Tutkimus: Suurin osa naisista matchaa miehiä jotka eivät ole kiinnostuneita
Ja negatiiviset mieskokemukset kumpuavat lopulta niistä "jämistä" joihin naiset alentavat vastenhakoisesti tai kokeilumielessä kriteerejään.
https://medium.com/learning-data/swiping-right-on-data-analyzing-the-tr…
Samoin n. 4% miehistä sai yli 80% naisten tykkäyksistä, jopa tuhansia kuussa.
Valtaosa miehistä sai sen sijaan vain 0-1 tykkäystä kuussa eikä lainkaan treffejä edes vuosien käytöllä.
Kommentit (425)
Vierailija kirjoitti:
en edelleenkään naisena näe mitään syytä pyyhkäistä oikealle miestä joka ei silmääni miellytä tai jota en voi kuvitella fyysisessä kanssakäymisessä kanssani.
mielestäni tässä ei ole mitään "nirsoa", hulluahan se olisi pakottaa itseään tekemään jotain vapaaehtoista mikä tuntuu vastenmieliseltä. ja irtoseksi tai deittailu on vaihtoehtoista.
sille minä taas en voi mitään, että miehissä on niin vähän hyvältä näyttäviä, hygienisiä ja mukavia yksilöitä naisiin verrattuna. suhdeluku on varmaan jotain 10:1.
Se on ok valita, mutta ei voi kuvitella että kympin mieskään sitten haluaa kutosen naista. Sitten pitää vaan kestää se että jää yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo ei tulisi mieleenkään tapailla ketään, joka ei oikeasti sytytä. Nykyään kun sitä miestä ei enää tarvita mihinkään ellei halua lapsia, niin voi olla korkeat kriteerit. Parisuhde on kirsikka kakun päällä, ei välttämättömyys.
Joo kiitos meillä ei enää tee sitten mitään. Siitä vaan yhteiskuntaa pyörittämään ilman miehiä sitten.
Koetko olevasi tarpeeton ilman perhettä?
Samaan aikaan miehet ahdistuvat siitä, jos nainen haluaa perheen ja lapsia ja kokee parisuhteen ja perhe-elämän riistoksi.
Ristiriitaista, eikö?
"Heihin törmää netin ulkopuolella. Netissäkin heihin törmää, jos katselee somessa muutakin sisältöä kuin herutuskuvia."
Näin mäkin luulin. Joskus kauan sitten. En luule enää. Naiset ovat aina olleet pelkureita, mutta nykyään toi sana on jo liian kesy kuvaamaan tilannetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
en edelleenkään naisena näe mitään syytä pyyhkäistä oikealle miestä joka ei silmääni miellytä tai jota en voi kuvitella fyysisessä kanssakäymisessä kanssani.
mielestäni tässä ei ole mitään "nirsoa", hulluahan se olisi pakottaa itseään tekemään jotain vapaaehtoista mikä tuntuu vastenmieliseltä. ja irtoseksi tai deittailu on vaihtoehtoista.
sille minä taas en voi mitään, että miehissä on niin vähän hyvältä näyttäviä, hygienisiä ja mukavia yksilöitä naisiin verrattuna. suhdeluku on varmaan jotain 10:1.
Yhtälailla miehillä ei ole tarvetta olla kiinnostunut kuin pienestä joukosta naisia, eikä naisten negatiiviset tindet-kokemukset ole miesten syytä
Miehet nyt kiinnostuu kaikesta millä on pulssi.
Sääli ettei useimmilla naisilla ole edes aivoja...
miks sitten sellaisen kanssa haluat olla. tai jos et halua niin miks täällä raivoat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistan tänne laitetun artikkelin jonka mukaan esihistoriallisella kaudella vain joka 17:s mies lisääntyi. Normaaleissa luonnonoloissa jokainen mies ei todellakaan parittele tai tule hyväksytyksi naisten toimesta ihmislajissa.
Sikäli tinderit ym. vain vahvistavat kivikautisia tendenssejä joita esim. yhteiskunta on ennen yrittänyt pitää kurissa.Tästä syystä tulen deletoimaan itseni koska mitä järkeä elää kun en tule pääsemään parisuhteeseen.
Sinulla saattaa olla masennus, ja sinun olisi ehkä hyvä käydä lääkärissä. Tuo ei ole tervettä ajattelua. Se saattaa kummuta vakavasta sairaudesta, joka voi pahimmassa tapauksessa tappaa sinut, jos seuraat noita itsetuhoisia ajatuksia. Mutta siihen on olemassa hoitoa.
Musta keskustelu on hyvä, naisten ei tarvitse tyytä mihinkään, mutta samalla keskustelu pitää ymmärtää yhtä hyvin myös toisinpäin.
