Miten minusta tuli tämän tarinan pahis, en ymmärrä!
Tämä tapahtuma itsessään oli toukokuun lopussa, mutta nyt vasta sain tietää mitä minusta sen jälkeen puhuttiin.
Olin viikko aikaisemmin satuttanut itseni kun kaaduin pyörällä. Otan joskus puolisoni pyörän ja menen sillä ajelemaan metsiin, koska se on kivaa. Kaaduin, päädyin myöhemmin päivystykseen ja sain kantositeen toiseen käteen ja toinen jalkani sai liimaa vaativia haavoja.
Tapahtumapaikka on leikkimielinen lasten yleisurheilukisa vähän ennen koulujen loppua. Meitä on toisilleen tuttuja naisia ja miehiä monen monta, ja kaikki tunnetaan lähinnä siksi että osa on naapureita ja kaikkien lapset on käyneet samaa päiväkotia ja myöhemmin koulua. Kaksi miestä tästä "porukasta" on poikkeuksellisen komeita ja mukavia, ja molemmat pelastusalalla. Toisella on häntäheikin maine, toisella ei. Oma mieheni tuntee tämän "häntäheikin" jo lapsuudestaan, mitä taas moni ei täällä tiedä.
No, minun kättäni ja olkapäätäni särki ja oma mieheni huomasi että en voi hyvin. Sanoin, että käsi on kipeä. Vieressäni sattui olemaan tämä "häntäheikki", joka ehdotti että katsoo missä asennossa kantoside on. Otin neuletakin pois, ja kantositeen pois ja hetken aikaa tämä mies sitten siinä fiksaili kättäni parempaan asentoon. Mieheni oli koko ajan vieressä.
Nyt sitten kuulin, että minusta puhutaan pahaa tämän tapauksen vuoksi! Että miksi annoin sen komean miehen pyöriä siinä ja mieheni vain joutui katselemaan vierestä. Ja osattiin kertoa että usein juttelen tämän miehen kanssa. Kai nyt juttelen kun tunnetaan entuudestaan! Minua paheksutaan ja osa naisista jotka tätä juorua levittävät, ajattelevat että yritän iskeä.
Kertokaa miten minä olen tämän tarinan pahis, minun mieheni uhri ja meidän yhteinen tuttu mies vain joku harmiton tekijä? En tajua.
Ja joo, tutuille terkkuja tänne hyvin keskiluokkaiselle ja ilmeisen tylsille elämillenne.
Kommentit (33)
Jo on sulla piirit. Terveellä järjellä olevat ihmiset eivät kyräile tuolla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Jo on sulla piirit. Terveellä järjellä olevat ihmiset eivät kyräile tuolla tavalla.
Ei nämä ihmiset ole mun ystäviä eikä edes kavereita vaan tuttuja vanhempia joita tapaa siellä täällä silloin tällöin ja joista muutaman kanssa nähdään koska lapset leikkii keskenään. Ap
Tuo johtuu vain ja aunoastaan siitä että yleisen mielipiteen mukaan nainen on aina syyllinen.
Anna puhua mitä tykkäävät. Pääasia itse että osapuolet itse tietää miten homma meni ja siinä ei teille kolmelle ole mitään epäselvää. Jos joku kommentoi sulle jotain, voit sanoa että oli hyvä kun X korjasi kantositeen oikeaan asentoon täysin neutraalisti ja sen enempiä selittelemättä
Sellainen fantasia iltapäivään mammalta.
Vierailija kirjoitti:
Anna puhua mitä tykkäävät. Pääasia itse että osapuolet itse tietää miten homma meni ja siinä ei teille kolmelle ole mitään epäselvää. Jos joku kommentoi sulle jotain, voit sanoa että oli hyvä kun X korjasi kantositeen oikeaan asentoon täysin neutraalisti ja sen enempiä selittelemättä
Ai perhana, tää on taas hukannut kaikki välimerkit
Siis tuo kantositeen korjaaminen piti olla repliikkinä lainausmerkeissä
Sisäistetty naisviha. Ei mitään uutta.
AP, miksi sinulle on tärkeää se mitä muut ovat sinusta mieltä?
Vierailija kirjoitti:
Mikä tässä on sun mielestä fantasiaa? Tai siis mikä kohta tarinassa saa sinut ajattelemaan, että kirjoittaja vain fantasioi? Kerro, valista minua oi viisas mies.
Vierailija kirjoitti:
AP, miksi sinulle on tärkeää se mitä muut ovat sinusta mieltä?
Sain tietää tästä tänään, ja en ihan oikeasti ymmärrä miten tuollainen tilanne saa ihmiset puhumaan minusta pahaa? Ja totta kai välitän ainakin vähän. En ole mistään teflonista tehty. Ap
Anna olla ja naureskele koko jutulle. Musta on pari kertaa levitetty juttua kuinka mulla varmaan on salasuhde jonkun miehen kanssa (molemmilla kerroilla eri ukot). Ja kummassakin tapauksessa kyseessä työ/opiskelukaverit joiden kanssa tein töitä yhdessä. Kun kuulin näistä niin en todellakaan korjannut asiaa vaan naureskelin vaan, siinäpä saivat porukalla tutut ja työkamut pähkäillä keskenään asiaa. Minä otin huumorilla :D
On niitä pahempiakin juoruja levitelty!!
Huomenna tämän asian merkitys kutistuu mielessäsi. Puhu kuitenkin miehesi kanssa tästä niin hän ei ihmettele mistä on kyse jos juttu sinusta ja heikistä päätyy joskus hänen korviinsa.
Ketkä puhuvat? Miehet vai naiset?
Millä vuosikymmenellä kasvatettiin ap:n kaltaiset maailmankaikkeuden keskipisteet, joiden mielestä kaikki on aina heistä tai heidän.
Vierailija kirjoitti:
Tuli samat vibat. Lisäksi tuli humble brag -vibat. "Olen niin sexy, että se kulmakunnan komein häntäheikki haluaa lääppiä minua julkisesti... jopa mieheni läsnäollessa." Mitenköhän pääsisi boostaamaan fantasiani julkinen lääppiminen -asetuksia vielä kovemmalle taholle? Nyt keksin! Postaan fantasiani kysymyksen muodossa Aihe vapaalle ja jään mehustelemaan vastaajien kanssa, että miten tosiaan on mahdollista, että minusta on tehty pahis... tehty pahis... aah, kuulostaa ihanan sexyltä sekin... eikä kukaan tajua tätä mun kuviota, aah sillekin!
Antaa puhua. Mitä väliä.