Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, Alatko seurustella naisen kanssa, jos huomaat, että hänen rintansa roikkuvat.

Vierailija
06.02.2025 |

Mies ei halunnut olla minun kanssani, kun rintani roikkuvat.

Mies. Haluatko seurustella naisen kanssa, jos huomaat, että hänen rintansa roikkuvat.

Vaihtoehdot

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai. Itse asiassa kiinnostun ja kiihotun eniten juuri naisista, joilla on upeat, riippuvat ja tosi pehmeät rinnat. 

Yhtenä suosikkihaaveenani olisi saada leikkiä pitkään sellaisilla ja tehdä muutakin, josta nainen tykkäisi. Sen jälkeen edgettäisin lukuisia kertoja ihanien tissien välissä. Lopulta saisin vapauttaa siemensyöksyt vapaina riippuville rinnoille.

Vierailija
42/44 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen joka lempannut miehen samasta syystä. Kyllä riipputissimiehiäkin on. 

Riipparit löytyvät mieheltä vain jos se on niin sairaalloisen ylipainoinen ettei siitä ole mitään iloa talossa tai puutarhassa sängystä nyt puhumattakaan joten tuollaisen saakin lempata ihan siinä kuin naaraspuolisen sotanorsunkin. Itse riipparien kanssa asialla ei ole mitään tekemistä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaa varattu kaunis rouva

Päädy sänkyyn hemitteleen pimeässä.riisu naista koko ajan ja ota se päällesi ratsastamaan

Rynkytä munaa tiukassa liisterissä

Muija alkaa riisumaa liivejä siinä matalalla

Tunne kuinka jotakin raskasta hätkähtää rinnoille su

Totea että ketun nenät ne siinä

Hyvä imeä ilman kurottamatta

Laske runsas määrä siemennestettä kiihkoissasi piukkaan toosaan

Vierailija
44/44 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä iässä ei ole enää varaa valita, kun itselläkin äijätissit on roikkunut jo ainakin 20-30 vuotta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme