Tesla omistaminen on häpeä, koko perheelle
On noloa yhdistyä Muskiin Teslan kautta.
Samaa auto häpeää oli aikoinaan, jos perheessä oli Lada.
Tesla on nykyajan Lada!
Nyt Omistajat ja auton vaihtajat hylkäävät Teslan, jäikö mustapekkakortti käteen?
https://www.iltalehti.fi/sahkoautot/a/16c5341e-753e-4f78-a417-c3d5dc3b0…
Kommentit (329)
Omistan mieluummin Teslan kuin olen lihava. Eikä hävetä yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Omistan mieluummin Teslan kuin olen lihava. Eikä hävetä yhtään.
Pitäisi hävettää
Anderssoni ajaa Eussa kieltoa ajaa Teslalla
Kyllä se älytön Tesla kupla nyt alkaa vihdoin puhjeta.
Onneksi itse en siihen hairahtanutkaan ja menettänyt rahojani.
Pysyn ikuisesti bensakoneessa. Se on pitkällä tähtäimellä aina parempi, edelleen.
Jos lopettavat myynnin, aion ostaa vielä viimeisenä uuden bensakoneen niin ei tarvitse itse murehtia näitä omana elinaikana. Sillä ajaa sitten loppuiän.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se älytön Tesla kupla nyt alkaa vihdoin puhjeta.
Onneksi itse en siihen hairahtanutkaan ja menettänyt rahojani.
Pysyn ikuisesti bensakoneessa. Se on pitkällä tähtäimellä aina parempi, edelleen.
Jos lopettavat myynnin, aion ostaa vielä viimeisenä uuden bensakoneen niin ei tarvitse itse murehtia näitä omana elinaikana. Sillä ajaa sitten loppuiän.
Sama juttu.. tilasin uuden pensan
Tapasin kerran baarissa mukavan miehen mutta sitten se sanoi omistavansa Teslan. Siihen loppui jutustelu. Hävettäisi seurustella Tesla kuskin kanssa.
Kuinkahan paljon Teslat vakoilee ympäristöään ja lähettää dataa Elonille?
Tesla on sama kuin 60-luvulla oli Moskvitsh eli Mosse. Mikä häpeä!
Sanoin ukolle, että jos vielä uudeksi työsuhdeautoksi valitsee teslan, niin lähtee lusikat jakoon. En lapsiani ilkeä enää teslaan laittaa. Ollaan ihan syyttömiä mieheni tekoihin, mutta silti saa silmät päästä hävetä.
Vierailija kirjoitti:
Sanoin ukolle, että jos vielä uudeksi työsuhdeautoksi valitsee teslan, niin lähtee lusikat jakoon. En lapsiani ilkeä enää teslaan laittaa. Ollaan ihan syyttömiä mieheni tekoihin, mutta silti saa silmät päästä hävetä.
Ymmärtäähän tämän.
Ne jotka tuohon menneet on pinnallisia ja kuvittelevat olevansa tosi cool vaikka totuus on aivan vastakohta. Massan mukana menijöitä.
En kunnioita jollei omilla aivoillaan osaa ajatella ja autoa valita oikeasti viisaiden kriteerien pohjalta, ei sen kiiltokuvan joka on vain luotu harha noista autoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärtäähän tämän.
Ne jotka tuohon menneet on pinnallisia ja kuvittelevat olevansa tosi cool vaikka totuus on aivan vastakohta. Massan mukana menijöitä.
En kunnioita jollei omilla aivoillaan osaa ajatella ja autoa valita oikeasti viisaiden kriteerien pohjalta, ei sen kiiltokuvan joka on vain luotu harha noista autoista.
Se on sama jos roskapussille, täydelle, löis kovan hinnan ja wanna be rikkaat ostaa sen hinnan perusteella, jotta ovat cool koska kallis roskapussi täynnä sitä itseään.
Siinä Teslan omistajuus lyhyesti esitettynä.
ap on häpeä koko suvulleen kun on soroksen lammas
Valkoinen pisuaari oli tiedostavan viherhipin auto. Nyt paniikissa yrittävät päästä eroon niistä. Autoliikkeet ei kohta ota vastaan tesloja.
Teslassa on se pierunappi. Vein työkaverin grillille. Ajoin autoluukulle niin, että työkaveri esitti tilauksen. Grillissä oli kaunis nuori nainen töissä ja kollega vähän yritti läppää heittää naiselle. Painoin nappia ja apukuskin penkistä kuului pieruääni sellainen märkä ja vetelä! Työkaveri meni ihan punaiseksi ja grillityttö laittoi luukun kiinni pidätellen naurua! 😂
Teslan jälleenmyynti arvo tippuu kuin pommi. Häpeä koko suvulle, miten tyhmää oli ostaa tesla
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/tuore-vertailu-teslan-jalleenmyyntia…
Vierailija kirjoitti:
ap on häpeä koko suvulleen kun on soroksen lammas
AP on USA:n korruptoituneiden demokraattien ja soroksen maksullinen trolli :)
Miksi teslassa on se pierunappi?
Voi teidän kanssa:)