Mies, montako "tapailunaista" sinulla on tällä hetkellä kierrossa?
Siis semmoisia "hyviä kavereita", kuten ymmärtänette yskän.
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kuin yksi, Laura. Hän onkin ainakin minun kunnolleni riittävä. Vaimoa ei seksi kiinnosta, mutta Lauralta saa hoidon aina tarpeen mukaan, n. 2-4 kertaa viikossa ja aina paljaalla.
Pukkaa paksuksi. Näin minä tein kerran yhdelle tinder mätsille. M37
Ei yhtään... En oikein pääse yli edellisestä joka oli elämäni rakkaus... Hänen jälkeensä oli pari säätöä mut vaikeaahan se on jos on vain toinen mielessä...
Yksi kiva nainen, toivon että tästä kehkeytyy enemmän!
Ei yhtään koska olen tavallinen mies joka hoitaa asiansa joten en kelpaa naisille. Ei musta ole hakkaamaan naisia niin ollaan sit yksin
Ihan vaan oma vaimo!
20v tulee pian täyteen ja en vaihtaisi. Ei muut edes kiinnosta kun hyvän on kerran löytänyt.
Pari, enemmän alkaa olemaan jo liikaa häslinkiä.
Vierailija kirjoitti:
Tähän tulee varmaan rehellisiä vastauksia. Lol.
Miksei tulisi?
Yksi, jota aamulla juuri silittelin uneen kun oli tullut yövuorosta... Siihen jäi tuhisemaan, itse tässä koneella työhuoneessa nyt.
Ei yhtään, en pidä naisia "kierrossa" vaan tutustun ihmisenä.
Rakas vaimo ja hänen lisäkseen tänä vuonna vain kolme ihanaa satunnaista kohtaamista.
Vierailija kirjoitti:
Ei yhtään koska olen tavallinen mies joka hoitaa asiansa joten en kelpaa naisille. Ei musta ole hakkaamaan naisia niin ollaan sit yksin
Täh? Tuossa ei ole mitään järkeä! Hakkaaja ei todellakaan naista saa eikö pidä!
0. Ei kukaan halua 175 cm pitkää ja hieman yli keskituloista. En ole kuuluisa näyttelijä Titanic-elokuvasta niin ei ole tapailunaisia.
Vierailija kirjoitti:
0. Ei kukaan halua 175 cm pitkää ja hieman yli keskituloista. En ole kuuluisa näyttelijä Titanic-elokuvasta niin ei ole tapailunaisia.
Korjaan, kuuluisa näyttelijä Top gunista siis.
Sinkkuna tällä hetkellä
Jos tulee sopiva vastaan niin sitten olen avoin tustumaan pidemmän kaavan kautta, mutta haku ei varsinaisesti ole päällä.
Ehkä ensi vuonna hakeudun treffeille taas pitkästä aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Se on hyvä. Muista jankuttaa jatkossakin pituudestasi yhtä paljon niin minä otan jatkossakin naisesi. T 168cm mies jolla oman vaimon lisäksi 6 ylimääräistäkin naista. M40
Yksi vain. Kun on nainen tarpeeksi ihana niin ei tarvii kuin yhtä tapailla.
Totuus: Olen melkein nelikymppinen mies, eikä koskaan ole ollut naisia kierrossa. Täysin satunnaisia sek...s i juttuja oli nuorempana nyt 2020-luvulla ei melkein mitään. Seurustelua ei ole ollut. Näyttäisi siltä, että suurin osa naisista haluaa väkipakolla kaikki nuo samat varatut miehet eikä kukaan muu kelpaa!
Piti oikein muistikirjaa selata.... hmmm.
Raili, Hjördis, Sanelma, .... ja joo vielä Ritva.
Neljä on kierroksessa
Yhden ainoa kerran elämässäni on ollut hetken samaan aikaan edes jossain mielessä kaksi suhdetta yhtä aikaa. Ja se toinenkin oli vain siinä mielessä olemassa että en saanut sanottua että olen tavannut toisen johon olen todella rakastunut. Roikotin siis tuota toista epätietoiseuudessa mutta mitään välillämme ei enää tapahtunut.
Hävettää vieläkin.
Yksi.
Upea pakkaus, kosisin jos hetkeäkään uskoisin että sanoisi kyllä, mutta liian aikaista vielä.