Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi niin vähän puhutaan siitä, että isä on ihmisoikeus?

Vierailija
07.02.2025 |

Ja miten saa huonon alun elämälle jos isää ei ole.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isän oikeus irtisanoutua perheestä ja olla tapaamatta lastaan on tosiaan Suomessa suuremmassa arvossa, kuin lapsen oikeus isään. Lapsi ei voi tavata isää, jos isä ei halua tavata, mutta isä voi pakottaa lapsen tapaamaan itseään. Ihan järjetön kuvio. 

Kyllä tosin unohtui että myös äiti voi estää isää tapaamista lastaan eikä lapsi saa tavata isäänsä jos äiti sen estää. Tosiaan ihan järjetön kuvio jossa lapsen oikeudet unohtuu usein.

Tuossa tilanteessa isä voi oikeuden kautta hakea ne tapaamiset ja viranomainen tuo lapsen tapaamaan isää, jos äiti ei.

Vierailija
22/30 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieksin dokkaria katsoessa tuli mieleen, että niillä henkilöillä on ollut vähän liikaakin miehen mallia. Luultavasti olisivat selvinneet vähemmällä harmilla ilman väkivaltaisia ja päihdeongelmaisia isäukkojaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ihmisoikeus.

Vierailija
24/30 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös miehet: "Haluan oikeuden taloudelliseen aborttiin, jonka oikeudella minulla ei ole enää mitään taloudellisia eikä sosiaalisia velvoitteita lasta kohtaan, eikä myöskään oikeutta ikinä tavata tai ottaa yhteytttä lapseen."

Vierailija
25/30 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isän oikeus irtisanoutua perheestä ja olla tapaamatta lastaan on tosiaan Suomessa suuremmassa arvossa, kuin lapsen oikeus isään. Lapsi ei voi tavata isää, jos isä ei halua tavata, mutta isä voi pakottaa lapsen tapaamaan itseään. Ihan järjetön kuvio. 

Kyllä tosin unohtui että myös äiti voi estää isää tapaamista lastaan eikä lapsi saa tavata isäänsä jos äiti sen estää. Tosiaan ihan järjetön kuvio jossa lapsen oikeudet unohtuu usein.

Tuossa tilanteessa isä voi oikeuden kautta hakea ne tapaamiset ja viranomainen tuo lapsen tapaamaan isää, jos äiti ei.

Paitsi kun ei tuo. Oikeuden kautta voi hakea päätöksen ja äiti voi ilmoittaa että lapset ei tule. Voit soitella poliisille ja sossulle ihan rauhassa, eivät tule paikalle kun lapsi on omalla huoltajalla.

Vierailija
26/30 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äiti saa sanktiot jos ei pakota lapsiaan tapaamaan isäänsä, vaikka tämä olisi mikä hullu sekopää jota lapset pelkää. Isä kun osaa oikeat asiat sanoa oikeudelle niin ei lapsen oikeuksilla ole mitään väliä. 

Vierailija
27/30 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se ei ole

Vierailija
28/30 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä "lapsilla on oikeus isään", lapsilta ei tosin kysytä haluaako he edes tavata isää. 

Vierailija
29/30 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harva on koeputkilapsi

Vierailija
30/30 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa-a. Onko mun ihmisoikeuksia nyt loukattu, kun omaa isää ei siittämishetken jälkeen näkynyt enää?

Ja jos on, niin kenet laitan edesvastuuseen? Palstan inceleiden mukaan varmaan äidin, joka sitten ei kuitenkaan laittanut mua adoptioon vaan huolehti aikuiseksi saakka ja kantoi molempien vastuun?

N48

Samaa kysyisin? Mun isä tosin otti hatkat kun olin 5v ja teki itsemurhan kun olin 16v, uudesta liitosta suremaan häntä jäi 10, 6 ja 2v ikäiset.  Kenelle voin lähettää korvauspyynnön?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän neljä