Jos mitkään elämän realiteetit ei rajoittaisi, montako lasta tahtoisit?
Millä ikäerolla, minkä sukupuolisia, voi vielä listata luonteenpiirteetkin!
Kommentit (29)
En tiedä. En varmaan suomen lainsäädäntöön yhtäkään. Täällä on moni asia aika pielessä. Jos ei olisi lääketeollisuus- ja koulupakkoa niin sitten voisin harkita, esim. 4-5 voisi alkaa olla lasten kannalta aika mukava. Miehen pitäisi olla tietysti aika rakastettava myös
Neljä lasta. Kaksospojat sekä kaksi tyttöä. Nyt minulla on 0 lasta.
N41
Vierailija kirjoitti:
En tiedä. En varmaan suomen lainsäädäntöön yhtäkään. Täällä on moni asia aika pielessä. Jos ei olisi lääketeollisuus- ja koulupakkoa niin sitten voisin harkita, esim. 4-5 voisi alkaa olla lasten kannalta aika mukava. Miehen pitäisi olla tietysti aika rakastettava myös
Suomessa ei ole koulupakkoa. On vain oppivelvollisuus. Myöskään lääkkeitä ei ole mikään pakko käyttää.
Jostain syystä olen aina halunnut saada kaksoset. Ehkä se riittäisi. Luonnollisesti toivoisin, että olisivat terveitä.
Jos tosiaan mitkään elämän realiteetit ei rajoittaisi millään tavalla, niin varmaan kuusi :)
Tälleen elämän realiteettien rajoittamana jää varmaan yhteen, joka ei sekään ollut suunniteltu tai toivottu raskaus.
Kuusi, neljä on ja enempää ei tule. Ikä vain tuli vastaan, yli 40- vuotiaana en enää halua lapsia.
11 lasta ja kaikki poikia. Jokainen heistä maailman kärkitason jalkapalloilijoita. Olisihan se siistiä, kun olisi koko joukkueellinen omia pelaajia.
Kolme olisi ihana, mutta rahat ja muut resurssit riittävät max. kahteen.
Hmm minulla on kaksi, mutta vähintään kolme olisi unelma. Ehkä jopa neljä tai viisi. Sekä tyttöjä että poikia. Täytän tänä vuonna 43 niin ei niitä taida enää tulla.