Miehen ei tarvitse sen enempää tyytyä lihavaan, mielenterveyshäiriöiseen tai ilkeään naiseen jos ei niin halua.
Mies ei ole nirso jos toteaa, että haluaa vain hoikan naisen tai isorintaisen naisen tai haluaa ihmisen jolla ei ole ollut mitään masennusta/ahdistusta tai naisen joka ei ole äärifeministi miestenvihaaja.
Mies vaan valitsee itselleen kumppanin josta oikeasti viehättyy, samoin kuin naisetkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhtälailla miehillä ei ole tarvetta olla kiinnostunut kuin pienestä joukosta naisia, eikä naisten negatiiviset tindet-kokemukset ole miesten syytä
Kyllä se miesten syytä on, jos miehet käyttäytyy kuin paskakasat.
Tosin naiset on ihan liian kilttejä. Lopettakaa kiltteys, naiset, ja alkakaa kunnioittaa itseänne. Olkaa se narttu joka haluatte olla, älkää myötäilkö älkääkä antako periksi.
Miehet on tottuneet liian hyvään, on aika karistaa niiltä illuusio luomakunnan herruudesta. Ne tekee ihan mitä naiset haluaa, kunhan pannaan ne siihen tilanteeseen ettei vaihtoehtoja ole.
Itse en aja enää yhdenkään munakansalaisen luo treffeille. Jos mies haluaa treffeille, hän näkee vaivan ja matkustaa. Mä voin olla ilmankin, ei mulla ole mitään pakkoa löytää ketään. Kuten naiset enimmäkseen, olen omnipotentti.
Vierailija kirjoitti:
"Heihin törmää netin ulkopuolella. Netissäkin heihin törmää, jos katselee somessa muutakin sisältöä kuin herutuskuvia."
Näin mäkin luulin. Joskus kauan sitten. En luule enää. Naiset ovat aina olleet pelkureita, mutta nykyään toi sana on jo liian kesy kuvaamaan tilannetta.
En ymmärrä tätä kommenttia yhtään. Luuletko, että naiset, jotka eivät postaa herutuskuvia, eivät liiku netin ulkopuolella eivätkä somessa? Mä tiedän erittäin hyvin, että me liikumme sekä netin ulkopuolella että somessa. Itse asiassa iso osa mun sometuttavista on naisia, jotka eivät postaa herutuskuvia, koska mä olen somessa jutellakseni politiikasta ja käsitöistä, joten seuraan ihmisiä, jotka puhuu niistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo ei tulisi mieleenkään tapailla ketään, joka ei oikeasti sytytä. Nykyään kun sitä miestä ei enää tarvita mihinkään ellei halua lapsia, niin voi olla korkeat kriteerit. Parisuhde on kirsikka kakun päällä, ei välttämättömyys.
Joo kiitos meillä ei enää tee sitten mitään. Siitä vaan yhteiskuntaa pyörittämään ilman miehiä sitten.
Et ihan aikuisten oikeesti voi ripustaa koko omanarvontuntoasi ja elämäsi tarkoitusta siihen, haluaako joku tapailla sinua.
Ripustautuminen on mulle ainakin yksi suurimmista red flageistä. Olen ollut suhteessa, jossa mulla ei ollut mitään omaa tilaa, enkä halua sellaiseen enää ikinä. Ei saanut olla harrastuksia, ei kavereita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistan tänne laitetun artikkelin jonka mukaan esihistoriallisella kaudella vain joka 17:s mies lisääntyi. Normaaleissa luonnonoloissa jokainen mies ei todellakaan parittele tai tule hyväksytyksi naisten toimesta ihmislajissa.
Sikäli tinderit ym. vain vahvistavat kivikautisia tendenssejä joita esim. yhteiskunta on ennen yrittänyt pitää kurissa.Jos tulevaisuudessa vain 6% miehistä on mahdollisuus saada oma perhe, niin kyllä yhteiskunta myös romahtaa samalla.
Suurin osa toivoo kuitenkin omaa perhettä ja pitää sitä tärkeimpänä asiana elämässään. Miksi nämä ilman perhettä jäävät 94% miehistä osallistuisivat sellaisen yhteiskunnan ylläpitoon, joka ei tarjoa heille mitään?
Jep, miksi ahkeroida verojen eteen ja puolustaa maata tässä todellisuudessa?
Oletko ajatellut siltä kannalta, että jos vain osa miehistä menestyy ja saa perheen tästä hyvästä, kaikkien miesten kannattaisi ponnistella ollakseen yksi noista miehistä?
Jos kaikki miehet saisivat perheen halutessaan, sitä ei arvostaisi kukaan, eikä yksikään mies ponnistelisi sen eteen.
