Jos mitkään elämän realiteetit ei rajoittaisi, montako lasta tahtoisit?
Millä ikäerolla, minkä sukupuolisia, voi vielä listata luonteenpiirteetkin!
Kommentit (29)
Mulle olis kelvannut kaksospojat ja vaikka viiden vuoden ikäerolla toiset kaksospojat tai vaikka kolmekin.
Ja nää pojat ei olisi sitten mitään jääkiekkoilijoita, vaan pitkätukkaisia kitaran soittelijoita!
-ap-
kaksi haluttiin ja kaksi tehtiin. Kaksi olisin tehnyt joka tapauksessa.
Minulla on vain kaksi lasta. Jos olisi ollut varma toimeentulo, olisin halunnu enemmän lapsia, 5-9 lasta olisi ollut unelma.
1-3 jos tyttö sattus nii hänen nimi ois Essi. Loput saa äippä päättää
0. Nautin omasta rauhasta
miksi kukaan mitään rahaa miettii, pahimpia sikiäjiä on just pummit ja uskovaiset ku päässä ei viiraa ku pillu/kulli
On 3. Haluisin 5 mutta pää ja lompakko ei kestä.
Mitkä realiteetit? Voisiko välttää raskauden, hoivaamis- ja taloudellisen vastuun kuten moni mies?
Meillä lapsimäärään vaikutti raha, vaikea raskausaika ja erittäin pelottava ja kivulias synnytys.
Olisin halunnut kaksi lasta. Meillä on yksi poika, ja olisin halunnut hänelle veljen. Jos minulla olisi tyttö, olisin halunnut hänelle siskon. (Eli minulle itselleni ei ole mitään merkitystä lapsen sukupuolella, mutta lapset ovat tutkitusti läheisempiä samaa sukupuolta olevan sisaruksen kanssa.)
Toivoisin että myös toinen lapsi olisi kiltti, empaattinen, toiset huomioon ottava ja kiinnostunut uuden oppimisesta. Ja kiinnostunut urheilusta ja luonnossa liikkumisesta.
Haaveilin kahdesta. Yksi tuli tehtyä ja sen jälkeen päätin, että yhtään enempää en enää halua...
Neljä tai viisi olisin halunnut. Kaksi on nyt, koska sairastuin nuorena vakavasti ja enempiä ei enää voi tulla.
ihan sama minkälainen luonne tai persoona kun ei niitä lasten kohdalla kuitenkaan voi valita. Parin vuoden välein olis ollut varmaan sopiva tahti ja helpompi olis hoitaa kaikki pienet kerralla niin vielä jaksais.
nyt ovat jo nuori aikuinen ja vanha teini ja ihania molemmat.
lasten syntyessä olin vielä töissä ja vakavan sairastumisen jälkeen en enää ollut töissä eli siis en todellakaan miettinyt rahaa tai toimeentuloa lasten syntyessä. Pienten lasten kanssa pärjää aika vähällä.
2 olisi hyvä, vuoden parin ikäerolla.
Jäin itse lapsettomaksi.
100 vaikka, ehkä enemmän. Voisin luovuttaa siementä vaikka heti.
T: Urpo
Kaksi, ja taidan minäkin jäädä lapsettomaksi :(
En oikeastaan haluaisi yhtään, mutta jos saisi ne valmiiksi aikuisina ehkä sitten pari.
Kolme lasta saa tulla, jos on tullakseen. Sukupuoli ja kaikki ihan sama. Mielellään ei täysin normaaleja. Vähän outoja tai poikkeavia saa olla.
Nolla lasta.
Ei lapsia, kiitos.