Tesla omistaminen on häpeä, koko perheelle
On noloa yhdistyä Muskiin Teslan kautta.
Samaa auto häpeää oli aikoinaan, jos perheessä oli Lada.
Tesla on nykyajan Lada!
Nyt Omistajat ja auton vaihtajat hylkäävät Teslan, jäikö mustapekkakortti käteen?
https://www.iltalehti.fi/sahkoautot/a/16c5341e-753e-4f78-a417-c3d5dc3b0…
Kommentit (329)
Missä muualla kuin sakalla niitä myydään ? Sakalla oli ainakin paljon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennustan, että Teslan on vakavissa talousvaikeuksissa viineistään kahden vuoden päästä.
Ei mee kun 2 kuukautta.. eihän kukaan osta Teslaa tällä hetkellä, joitain vanhoja tilauksia luovutetaan
Mä voisin itseasiassa ostaa nyt Teslan kun niitä saa halvalla käytettyjä, on vaan niin ruma auto ettei voita mun Merceds Benziä. Onneksi täällä jossa asun ei ole Kela rotilla varaa asua joten joku Tesla tai Porsche ei herätä mitään huomiota. Jatkakaa te rotat ulinaa autoista joita nähtävästi Kela ei teille sponssaa.
Vierailija kirjoitti:
Ranskassa tesla-myymälään polttoisku ja tusina tesloja palamaan! Alkaa vasenlaita olemaan jo todella radikaalia!
Lithium nuotiolla voi käydä paistamassa makkaroita vielä viikon päästäkin, kun ei sammu hetkessä.
Iloista markkina rytinää, häpeä ei tunne rajoja.
Teslan rekisteröinnit Saksassa romahtivat helmikuussa 76 prosenttia vuodentakaiseen verrattuna, kertoo uutistoimisto Reuters.
Meillä teinit ei tule enää Teslaan, on se jummi sentään, miten mailma muuttuu hetkessä.
En tiedä mitä tehdä, vit...
Haha, sehän on just näiden uusliberaalien ja vasentuneiden perintörikkaiden auto. He ovat siis rahoittaneet magan.
Viskelevät jo kananmunilla Tesloja.
Ja McDonald's ruokapaikkoja.
MCDONALD'S > alas > kuten TEBOIL 🔥
Älkää unohtako starlinkiä!!!!!
Jos tilaat niin häpeä.
Ja toslailu jatkuu. 50:nellä paikkakunnalla mielenosoituksia Teslan kauppojen edessä jenkeissä + Euroopassa lisää. Häpeä kiihtyy!
https://www.tivi.fi/uutiset/mielenoasoittajat-vaativat-muskin-pidattami…
"Tesla Takedown" oletteko jo liikkeessä mukana.
Tässä linkki tesla kapinaan, Elokapina mukaan
Nyt tarvitaan jo Grönlannin, Ukrainan maavarat ja pohjoismaiden napapiirin alueetkin, että voisivat rakentaa lisää tesloja. Maapallo on pian iso käännetty perunapelto
Tesla ottaa "turskaa" nyt myös Norjassa.
Myynti romahtanut yli -50% ja uusi myynti kuningas on Toyota.
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/yllatysykkonen-norjan-sahkoautokaupa…
Valkoinen huppu vaan päähän niin ei tarvitse hävetä.
Vierailija kirjoitti:
Tosla on vielä rumakin ja
vanhanaikainen muotoilultaan,
kuten Lada.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennustan, että Teslan on vakavissa talousvaikeuksissa viineistään kahden vuoden päästä.
Ei mee kun 2 kuukautta.. eihän kukaan osta Teslaa tällä hetkellä, joitain vanhoja tilauksia luovutetaan
Mä voisin itseasiassa ostaa nyt Teslan kun niitä saa halvalla käytettyjä, on vaan niin ruma auto ettei voita mun Merceds Benziä. Onneksi täällä jossa asun ei ole Kela rotilla varaa asua joten joku Tesla tai Porsche ei herätä mitään huomiota. Jatkakaa te rotat ulinaa autoista joita nähtävästi Kela ei teille sponssaa.
Mistä Tesloja saa halvalla? Nekään ketkä eivät kehtaa Tesloilla ajaa, eivät halvalla luovu hyvistä autoista. Ahneus on vielä häpeää vahvempi. Suurin osa omistajista on kuitenkin niitä, jotka päättävät itse millä ajavat. Ei meilläkään asiaa päätä naapuri, Esson raati, eikä edes Musk, Trump, eikä Putin. Sen verran tässä vielä munaa on.
Vierailija kirjoitti:
Koiratkin häpee.😁
Meidän koira ei edes kuse teslan renkaille.
Oliko viime syksynä kun Helsingin arvoalueilla puhkoivat renkaita maastureista?