Ajattelepa sitten yhteiskunnan tasolla. Kumpi yhteiskunta menestyy? Se, jossa miehet ponnistelevat ja kilpailevat menestyäkseen vai se, missä miehet saavat elatuksen ja perheen makaamalla sohvalla ja sylkemällä kattoon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet nyt kiinnostuu kaikesta millä on pulssi.
Ei se pulssikaan ole välttämätön. Nehän panee silikoninukkeja ja leikkii niiden kanssa kotia. Tiettävästi moni on kokeillut panna vainajaakin. Esimerkiksi se Valkeakosken viimevuotinen puskaraiskaaja-incel.
Vierailija kirjoitti:
"No miksi ette sitten ala samantien deletoimaan miehiä kun mihin suurinta osaa meistä sitten enää tarvitaan? Ja käy töissä, maksa veroja, äänestä jne. ei kyllä riitä mielekkääseen elämään."
Koska en ajattele niin, että toisella ihmisellä ei ole oikeutta elämään, jos hän ei ole minulle hyödyksi tai nautinnoksi.
Tässä asiassa miesten ja naisten ajattelutapa eroaakin toisistaan.
Vierailija kirjoitti:
Pelkureita, kun eivät huoli sua? Mikäs sinusta niin pelottavan tekee? Pahanhajuinen hengitys? Jättimäiset nenäkarvat? Viiden metrin muna?
Koska se on olemassa vain incelien propagandassa, mikään tutkimus ei tue sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä on vaan sellainen ongelma, että se ei-niin-nätti tavisnainen, jonka hymy ei valaise huonetta ja joka ei ole ulospäinsuuntautunut ekstrovertti julkisine herutussomeineen jne ei kiinnosta niitäkään miehiä jotka ei kuulu tuohon suosituimpaan 4%.
Tai siis ehkä joku niistäkin miehistä olisi valmis kertapanoon siinä missä suositummatkin, mutta miksi silloin pitäisi tyytyä ladaan kun tarjolla on ferrariakin?
Tai okei, kenties jopa johonkin "välttäähän se tämäkin, koska reikä se on rumemmallakin"-tyytymissuhteeseen voi saada jonkun ei-niin-suositun miehen, mutta miksi sellaiseen pitäisi alentua?
Sitä oikeaa parisuhdetta haluavaa miestä ei ole tarjolla.
Tavisnainen joka ei heruttele somessa on se mitä suurin osa miehistä etsii. Tällaisiin vain ei oikein törmää missään kuin ehkä tuurilla.
Näitä tavisnaisia on kaikkialla, mutta miehet eivät huomaa heitä, koska he eivät näytä OF-tähdiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"No miksi ette sitten ala samantien deletoimaan miehiä kun mihin suurinta osaa meistä sitten enää tarvitaan? Ja käy töissä, maksa veroja, äänestä jne. ei kyllä riitä mielekkääseen elämään."
Koska en ajattele niin, että toisella ihmisellä ei ole oikeutta elämään, jos hän ei ole minulle hyödyksi tai nautinnoksi.
Tässä asiassa miesten ja naisten ajattelutapa eroaakin toisistaan.
Korjaan: narsististen miesten ja henkisesti terveiden ihmisten ajattelutapa. Eihän suurin osa miehistä ulise täällä saamattomuuttaan vaan se pohjimmainen pohjasakka, prosenttimiehet, jotka on nakattu jopa laudoilta helvettiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sikäli tinderit ym. vain vahvistavat kivikautisia tendenssejä joita esim. yhteiskunta on ennen yrittänyt pitää kurissa.Jos tulevaisuudessa vain 6% miehistä on mahdollisuus saada oma perhe, niin kyllä yhteiskunta myös romahtaa samalla.
Suurin osa toivoo kuitenkin omaa perhettä ja pitää sitä tärkeimpänä asiana elämässään. Miksi nämä ilman perhettä jäävät 94% miehistä osallistuisivat sellaisen yhteiskunnan ylläpitoon, joka ei tarjoa heille mitään?
Jep, miksi ahkeroida verojen eteen ja puolustaa maata tässä todellisuudessa?
Ei kai kukaan nyt verojen eteen ahkeroi, vaan sen oman palkan eteen ja sen elintason minkä sillä saa.
"Koetko olevasi tarpeeton ilman perhettä?
Samaan aikaan miehet ahdistuvat siitä, jos nainen haluaa perheen ja lapsia ja kokee parisuhteen ja perhe-elämän riistoksi.
Ristiriitaista, eikö?"
Mies joka sanoo haluavansa haluaa perheen karkottaa kaiken ympäriltään. Varsinkin naiset.
"miks sitten sellaisen kanssa haluat olla. tai jos et halua niin miks täällä raivoat"
Googleta sana raivo. Näet vain oman naamasi
Aa, hoikat urheilulliset miehet on ihania. <3 Ihailen varsinkin sellaisia laihansitkeitä juoksijatyyppisiä miehiä.