Mies, Alatko seurustella naisen kanssa, jos huomaat, että hänen rintansa roikkuvat.
Mies ei halunnut olla minun kanssani, kun rintani roikkuvat.
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen joka lempannut miehen samasta syystä. Kyllä riipputissimiehiäkin on.
Riipparit löytyvät mieheltä vain jos se on niin sairaalloisen ylipainoinen ettei siitä ole mitään iloa talossa tai puutarhassa sängystä nyt puhumattakaan joten tuollaisen saakin lempata ihan siinä kuin naaraspuolisen sotanorsunkin. Itse riipparien kanssa asialla ei ole mitään tekemistä
Tapaa varattu kaunis rouva
Päädy sänkyyn hemitteleen pimeässä.riisu naista koko ajan ja ota se päällesi ratsastamaan
Rynkytä munaa tiukassa liisterissä
Muija alkaa riisumaa liivejä siinä matalalla
Tunne kuinka jotakin raskasta hätkähtää rinnoille su
Totea että ketun nenät ne siinä
Hyvä imeä ilman kurottamatta
Laske runsas määrä siemennestettä kiihkoissasi piukkaan toosaan
Tässä iässä ei ole enää varaa valita, kun itselläkin äijätissit on roikkunut jo ainakin 20-30 vuotta!
Totta kai. Itse asiassa kiinnostun ja kiihotun eniten juuri naisista, joilla on upeat, riippuvat ja tosi pehmeät rinnat.
Yhtenä suosikkihaaveenani olisi saada leikkiä pitkään sellaisilla ja tehdä muutakin, josta nainen tykkäisi. Sen jälkeen edgettäisin lukuisia kertoja ihanien tissien välissä. Lopulta saisin vapauttaa siemensyöksyt vapaina riippuville rinnoille.