Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies tuijotteli tyttöjä junassa päästä varpaisiin, nyt VR vastaa reklamaatioihin

Vierailija
06.02.2025 |

Lisäksi mies pyöritteli silmiään suuren matkalaukun kanssa. Onko keississä siis kyse rikastamisesta??

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011012400.html

Kommentit (84)

Vierailija
41/84 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos juna on buukattu täyteen niin hankala sitä on henkilöitä siirrellä.

On sieltä lehtijuttujen mukaan kantaveästö rivakkaan heitetty laiturille jos tulee mitään sanomista.

Vierailija
42/84 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mitä uskontoa edusti??

Sitä parempaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/84 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntevatkohan Sanoman/Hesarin julkisella paikalla kuvaamat tulevansa tuijotetuiksi ? Entä kun Sanoma/Hesari julkaisee kuvat?

Vierailija
44/84 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi Suomi islamisoituu kovaa vauhtia niin nämäkin asiattomasti pukeutuneet naiset pian burkhassa.

Vierailija
45/84 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Junassa toimineet konduktöörit ovat vahvistaneet, että heille kerrottiin junassa toisen matkustajan häiritsevästä käytöksestä. Konduktöörit tarkistivat tilanteen ja vierailivat osastolla tiivistetysti seuratakseen tilanteen mahdollista kehitystä, mutta eivät havainneet häiritsevää käytöstä asiakkaan taholta.

VR:n mukaan junien matkustajavaunuissa ei ole valvontakameroita, joihin tapahtumat olisivat voineet tallentua.

Yksi konduktöörien tärkeimmistä tehtävistä on varmistaa asiakkaidemme matkustusturvallisuus. Mikäli junassa on tilaa, konduktöörit voivat tarjota tarvittaessa asiakkaille paikanvaihtoa. Nuoret ovat toimineet oikein pyytäessään konduktööriä tarkastamaan tilanteen. Olemme pahoillamme siitä, että he ovat tunteneet olonsa epämukavaksi konduktöörien valvonnasta huolimatta.

Vierailija
46/84 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muslimit ei kuulu Eurooppaan.

Vierailija
47/84 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin 30 vuotta sitten äitini ei päästänyt minua junaan, kun olisimme 4 tytön porukalla matkustaneet. Olin silloin 17-vuotias ja kavereista muutama oli jo 18-vuotiaita. Menimme sitten bussilla. Äiti oli kuullut äskettäin että yksin matkustanut 16-vuotias poika oli ollut häirinnän kohteena junassa. Oli kaukaa viisas ja piti minusta huolta, vaikka se ei silloin kivaa ollutkaan. Ja noista ajoista häirintä on varmaan muuttanut muotoaan ja yleistynyt.

Ok. Noin 30 vuotta sitten kuljin jatkuvasti junalla, jopa koulumatkoja. Olin 13-14-vuotias. Eipä jännittänyt äitiä eikä minua. Eikä ole pelottanut junassa kertaakaan sen jälkeenkään. Hyvin, hyvin harvoin siellä edes kukaan puhuu vieraille ihmisille, mistään häirinnästä puhumattakaan. Tietysti elämäänsä voi elää piilossa kotonakin, mutta sinnekin on moni kuollut.

Vierailija
48/84 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi Suomi islamisoituu kovaa vauhtia niin nämäkin asiattomasti pukeutuneet naiset pian burkhassa.

Naiset on suomen heikko lenkki. Obey.

Vierailija
49/84 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran nainen katsoi minua ravintolassa. Ilmeisesti sillä oli taittovirhe. Ei meistä paria tullut.

Vierailija
50/84 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erilaiset sokeat ja muut heikkonäköiset suuntaavat pupillinsa minne sattuu kun eivät näe. Ellei sitten ole mustia laseja. Esimerkiksi lasisilmä ei näe mitään vaikka ne sitä jotenkin suuntailee.

Kuinka usein sokeat mainitsee väärän uskonnon?

Ilmeisesti oli persu ja mv-uskovainen. Noita möliseviä setämiehiä kyllä riittää

Vierailija
51/84 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tapahtui junassa kans niin, että vastapäisen isorintaisen naisen nännit ohuessa t-paidassa tuijotti mua koko hemmetin matkan.

Vierailija
52/84 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolarijutuissa muistetaan mainita aina auton merkki mutta tässä unohdettiin mainita mitä uskontoa mies edusti.

Vierailija
53/84 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo oli uutta mulle, että junavaunuissa ei ole valvontakameroita. Miksiköhän ei kun niitä tuntuu olevan nykyään ihan kaikkialla?

Vierailija
54/84 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumihiutaleet pääseet junaan sisään. *ttu tätä maailmaa ja mediaa.

Vierailija
55/84 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolarijutuissa muistetaan mainita aina auton merkki mutta tässä unohdettiin mainita mitä uskontoa mies edusti.

Vahingossa jäi pois...

t. woke-toimittaja

Vierailija
56/84 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Turvallinen tila" mainittu. Mielestäni joihinkin junanvaunuihin pitäisi kiinnittää lappu: Whites only.

White/trash only..

Vierailija
57/84 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sieltä taas sai tältä palstalta kunnon merimiesnaurut. Jos saman olisi tehnyt vitivalkoinen suomalainen niin tätä keskustelua ei oltaisi ikinä käyty. Eikä tilanteessa tapahtunut mitään laitonta vaikka epämiellyttävältä varmasti tuntui.

Ja kanssamatkustajat teki ihan oikein kun meni konduktöörin juttusille. Ne on maksanut lippunsa matkustamisesta eikä moraalin valvomisesta.

Vierailija
58/84 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja nämä samat tytöt varmasti äänestävät vassaripuolueita, sitten valittavat rikastumisen tuloksista, syyttävät PERSUJA siitä?

PERSUT YRITTÄVÄT ENNALTAEHKÄISTÄ NÄITÄ TAPAUKSIA, YMMÄRRÄTTEKÖ?!? HE OVAT MEIDÄN SANKAREITAMME!

Aika hassua, kun juuri persujen ollessa hallituksessa porukkaa lappaa maahamme. 2015 esimerkiksi. 

Vierailija
59/84 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos juna on buukattu täyteen niin hankala sitä on henkilöitä siirrellä.

Sitten vain seuraavalla asemalla ulos niskaperseotteella.

Vierailija
60/84 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut näköjään MIESTÄ paikalla

Ei. Suomalaiset miehet ovat nössöjä kuohilaita, ikävä kyllä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kuusi