Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pettämisen seuraukset..

Vierailija
07.02.2025 |

Eli jos on selvästi jäänyt kiinni pettämisestä, onko seurauksena ero, vai jatkatteko vaan siitä huolimatta?

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero. Ei ole mitään tilannetta missä jatkaisin. Toisen läheisyys inhottaa. 

Vierailija
2/35 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vaimo pettänyt mua monia kertoja! 

Silti asutaan yhdessä ja kyllä meillä on myös hyvää seksiä! Ei tulisi mieleenkään erota.

meillä 2 lasta ja tää on tällaista.

Hän on etsinyt vähän vaihtelua arkipäivään ja toteuttaa sen noin. Seksi nautinnon tekeminen toisen kanssa ei ole rakkautta. Eli se että tekee seksiä viihteen ja nautinnon vuoksi toisen kanssa ei tarkoita sitä että ei rakastaisi tiettyä toista ihmistä.

Me rakastetaan toisiaan ja kaikki on hyvin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli ero ja ihan hyvä niin sillä silloinen tyttöystävä oli huono seksissä. Seuraava petti sitten minua, mutta hänen kanssaan oli hyvää seksiä ja ero tuli muusta syystä kuin pettelystä. 

Nykyisen kanssa onmtaivaallista seksiä ja sitä saa molemnat niin paljon kuin haluaa, sillä sopimuksesta emme kieltäydy seksistä, silti kumpikin saa luvallisesti pettää toista kolme kertaa vuoden 2025 aikana. Sama oli vuonna 2024.

Vierailija
4/35 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos puoliso olisi jäänyt kiinni pettämisestä, niin en tiedä oliko tulllut ero. Mutta ainakin luottamus olisi menetetty ja suhde muuttuisi avoimeksi. Eli kävisin vieraissa aina kun pystyisin ja nauttisin myös vieraista. Ei  auttaisi sopimukset ettei petä enää ja ollaan uskollisia. Luottamusta ei voi pettää kuin kerran, ei ainakaan minun kohdallani. Toista mahdollisuutta ei tule.

Vierailija
5/35 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatketaan entistä kiimaisempana. Vaimo petti mua isomunaisen mustan miehen kanssa ja alistaa vielä mua, haukkumalla kuinka pieni munainen olen, jostain syystä kiihotun vaan siitä lisää ja meillä on tosi paljon seksiä. Onhan tämä omituista, mutta en tiedä mikä mua vaivaa?

Vierailija
6/35 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luottamus on mennyt iäksi jos on kerran sovittu että ollaan vain toistemme kanssa. Ei siitä mielestäni suhde terveeksi enää toivu vaan se petetty on katkera jollain lailla loppuelämän. Siis jos suhde jatkuu. Kyllä ne mitä itse olen nähnyt ja kuullut on sellaisia että jos onkin yritetty jotain siinä pettämisen paljastuttua paniikissa niin ei siitä enää nousta. Pari sellasta erittäin huonoa (kulissien takia) ylläpidettävää suhdetta tiedän että toinen puolisoista on pettänyt ja homma jatkuu toistaiseksi. Ei ole varmasti kenenkään etu. 

Vierailija
7/35 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatketaan entistä kiimaisempana. Vaimo petti mua isomunaisen mustan miehen kanssa ja alistaa vielä mua, haukkumalla kuinka pieni munainen olen, jostain syystä kiihotun vaan siitä lisää ja meillä on tosi paljon seksiä. Onhan tämä omituista, mutta en tiedä mikä mua vaivaa?

Siis mitä se sinun vasen kätesi oikeasti teki.

Vierailija
8/35 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko persepano pettämistä?

Vierailija
9/35 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraukset siitä, että toiminut omaa kumppania kohtaan väärin ja jäänyt kiinni, on suutuminen kaikesta mitä sanot joka  viittaa vähääkään epäilyttävään käytökseen.

Hyökkäys paras puolustus mutta kyllä se oma kumppani huomaa milloin ei kaikki ole kunnossa. Turha mitään selityksiä keksiä. Empä jäänyt kuuntelemaan. 

Vierailija
10/35 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmmm itsellä pari pitkää avioliittoa takana yhteensä 30v ja vieraissa olen aina käynyt (huom en käytä termejä uskottomuus, pettäminen koska niissä vahva tunnelataus patriarkaatin, papiston ja kiihkouskovaistenb suunnalta).

