Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Petteri Orpo leikkasi vauvamyönteisyysohjelman vaikka se ei maksanut mitään

Vierailija
05.02.2025 |

Se siitä syntyvyydestä? Eikös jo lakata hämmästelemästä matalaa syntyvyyttä? Siihen Orpon hallitus tähtää selvästi.

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011006950.html

Kommentit (119)

Vierailija
1/119 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hyötyä on leikkauksista, joissa ei leikata rahaa? Hölmöläisen leikkaukset täytyykin olla kyseessä, kun velkaa on kertynyt 65 miljardia.

Vierailija
2/119 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä juuri näin. Ei suomi tarvitse vauvoja. Ja onneksi syntyvyys laskee, hehehe

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/119 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeisto ja järki eivät tapaa mahtua samaan lauseeseen.

Kun saksikäsiPurra riehuu taustalla mieltä vailla, ja miettimättä leikkausten seurauksia, tulokset alkavat näkyä.

Sen sijaan talouskasvu ei onnistunut, tulikin roppakaupalla velkaa ja töyttömyys nousi rakettimaisesti.

Vierailija
4/119 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orpon hallitus ei piittaa suomalaisista tai Suomen jatkuvuudesta, eikä varsinkaan syntyvyydestä.

Omat taskut jo pullottaa, on varaa jäädä pois pääministeripaikalta.

Vierailija
5/119 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei maksa mitään? Jopa työaika on rahaa.

Tsiisus vassarit on typeriä.

Vierailija
6/119 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolustukseen laitetaan älyttömiä summia samalla kun syntyvyys laskee hurjaa vauhtia. Mitä on valtio ilman ihmisiä? Niin, ei sellaista tulevaisuutta kannata edes puolustaa. Jos uusia suomalaisia ei synny, ei valtio jatku.

Vierailija
7/119 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollu kyllä minun lapseni olemassaolo tuosta kiinni 😂

Vierailija
8/119 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puolustukseen laitetaan älyttömiä summia samalla kun syntyvyys laskee hurjaa vauhtia. Mitä on valtio ilman ihmisiä? Niin, ei sellaista tulevaisuutta kannata edes puolustaa. Jos uusia suomalaisia ei synny, ei valtio jatku.

Taloudenhoidosta on jo huomattu, ettei velka-Petteri osaa matematiikkaa. Alkeelliset plus- ja miinus-laskut hakevat hänen päässään tulosta.

Vierailija
9/119 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä juuri näin. Ei suomi tarvitse vauvoja. Ja onneksi syntyvyys laskee, hehehe

Mikähän oli ohjelman vaikutus syntyvyyteen 🤭

Vierailija
10/119 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä oli tehnyt työtä toisesta organisaatiosta. Tsiisus olet lukutaidoton oikeistojuntti.

Vierailija
11/119 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

WHO ja UNICEF ovat jonninjoutavia organisaatioita. Suomi voisi seurata Yhdysvaltoja ja erota.

Vierailija
12/119 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti pitäisi tälläiseen maailmaan oikein maksaa tekemään vauvoja? Annetaan naisten valita itse. Ei kukaan voi taata, mitä tapahtuu vuoden tai viiden vuoden kuluttua.

Ainakaan ilmasto ei parane.

Vierailija
13/119 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä oli tehnyt työtä toisesta organisaatiosta. Tsiisus olet lukutaidoton oikeistojuntti.

No eihän lopettamisella tai jatkamisella ole mitään vaikutusta jos ei ole mitään tehtykään. 

Herranjestas mitä aivotonta öyhötystä taas.

Vierailija
14/119 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin sellaista ohjelmaa tarvitaan. Eikö vauvoilla pitäisi olla hyvä olla muutenkin, joka päivä. Ja äiti huolehtii, isä jne.

Vierailija
15/119 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti taas lukea uutinen itse ja huomata että aloitus oli puuta heinää. 

Vierailija
16/119 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tämä ei ole este hankkeemme etenemiselle. Toimintaamme kehitetään edelleen ohjelman mukaisesti"

Mitään ei menetetty, ei mitään nähtävää täälä taas. Vtun "vauvamyönteisyyssertifikaatti"! Kyllä on taas konsultit saaneet viinereitä syödäkseen.

Vierailija
17/119 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikähän oli ohjelman vaikutus syntyvyyteen 🤭

Nyt en kyllä hanki lapsia,  kun ei kätilöt enää tilastoi tutin käyttöä. Niih, siitä saatte, kun menitte lopettamaan vauvamyönteisyysohjelman.

Hienoa että tota ei enää ole. Se oli ihan päinvastaista mitä piti olla. Ihmisiä ei hoidettu yksilöllisesti vaan niin että näytti paperilla hyvältä. Kerrankin järkevä säästökohde.

Vierailija
18/119 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun ja minun. Tuolla on esim. opastettu äitejä oikeanlaiseen imetykseen. Imetys vahvistaa lapsen ja kasvavan ihmisen immuunipuolustusta ja terveyttä läpi elämän. Keskimäärin, tilastollisesti.

Politiikalla vaikutetaan laajemmin ilmapiiriin ja politiikalla voidaan kannustaa korkeampaan syntyvyyteen. Monet jättävät esim. toisen lapsen haaveet, jos ensimmäinen kohdalla tuki on ollut vajavaista. Tuki pienille lapsille kuuluu ihmisyyteen.

Vierailija
19/119 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti pitäisi tälläiseen maailmaan oikein maksaa tekemään vauvoja? Annetaan naisten valita itse. Ei kukaan voi taata, mitä tapahtuu vuoden tai viiden vuoden kuluttua.

Ainakaan ilmasto ei parane.

No jos se lapsenteko on kiinni sairaaloiden vauvamyönteisyyssertifikaateista niin älä tee. Se on parempi kaikille.

Vierailija
20/119 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun ja minun. Tuolla on esim. opastettu äitejä oikeanlaiseen imetykseen. Imetys vahvistaa lapsen ja kasvavan ihmisen immuunipuolustusta ja terveyttä läpi elämän. Keskimäärin, tilastollisesti.

Politiikalla vaikutetaan laajemmin ilmapiiriin ja politiikalla voidaan kannustaa korkeampaan syntyvyyteen. Monet jättävät esim. toisen lapsen haaveet, jos ensimmäinen kohdalla tuki on ollut vajavaista. Tuki pienille lapsille kuuluu ihmisyyteen.

Ja se jatkuu edelleen. Niitä käydään läpi edelleen. Mitään ei menetetty. Pelleily asian ympärillä vain lopetettiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi