Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi aikuista koiraa ei saa kantaa sylissä?

Vierailija
17.08.2024 |

Tämmöisen neuvon olen saanut.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan joku taikauskojuttu.

Vierailija
2/12 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä omaani kannan välillä, on kuusikiloinen. Tietyissä tilanteissa tulee ihan mielellään syliin kun on epävarma, julkusilla matkustaessa esimerkiksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se on aikuinen koira eikä mikään ihmisen lelu? Älkää viekö koiria paikkoihin, joissa se ahdistuu ja "kaipaa turvaa mamman sylistä". Ei, se koira kaipaa uusiin lenkkimaastoihin, jossa sillä koiralla on hyvä olla

Vierailija
4/12 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä koiran selkäranka ja luusto ei tykkää, nivelet ja lihakset. Osa puristaa koiraa ihan kummalliseen asentoon ja roikottaa. Koira ei viihdy sylissä kannossa pitkään tai lainkaan. Kauppakeskuksessa ulkomaiset pitivät tuskaista koiraa sylissä liian kauan. Koira haluaa liikuttaa itseään usein ja venyttää.

Vierailija
5/12 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun toinen pikkukoirani ei anna edes nostaa kunnolla. Näin ollut pennusta asti. Ei myöskään tykkää istua sylissä. Olen todennut, että koiralla on omatkin jalat, joilla kävellä.

Vierailija
6/12 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä mä mun 10 kg koiran nappaan välillä syliin kun rappukäytävässä on ruuhkaa, se tuppaa silloin jäätymään keskelle käytävää eikä kukaan pääse mihinkään. Samoin välillä ulkona jos joutuu tekemään ärtsystä koirasta lähiohitusta. Ja helppo sanoa että kouluta, se ei jokaisen koiran kanssa aina onnistu vaikka aiemmat olisivat totelleet kuin poliisikoirat.

Vierailija
7/12 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi nainen kantaa usein pikkukoiraa.

Vierailija
8/12 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tottakai saa kantaa, jos on pakko, mutta ei sitä nyt mukanaan saa kanniskella huvikseen siellä sun täällä, koska koiralle tekee se liikkuminen hyvää. Ei ihmisiäkään kanneta ympäriinsä sen jälkeen, kun ne osaa kunnolla kävellä, eikä juokse autojen alle.

Vierailija
9/12 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan joku uusi EU direktiivi.

Vierailija
10/12 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska jos koirasi on 60kg ja sulla huono selkä niin 😩 

Vierailija
11/12 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiran niskaranka ja kaula ei ehkä tykkää, jos roikottaa väärin tai pitelee. Pää vääntyy. Riippuu painosta ja koostakin. Koiralle tulee kuuma helposti. Koira ei ole laukkulapsi.

Vierailija
12/12 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu koiran koosta. Pienempiä koiria voi hyvin nostaa ja kantaa lyhyen ajan, pitää sylissä vaikka bussissa. Muuten ei tarvetta.