Paradoksaalinen paikka tämä vauvapalsta
Tänne kirjoittelevat ihmiset laidasta laitaan; eivät todellakaan ainoastaan koulupudokkaat. Silti tätä ei tunnusteta, vaan narratiivi on, että kaikki kirjoittajat ovat syrjäytyneitä.
Toinen, pinnallisempi asia on palstalle kirjoittavien ihmisten ulkonäkö. Yleinen käsitys on, että he ovat kaikki suunnilleen jotain hikisiä, ylipainoisia, pälvikaljuisia kuvatuksia viskibassolla ja nikotiinisormilla. Jos joku mainitsee palstalla olevansa vaikkapa hoikka ja että joku kehui kivannäköiseksi, sitä alapeukutetaan ja siihen reagoidaan haukkumalla.
Sitten vielä se, että tänne kirjoittelu pidetään usein salassa, mutta silti palstaa jopa lainataan lehdissä.
Ajatuksia?
Kommentit (47)
Ja usein ap- (tai muutakaan) ei huomioi niitä viittä mukavaa kommenttia, mutta auta armias, jos joku sanoo poikkipuolisen sanan, alkaa kunnon riita.
Manageri ilmoittautuu myös, täällä on mukava sparrailla ajatuksia muutamien älykkäiden kanssa :)
Tämä voisi olla kiva paikka vaihtaa ajatuksia, mutta ei aina ole. Kiinnostavia avauksia, ja sitten ihan hirveää kuonaa. Ilahdun aina, kun tulee vastaan joku, jolla on jotain rakentavaa sanottavaa tai omaperäisiä pohdintoja. Tämä ei koske sitä Qanon-tyyppiä, joka tuolla tykittelee menemään.
Päällimmäinen ajatus on se, että onneksi läppärin voi tarvittaessa sulkea :D
Tässä minä selaamassa Vauva-palstaa
Mielenterveysongelmat täällä näkyy kyllä selkeästi. Puhutaan peukuttamisista ja moden poistamista keskusteluista, sama kun toiset näkee persuja joka paikassa. Ihmiset luulee ettei heillä ole mitään ongelmaa, vaan silti elävät harhoissaan.
Ap on itse se koulupudokas. Älä viitsi viisastella sanoilla, joiden merkitystä et edes ymmärrä.
Millä tavalla muka ristiriitainen?
Itse tunnen kaksi ihmistä, jotka ovat joskus kertoneet kirjoittelevansa täällä. Toinen on kuuden ällän ylioppilas ja toinen Mensan jäsen. Terkkuja heille!
hmmmm....
Zenonin paradoksi: Antiikin Kreikassa elänyt filosofi Zenon esitti useita paradokseja liittyen liikkeeseen ja aikaan. Yksi hänen tunnetuimmista paradokseistaan on Aikaan jaetun juoksijan paradoksi, joka haastaa ajatuksen siitä, miten juoksija voi saavuttaa maaliviivan, jos hänen on ensin kuljettava puolet matkasta, sitten puolet lopusta jne.
Euklidinen paradoksi: Matematiikassa esiintyy useita paradokseja, kuten esimerkiksi Euklidisen geometrian paradoksi, joka kyseenalaistaa perinteiset geometriset olettamukset suorien ja tasojen suhteen. Tällaiset paradoksit osoittavat, kuinka monimutkaisia ja yllättäviä matemaattiset käsitteet voivat olla.
Escherin kuvat: Taiteessa paradoksaalisuus voi ilmentyä esimerkiksi taiteilija M.C. Escherin luomissa kuvissa, jotka luovat optisia illuusioita ja näköharhoja. Escherin teokset leikittelevät perspektiivin ja todellisuuden käsitteillä, jolloin katsoja joutuu kyseenalaistamaan oman havaintokykynsä.
Aloittaja on idiootti, menisit töihin. Yrittäisit edes hakea.
Vierailija kirjoitti:
Mielenterveysongelmat täällä näkyy kyllä selkeästi. Puhutaan peukuttamisista ja moden poistamista keskusteluista, sama kun toiset näkee persuja joka paikassa. Ihmiset luulee ettei heillä ole mitään ongelmaa, vaan silti elävät harhoissaan.
Enemmän täällä kyllä on niitä, joille jokainen liberaali tai muuten vaan eri mieltä oleva on aina "vassari". Jonkinlainen ocd se vassarin hokeminen?
Vierailija kirjoitti:
Ap on itse se koulupudokas. Älä viitsi viisastella sanoilla, joiden merkitystä et edes ymmärrä.
Millä tavalla muka ristiriitainen?
Koulutuksesi?
Vierailija kirjoitti:
Peukuttaminen tarkoittaa täällä jotain muuta kuin huumetta 😅
Aloittajan teksti on täynnä kirjoitusvirheitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enemmän täällä kyllä on niitä, joille jokainen liberaali tai muuten vaan eri mieltä oleva on aina "vassari". Jonkinlainen ocd se vassarin hokeminen?
Esimerkiksi liberaali kokoomuslainen, joka ei hyväksy rasismia, on täällä aina vassari tai vihervassari 😅
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitusvirheitä? Luettele toki.
Vierailija kirjoitti:
98% palstan kirjoittajista on miehiä vihaavia mt-ongelmaisista lihavia, rumia ja katkeroituneita naisia joiden alapää haisee hiivalle ja sillille, ja koti usean kissan kuselle
Hiljaa incelpersu. Mee takas ylikselle.
Minä maisterina ihmettelen, miksi palstan nimeä ei voisi muuttaa jotenkin asiallisemmaksi. Hmmmm, me kirjoitetään Vauva- palstalle, hmm.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitusvirheitä? Luettele toki.
"Toinen, pinnallisempi asia on palstalle kirjoittavien ihmisten ulkonäkö"
Esimerkiksi tästä puuttuu pilkku.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Ihan suomea hyvää on.
Itse näytän lähinnä tältä. Olen rikas kotirouva
-ap