Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, Alatko seurustella naisen kanssa, jos huomaat, että hänen rintansa roikkuvat.

Vierailija
06.02.2025 |

Mies ei halunnut olla minun kanssani, kun rintani roikkuvat.

Mies. Haluatko seurustella naisen kanssa, jos huomaat, että hänen rintansa roikkuvat.

Vaihtoehdot

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet mukava niin aivan varmasti alan, tuommosella ei ole mitään merkitystä

Vierailija
2/23 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon mies ei ole turhamainen eikä kiinnitä sivuseikkoihin huomiota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään, jos ne roikkuu kun rukkaset.

Vierailija
4/23 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päinvastoin. Roikkuvat rinnat, pyöreä vatsa ovat merkki siitä, minkä tiedän kohta muutenkin, että nainen on ollut raskaana, synnyttänyt, tuntenut ja ymmärtää lemmenleikin koko kaaren. Sellaiset naiset ovat kiehtoneet minua jo nuoresta pitäen, ja heidän seuraansa olen hakeutunut ihan vaan lemmenleikkienkin tähden. He ovat lämpöisiä, leikkisiä, itsestään tietoisia ja osaavat arvostaa samoja ominaisuuksia myös miehessä. Olen yrittänyt olla heidän arvoisensa ja suuresti ilahtunut auliisti annetusta myönteisestä palautteesta. Jos et osaa hieroa naisen sielua, jätä hieromatta muualtakaan.

Vierailija
5/23 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päinvastoin. Roikkuvat rinnat, pyöreä vatsa ovat merkki siitä, minkä tiedän kohta muutenkin, että nainen on ollut raskaana, synnyttänyt, tuntenut ja ymmärtää lemmenleikin koko kaaren. Sellaiset naiset ovat kiehtoneet minua jo nuoresta pitäen, ja heidän seuraansa olen hakeutunut ihan vaan lemmenleikkienkin tähden. He ovat lämpöisiä, leikkisiä, itsestään tietoisia ja osaavat arvostaa samoja ominaisuuksia myös miehessä. Olen yrittänyt olla heidän arvoisensa ja suuresti ilahtunut auliisti annetusta myönteisestä palautteesta. Jos et osaa hieroa naisen sielua, jätä hieromatta muualtakaan.

Aah, mitä tekstiä! Hieroit juuri sieluani.

Vierailija
6/23 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alan jos haluan että ne rinnat roikkuvat kasvojani vasten. Siihen vaikuttaa kyllä moni muukin seikka kuin ne rinnat.

Vierailija
7/23 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkin roikkua. Mielestäni näyttää paremmalta, kuin hyvin kiinteät rinnat. Pääasia, että on aidot rinnat. Silikonirintaisen kanssa en seurustelisi.

Vierailija
8/23 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienethän näyttävät aina vain paremmalta kun alkavat vähän heilahdella kävellessä ja varsinkin naisen ratsastaessa päällä.

Tolkuton määrä löysänä roikkuvaa läskiä on aina ällöttävää vaikka sitä olisi kilokaupalla rinnoissakin.

Vierailija
9/23 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinikaunottarilla on timmit pikkutisulit, muita en huoli.

Vierailija
10/23 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa yhtään jos roikkuu. Mieluummin myös isot rinnat kuin pienet. Myös muotoja saa olla reilumminkin.

11/23 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vain, mitä suuremmat ja riippuvammat niin sitä kauniimpana kedon kukkasena pitäisin tuollaista feminiinistä jumalatarta!

Vierailija
12/23 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn uimahallissa useita kertoja viikossa ja vierailen usein eri uimahalleissa. Näen siis kuukaudessa todennäköisesti enemmän alastomia naisia kuin keskivertomies koskaan. Täytyy sanoa että valtaosalla rinnat roikkuvat jonkin verran, melkein iästä ja koosta riippumatta. Toki isoimmat rinnat roikkuvat yleensä enemmän ja aiemmin, mutta harvassa ovat ihan pystyt pienetkään rinnat. Eli jos on kiinnostunut luonnollisista naisista, kannattaa hyväksyä painovoiman olemassa olo. 

Vierailija
13/23 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot roikkuvat päärynamallin rinnat ovat seksikkäämpiä kuin mikään muu. Toki peräreiän levittäminen kiihottaa myös.

Vierailija
14/23 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ala seurustelemaan jos rinnat ei roiku.Pitää sitä sen verran kokoa olla.

Vierailija
15/23 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Seurustelen nytkin isotissisen kanssa ja ne roikkuu. Seksikkäät ne on silti.

Vierailija
16/23 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu miten paljon roikkuu.

Vierailija
17/23 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollaisilla asioilla ole mitään väliä. Tärkeintä että luonteet mätsää.

Vierailija
18/23 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissit ovat yksi ja sama kunhan nainen  vain rakastaa perseseksiä

Vierailija
19/23 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa pidän roikkuvasta rinnoista, mutta 90%: lla täällä roikkuvasta miehistä ei ole varaa valita.

Vierailija
20/23 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö herättää kiinnostuksen, mutta siitä eteenpäin sillä on melko vähän tekemistä sen kanssa, onko toinen viehättävä vai ei. Jollain tissien riippumisella ei ole juuri merkitystä. Menee samaan kategoriaan kuin väitteet että pitää olla iso kulli että pääsee parisuhteeseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme neljä