Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valinnanvara seksikumppaneiden suhteen kasvaa iän myötä

Vierailija
07.02.2025 |

Väite otsikossa. Perustelu: parikymppisenä ihminen kiinnostuu seksimielessä oman ikäisistä ja ehkä korkeintaan 10 vuotta vanhemmista (poikkeuksia toki on). Kolmekymppisenä kiinnostuksen kohteena ovat ne parikymppiset, oman ikäiset että 10-15 vuotta vanhemmat. Viisikymppisenä kiinnostavat edelleen pari-kolmekymppiset, nelikymppiset, viisikymppiset ja kuusikymppisetkin.

Kiinnostavien ja potentiaalisten seksikumppanien määrä siis kasvaa ainakin miehillä iän myötä. Miten naisilla?

Toinen juttu on tietenkin se, että kiinnostaako pari-kolmekymppistä naista seksi viisikymppisen miehen kanssa. Mutta niinhän se on iästä riippumatta aina: kumpikin osapuoli tekee oman valintansa oman kiinnostuksensa mukaan.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin on, ikäkerroin vaikuttaa positiivisesti kosiskelijoiden määrään.

Kuusikymppiseen saakka niitä ei näkynyt, ei tietenkään, kun olin naimisissa.

Kun jäin leskeksi, miesystäviä siunaantui kuin sieniä sateella, nyt niitä on puoli tusinaa, joiden kanssa käyn kahvilla, syömässä tms. Pidän yhteyttä heihin hyvinkin usein, joka päivä aina joku heistä viestittelee tai soittaa. Mitään vakavampaa en halua, yksi heistä on tullut läheisemmäksi, ja se riittää.

Niin että kyllä ikääntyminen toi miesystäviä, ainakin minulle.

Vierailija
2/32 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen halunnut suunnilleen omanikäisen kumppanin aiemmin nuorena, ja nykyään myös keski-ikäisenä. Selvästi vanhemmat tai nuoremmat ei kiinnosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 60v mies ja menin tinderiin.  Tunkua on + - 70v naisista, ei juurikaan nuoremmista.

Vierailija
4/32 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan sitä kiinnostua mutta "valinnanvara" on kyllä viisikymppiselle toiveunta.

Vierailija
5/32 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ei kyllä tee yhtään mitään. Olen kohdannut n. 45-vuotiaan miehen joka valitti olevansa vanha minulle. No kai siinä menee halut, jos näet itsesi noin. Tuntuu, että on aika harvinaista, että miehellä olis terve ja hyvä itsetunto. Se riittää mulle, mut en tarvitse mitään märisijää, joka ei luota itseensä. Kyllä tossa iässä pitää olla jo löytänyt itsensä!

Vierailija
6/32 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikko on hieman harhaanjohtava, käsittääkseni valinnanvara tarkoittaa sitä että voi itse valita vapaasti tietystä joukosta. Tässä on kuitenkin kyse aloittajan näkökulmasta potentiaalisista partnereista, jotka eivät välttämättä ole kiinnostuneet aloittajasta kuten hän tekstissään pohtiikin, eli eivät vapaasti valittavissa.

Vierailija
7/32 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Otsikko on kärjistys kuten nykyään on netissä tapana. ap

Vierailija
8/32 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmaksi kun tulee niin yhä useampi kelpaisi itselle, mutta yhä harvempi kelpuuttaa.

Vierailija
9/32 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla kohdalla pitää täysin paikkansa. Parikymppisenä minua tuli pokaamaan parikymppiset naiset. 45 vuotiaana skaala on 27-54. Siinä haitarissa on olleet naiset jotka ovat olleet minusta seksuaalisesti kiinnostuneita.  

Vapaasti en minäkään voi valita. 99% 27 vuotiaista ei ole minusta kiinnostunut pätkääkään, mutta se 1% riittää jos sen vain sattuu tapaamaan. 

Olen kanssakäymisissä naisten kanssa lähes ainoastaan vain jos nainen tekee aloitteen. Heistä voi sitten valita ketä kiinnostaa. Se tosin rajoittaa skaalaa aika paljon, sillä harvat naiset lähtee pokaamaan miestä.  

Vierailija
10/32 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valinnanvaraa löytynyt nuoremmista ja vanhemmista miehistä joka iässä. Yhteydenottoja sekä treffejä.

