Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

5 tuntia meni suursiivoukseen. Nyt sauna päälle, kevyt iltapala ja lasi punaviiniä :)

Vierailija
07.02.2025 |

Myöhemmin hyvä leffa kynttilän valossa, ja nautin kun saan olla yksin rakkaan koirani kanssa. Kuka tässä miestä kaipaa :)

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksaisinpa itsekin siivota 5 tuntia putkeen. Se tekisi ihmeitä! Kuulostaa mukavalta ap:n perjantai-ilta. Tästä se viikonloppu alkaa!

Vierailija
42/54 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankin kiva, hyvänmielen aloitus, mutta eikös vaan sekin pilata pahantuulisilla alatyylisillä kommenteilla. Huoh. 

Ap, nauti! Mikäpä ihanampaa kuin perjantai-ilta, puhdas koti, sauna, viini, leffa ja oma rauha. Ja vielä koira

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoppo!

Vierailija
44/54 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuleeko siivoamisesta pikkuisen kiimainen olo?

Miksi helvetissä siivoamisesta tulisi kiimainen olo kun vain vituttaa, että pitää siivota.

No miehet toivovat tällaista, ettei tarvitse edes lämmitellä naista, ja pääsee heti pökkimään.1 minuutti, ja mies sekä muna saivat nautintonsa.

Olisi tosiaan parasta että liukuvoidetta säilytettäisiin siinä liesituulettimen päällä olevassa maustekaapissa jos joku sattuu pesemään uunia pikkumustassa ilman alushousuja.

Olet siis raiskaaja.

Ei. Olen naiskuiskaaja. Sitä ne tahtovat.

Vierailija
45/54 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä järkeä on juoda vain lasi punaviiniä kun ei tunnu missään? Yhtä hyvin voisi juoda mehua. Pullollinen punaviiniä minulla minimi jotta vähän tuntuukin.

Yksi pullo viiniä on liian vähän. Kaksi pulloa voi riittää jos on muutama tölkki lisäksi. Pelkkää viiniä niin kolmas pullo menee osittain ja se riittää. Alkoholia pitää juoda niin että sammuu.

Vierailija
46/54 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaksaisinpa itsekin siivota 5 tuntia putkeen. Se tekisi ihmeitä! Kuulostaa mukavalta ap:n perjantai-ilta. Tästä se viikonloppu alkaa!

Jos siivoaminen on sinulle noin parasta niin miten suhtaudut seksiin?

Vierailija
47/54 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melkoinen sottapytty kun 5 tuntia piti siivota. Toivottavasti viiniä on tarpeeksi.

Oletko ihan idiootti? Missään ei lukenut minkä kokoinen asunto ap:lla ja kyse oli sitä paitsi suursiivouksesta. Ei mistään perussiivoamisesta. Vi ttu mua suoraan sanottuna vituttaa tämä palsta nykyään kun ihmiset ei ymmärrä edes yksinkertaisia asioita ja paskapäät vain trollaa koko ajan.

Kerro nyt asunnon koko. Taisi olla kiukkuviiniä tai juot sitä liian vähän. Ota kaariryyppyjä suoraan pullosta. Se on hienoa koska siinä pidät etiketistä kiinni. Ota, ota se helpottaa.

Vierailija
48/54 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla menee enemmän aikaa yhteen huoneeseen.

Ei voi olla suursiivous vain 5 h.

Vierailija
49/54 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos siivoaminen on sinulle noin parasta niin miten suhtaudut seksiin?

Minulla on liukkari maustekaapissa kun pesen uunia pikkumustassa ilman pikkareita.

Ap

Vierailija
50/54 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku väittänyt että miestä pitäisi kaivata, vai miksi tulit maininneeksi?

Ilman tuota loppukaneettia olisi kuulostanut, että oikeasti nautit päivästäsi ja olostasi.

Vierailija
51/54 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko joku väittänyt että miestä pitäisi kaivata, vai miksi tulit maininneeksi?

Ilman tuota loppukaneettia olisi kuulostanut, että oikeasti nautit päivästäsi ja olostasi.

Töllöä katellessa on kivaa kun laittaa voita pilluun niin tuo mun koira lipsuttaa sen sieltä.

Ap

Vierailija
52/54 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta taas on paljon kivempi siivota yhdessä mieheni ja lapsemme kanssa. Sitten laittaa vaikka pizzaa iltapalaksi ja sen kanssa sitä punaviiniä. Kun lapsi nukkuu niin on se seksikin aika paljon parempaa miehen kuin huristimen kanssa. 

Iltalenkki ja sauna on myös nautinnollisempaa miehen kanssa kuin yksinään. Samoin  elokuvan katsominen tai vaikka lautapelin pelaaminen koki perheen kesken.

Jokainen tehkööt niin kuin itsestä parhaimmalta tuntuu.

Vierailija
53/54 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta taas on paljon kivempi siivota yhdessä mieheni ja lapsemme kanssa. Sitten laittaa vaikka pizzaa iltapalaksi ja sen kanssa sitä punaviiniä. Kun lapsi nukkuu niin on se seksikin aika paljon parempaa miehen kuin huristimen kanssa. 

Iltalenkki ja sauna on myös nautinnollisempaa miehen kanssa kuin yksinään. Samoin  elokuvan katsominen tai vaikka lautapelin pelaaminen koki perheen kesken.

Jokainen tehkööt niin kuin itsestä parhaimmalta tuntuu.

Onhan se homoilu ihan kivaa ellei ole sattunut syömään hernesoppaa.

Vierailija
54/54 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla menee enemmän aikaa yhteen huoneeseen.

Ei voi olla suursiivous vain 5 h.

Noin hidas nysvääminen ei ole enää todellista. Mun piti siivota yksin kaksi kerroksinen omakotitalo. Valitsin sen kun toinen homma oli kauppareissu ja inhoan kaupoissa pyörimistä. Ensin keräsin roskat ja lasten lelut. Sitten imuroin jo lopuksi moppasin. Tietenkin pöydät ja muitakin tasoja pyyhin rätillä. Pesin kaksi ikkunaakin sisäpuolelta ne oli täynnä pienten käsien jälkiä. Koko hommaan meni pari tuntia.