5 tuntia meni suursiivoukseen. Nyt sauna päälle, kevyt iltapala ja lasi punaviiniä :)
Myöhemmin hyvä leffa kynttilän valossa, ja nautin kun saan olla yksin rakkaan koirani kanssa. Kuka tässä miestä kaipaa :)
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Milloin olet viimeksi lupsuttanut miehen palleja kuin vaavi tuttia 🤔
Tärkeä näkökulma.
Iltaa sulotar. Täällä olisi uusi Dyson odottamassa käyttäjäänsä. Tervetuloa..
Minäpä haen liiteristä puita ja teen saman homman. Paitti että avaan oluen. Olisihan tässä voinut saunahommat yhdistää jos olisit tuossa naapurissa ollut.
On sulla melkoisen pask### luukku.
Vierailija kirjoitti:
En mä ainakaan miehen palleja lupsuta vaan kullin otan suuhun. Lisäksi haluan kyllä itsekin nautintoa ja sitä en saa siitä, että otan suihin. Nuolemista, sormettamista ja lopuksi kunnon panoa.
Vierailija kirjoitti:
On sulla melkoisen pask### luukku.
Suursiivus tarkoittaa mulle perusteellista siivousta, lattiakaivot, ikkunat jne.
ap
Tuleeko siivoamisesta pikkuisen kiimainen olo?
Vierailija kirjoitti:
Miksi helvetissä siivoamisesta tulisi kiimainen olo kun vain vituttaa, että pitää siivota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi helvetissä siivoamisesta tulisi kiimainen olo kun vain vituttaa, että pitää siivota.
No jos siivoat pikkumustassa uunia pylly pystyssä ilman pikkareita.
10 minuutin imurointi ja saunaan.
Iipalla on mukavampaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos siivoat pikkumustassa uunia pylly pystyssä ilman pikkareita.
Oletko oikeasti noin saa tanan tyhmä?
Miksi tehdä suursiivousta, kun ei ole miestä sotkemassa ja ärsyttämässä? Hinkkaatko sä jotain syntejäsi pois?
Mä hyppäsin kotiin tultua suoraan sohvalle relaksoitumaan. Luovutin verta, joten käskettiin peräti.
N59
Minä olisin mennyt sinne saunaan jo viisi tuntia sitten. Turha tuhlata aikaa siivoamiseen, ei se pöly minnekään karkaa.
Vierailija kirjoitti:
Iltaa sulotar. Täällä olisi uusi Dyson odottamassa käyttäjäänsä. Tervetuloa..
Huono iskurepliikki, taata. Tuolla ei naista saa, mutta voi saada Dysonista korvilleen.