Nyt 57 v. ikäisenä naisena miehistä seuraa löytyisi parikymppisistä yli kuusikymppisiin.

Toki on tiedettävä mitä itse tahtoo seuraltaan, valinnat sen mukaan.

Seksiä ja seuraa, myös syvempää yhteyttä.

Vierailija
11/32 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 45v nainen ja mulla ei todellakaan kiinnosta alle 30v miehet. Jopa 35v on liian nuori mulle. Mä olen aina pitänyt itseäni vanhemmista miehistä ja harvassa on ne mua nuoremmat miehet jotka mua kiinnostaisi niin paljon, että sänkyyn voisin heidän kanssaan mennä.

Vierailija
12/32 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö. Ei kaikki keski-ikäiset kuolaa nuorten perään ja parhaat on jo varattuna tai viihtyvät hyvin yksin omissa harrastuksissaan.

Vierailija
13/32 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos etsisin kumppania, hän olisi suht samanikäinen, mutta taas panokaveria 20-70v, mutta olisi eriasia saisinko?

M60

Vierailija
14/32 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen halunnut suunnilleen omanikäisen kumppanin aiemmin nuorena, ja nykyään myös keski-ikäisenä. Selvästi vanhemmat tai nuoremmat ei kiinnosta.

En tahdo itsekään omien lasten ikäisiä. Ikää saisi olla muutama vuosi lisää. 

Vierailija
15/32 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saahan sitä kiinnostua mutta "valinnanvara" on kyllä viisikymppiselle toiveunta.

No eihän ole.

Vierailija
16/32 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Ei kaikki keski-ikäiset kuolaa nuorten perään ja parhaat on jo varattuna tai viihtyvät hyvin yksin omissa harrastuksissaan.

Eivät tietenkään kaikki. Aloituksessani tarkoitan sellaisia ihmisiä, jotka hakevat aktiivisesti seksiseuraa. Ovat joko sinkkuja tai sellaisessa suhteessa, jossa muitakin seksikumppaneita saa olla. Edelleen väitän, että harva viisikymppinen mies kieltäytyisi tilaisuuden tullen seksistä vaikkapa 25-30-vuotiaan naisen kanssa. ap

Vierailija
17/32 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät tietenkään kaikki. Aloituksessani tarkoitan sellaisia ihmisiä, jotka hakevat aktiivisesti seksiseuraa. Ovat joko sinkkuja tai sellaisessa suhteessa, jossa muitakin seksikumppaneita saa olla. Edelleen väitän, että harva viisikymppinen mies kieltäytyisi tilaisuuden tullen seksistä vaikkapa 25-30-vuotiaan naisen kanssa. ap

Minä väitän, että harva viisikymppinen mies lähtisi itseään puolta nuoremman kelkkaan. Kuviona jo niin outo, että hävettäisi omien lasten edessä. Ajatuksen tasolla rinnastettavissa pedofiliaan, vaikka ei laki tuomitsekaan.

Vierailija
18/32 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ympyröistä joissa pyörii ja kriteereitä. Minulla oli teiniaikoinani ja ihan 35v asti teinikaunottaria ihan kipuilua aiheuttavasti, mutta nyt 67v ikäisenä ei ole ihan helppoa löytää riittävästi teinikaunottaria.

Vierailija
19/32 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä väitän, että harva viisikymppinen mies lähtisi itseään puolta nuoremman kelkkaan. Kuviona jo niin outo, että hävettäisi omien lasten edessä. Ajatuksen tasolla rinnastettavissa pedofiliaan, vaikka ei laki tuomitsekaan.

Aloituksessa kyse on seksiseurasta, ei parisuhteesta, vaikka isolla ikäerolla olevia parisuhteitakin on. Ei kai viisikymppinen tai kukaan muukaan ole tilivelvollinen seksiseurastaan lapsilleen? Ja pedofilia on ihan toinen juttu, en ymmärrä rinnastusta edes ajatuksen tasolla. ap

Vierailija
20/32 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

30v on hyvä ikä. Voi panna huoletta 20-40 ikäskaalassa. Sieltä löytyy koko alueelta todellisia kaunottaria loputtomasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä neljä