihan lonkkaleikkaus.
Outoa, minulla molemnat puolet leikattiin viime vuonna. Ei se istumista estänyt
Vierailija kirjoitti:
en koska mies ei käy kirkossa, jossa naispapit mesoo sateenkaaari perkele messuissaan ja puhuvat ilmastonmuutoksesta paskaa
🤣🤣
Onks siel tänään ehtoolline vai tartteeko ottaa omat eväät mukaan?
"Ei. Kuulun vapaaseurakuntaan, missä Raamatun sanaan suhtaudutaan vakavasti ja arvostaen. Toisin kuin ev. Luterilaisen kirkon sisällä"
Näinkö Sana opettaa?
En ole menossa, enkä aio mennä ensi viikonloppunakaan. Enkä sitä seuraavana.