Pettämisen seuraukset..
Eli jos on selvästi jäänyt kiinni pettämisestä, onko seurauksena ero, vai jatkatteko vaan siitä huolimatta?
Kommentit (35)
Ainoa seuraus oli nöyrempi mies. Eipä esitä enää niin äijää niin äijää
Ihan vapaasti saa petää ja säätää, ainoa mitä EI saa tehdä, on jäädä kiinni.
Itse miehenä ottaisin eron samantien jos naiseni pettäisi minua, oli kuinka monta vuotta tai lasta takana. Tunteet kuolisivat tätä kohtaan samantien eikä olisi mitään syytä jatkaa pettäjän kanssa.
Nuorena silloisessa suhteessa minua on petetty, ei loppunut suhde siihen. Sovittiin että minäkin saan vierasta parinvaihtokuviossa, kaikki meni hyvin niin kauan kunnes löytyi pari jonka naiselle nussin monta äänekästä orkkua, suhde kaatui avovaimoni raivokkaaseen mustasukkaisuuteen. Kävin eron jälkeen vielä useasti panemassa parin naista hänen miehen katsellessa vieressä.
Nyt jos joutuisin petetyksi, jatko riippuisi keskusteluista, miksi ja miten pettäminen tapahtui.
Olis kauheeta elää jonain cukkina, kai siinä elinajanodote lyhenee miehellä.
Kerrasta poikki. Mielestäni turha vatvoa enempää. Jos on heikko ihminen, eikä osaa keskustella kumppanin kanssa ongelmistaan, vaan pitää käydä vieraissa, niin kertoo se omaa tarinaansa.
Suoraselkäinen ja rehellinen puoliso keskustelee ongelmistaan, sekä löytää ratkaisut, ettei tarvitse pettää. Jos ratkaisua ei löydy, niin hän mielummin eroaa, kun pettää.
Meillä nämä tyttöystävän sarjapettämiset kävi ilmi, en tiedä, liekö paljoa jos ollenkaan, yli 20 vuoden iässä. Ja minähän sitä päätin sitten antaa kaiken anteeks, uuden mahdollisuuden ja mitä näitä hienoja ilmauksia on. Ja hänkin paransi tapansa, uskokaa tai älkää.
Nykyään päälle 50-vuotiaana sitä vaan ei voi olla olematta sille parikymppiselle itselleen vihainen, missä helvetissä se sinun itsekunnioituksesi oli, ei sellaista kuulu antaa anteeksi, olisit voinut saada jonkun itsesi arvoisen
Sitten taas jos en olisi anteeksi antanut niin olisi nuo kolme maailman kauneinta kakaraa jäänyt saamatta. Isyys luonnollisesti testattu.
Eli elän tämän elämän pois tämän onko se nyt sitten paradoksin syntyjä syviä miettien
Vierailija kirjoitti:
Hmmmm itsellä pari pitkää avioliittoa takana yhteensä 30v ja vieraissa olen aina käynyt (huom en käytä termejä uskottomuus, pettäminen koska niissä vahva tunnelataus patriarkaatin, papiston ja kiihkouskovaistenb suunnalta).
Eipä se mitenkään vaikuta, ikinä en ole ollut edes lähelläkään jäädä kiinni, ihme voimafantasia että aina jää kiinni...;)
Se vaan se sääntörikkomus tulee sieltä naisten puolelta näköjään aina, vaikka muuten vannovat, kuinka ihana mies olenkaan ja seksi parasta ikinä, saavat orgasmeja ja sitten soittelevat perään... kun juna meni jo.
Elikkä annetaan ymmärtää että ollaan seksuaalisia, halukkaita, avoimiakin jne mutta ei ei...eli luottamusrikkomus tapahtuu heidän puoleltaan ensin...
Elikkä oot paska sängyssä ja muutenkin, eikä yhtään orgasmia kuin sun unissa. Jatkahan haaveilua. 😄
Vierailija kirjoitti:
Joo asiat voi hoitaa fiksusti! Outo voimafantasia, että aina jää kiinni. Havaintojeni ja kokemusteni mukaan aniharva jää koskaan kiinni: käytä kondomia, hoida kaikki asiat käteisellä, hanki ns pelipuhelin ja älä säilytä näitä kotona. Too easy!
Ja nää teinien hormonimyrsykyissä tehdyt "tunnustamiset" ja väkivallanteot, juu eiei, ei ikinä, koskaan kannata.
Onneksi avoimet suhteet on yhä useammalle nykyään se juttu, paljon turhaa draamailua ja energiasyöppöjä tyypejä jää pois elämästä ja saa toimivan ja kunnollisen seksielämänkin vielä. <3
Avovaimo petti niin ei siinä itselle jäänyt muuta vaihtoehtoa kuin lähteä pois. Itki sitten perään mutta minkäs teet. Jos minä en riitä niin etsiköön uuden
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo asiat voi hoitaa fiksusti! Outo voimafantasia, että aina jää kiinni. Havaintojeni ja kokemusteni mukaan aniharva jää koskaan kiinni: käytä kondomia, hoida kaikki asiat käteisellä, hanki ns pelipuhelin ja älä säilytä näitä kotona. Too easy!
Ja nää teinien hormonimyrsykyissä tehdyt "tunnustamiset" ja väkivallanteot, juu eiei, ei ikinä, koskaan kannata.
Onneksi avoimet suhteet on yhä useammalle nykyään se juttu, paljon turhaa draamailua ja energiasyöppöjä tyypejä jää pois elämästä ja saa toimivan ja kunnollisen seksielämänkin vielä. <3
No onneksi olen saanut tuon toimivan, ja kunnollisen seksielämän ihan vaimon kanssa. Jää turhat draamat, ja kolmannet pyörät pois. Aikaakin on enemmän, kun ei tarvitse sopia menoista monen ihmisen kanssa. Seksiä on joka päivä omassa sängyssä, eikä tarvitse ympäri kyliä ajella seksin perässä. Jää aikaa muuhunkin. Harmi, että monelle on avoimet suhteet nykyään se juttu. Eivät tajua paremmasta.
M46
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onneksi olen saanut tuon toimivan, ja kunnollisen seksielämän ihan vaimon kanssa. Jää turhat draamat, ja kolmannet pyörät pois. Aikaakin on
Luuletko vai tiedätkö
60 rouvaa olen p....neskellut jolla mies ja lapset kotona. Tyytyväiseksi ovat tulleet kun ovat päässeet tuulettumaan. Jaksavat sitten jakaa iloa kotona.
Jos nainen pettää antamalla persettä jollekin panomiehelle, niin se on pettämistä.
Jos mies panee vierasta naista perseeseen, niin se on pelkästään äijää!