Eipä se mitenkään vaikuta, ikinä en ole ollut edes lähelläkään jäädä kiinni, ihme voimafantasia että aina jää kiinni...;)

Se vaan se sääntörikkomus tulee sieltä naisten puolelta näköjään aina, vaikka muuten vannovat, kuinka ihana mies olenkaan ja seksi parasta ikinä, saavat orgasmeja ja sitten soittelevat perään... kun juna meni jo.

Elikkä annetaan ymmärtää että ollaan seksuaalisia, halukkaita, avoimiakin jne mutta ei ei...eli luottamusrikkomus tapahtuu heidän puoleltaan ensin...

Vierailija
11/35 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään sääntöjä. Niin toimitaan kun oikealta tuntuu. Älä kysele muilta neuvoja, etenkään täällä.

Vierailija
12/35 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko persepano pettämistä?

mies - miestä. Ei lasketa.

kulissi jatkukoon. Amen.

Vierailija
13/35 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmmmm itsellä pari pitkää avioliittoa takana yhteensä 30v ja vieraissa olen aina käynyt (huom en käytä termejä uskottomuus, pettäminen koska niissä vahva tunnelataus patriarkaatin, papiston ja kiihkouskovaistenb suunnalta).

Eipä se mitenkään vaikuta, ikinä en ole ollut edes lähelläkään jäädä kiinni, ihme voimafantasia että aina jää kiinni...;)

Se vaan se sääntörikkomus tulee sieltä naisten puolelta näköjään aina, vaikka muuten vannovat, kuinka ihana mies olenkaan ja seksi parasta ikinä, saavat orgasmeja ja sitten soittelevat perään... kun juna meni jo.

Elikkä annetaan ymmärtää että ollaan seksuaalisia, halukkaita, avoimiakin jne mutta ei ei...eli luottamusrikkomus tapahtuu heidän puoleltaan ensin...

🤪

Vierailija
14/35 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä riemuidiootti!

Vierailija
15/35 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäminen on juuri sitä mitä sana pettäminen tarkoittaa. Luulisi sen olevan joillekin pettäjille selvää. Toinen on selkään puukottaminen terminä. En koskisi miehenä enää ainakaan naiseen joka mua pettäisi. Se inhottaisi. Sanoisin hyvästi. Parisuhde on tärkeä, siinä ei saa pettää.

Vierailija
16/35 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avoimet suhteet ovat järjenvastaisia. Niissä ei ole oikeaa rakkautta. Mutta eihän sitä monikaan nykyään osaa joten hällä väliä?

Vierailija
17/35 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toinen toista rakastaa, ei tietenkään petä. Se on kahden ihmisen juttu. Toimikoot muut miten haluaa.

Vierailija
18/35 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme mieheni kanssa 20 vuotta yhdessä. Firmakin perustettin ja menestyimme hienosti. Rahaa tuli ovista ja ikkunoista, oli viimesen päälle talot, mökit, veneet jne. Olin edustava ja huolehdin mieheni tarpeista. Sitten tämä hölmö meni ja petti kaikki kaatui tähän. En nähnyt enää mahdollisuuksia jatkaa suhteessa. Voi sitä itkua ja anelemista kun sanoin ero. Kaikki myytiin ja rahat jaettiin, ei jäänyt kun paskanmaku koko hommasta kun olin tehnyt kaikkeni hänen eteensä. Mietin kyllä anteeksiantoa mutta en vaan pystynyt, tunsin itseni niin loukatuksi kun olin antanut kaikkeni suhteelle. Noh, hänellä on nyt joku virolainen nainen joka toivottavasti antaa hänelle omaa lääkettä pettämisessä. Mira.

Vierailija
19/35 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vettu mikä jätkä!

Vierailija
20/35 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sun vaimo saa pettää sua ihan yhtä paljon kunhan ei jää kiinni, vai? 

Usealta samanlaiselta pettäjältä kysellyt, eikä kenenkään urpon pää olisi kestänyt vaimon pettämistä. Yksi pöljä jäi kiinni ja kun vaimo lähti ekan järkevän miehen matkaan, meni uusi omakotitako yms jakoon ja mies oli puolivuotta työkyvytön kun ei pää kestänyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi