Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt suututan varmasti monet naiset tällä

Vierailija
05.02.2025 |

mutta valitettava tosiasia on, että se oikea ikä näkyy meissä kaikissa. Välillä nolottaa jonkun puolesta kun puhuu itsestään jopa 20v ikäistään nuoremman näköisenä. Vaikka tekisi mitä, ainakin yleensä kaula, hampaat ja kädet paljastavat lopulta oikean iän. Kaikki voivat olla hyvässä kunnossa, nuorekkaita, energisiä jne, mutta kyllä se lähes oikea ikä näkyy aina. Valitettavasti. Ja siinä ei ole mitään pahaa. 

Voi pukea teinityttären kanssa samanlaiset vaatteet ja laittaa hiukset samalla lailla. Silti ovat äiti ja tytär selvästi, kukaan ei luule oikeasti sisaruksiksi vaikka sanoisivat mitä. Monet sanovat kun jollain on uusi tukka, meikki, vaate, tai selvinnyt jostain rankasta että näytät nuoremmalta. Se tarkoittaa oikeasti että näytät hyvältä.

Ollaan kaikki ihan tyytyväisiä siihen ikään mikä meillä on. Sitä kun ei pääse mitenkään karkuun. 

Kommentit (120)

Vierailija
61/120 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä esim. pukeudun vaatteisiin, joita kaupasta löydän ja jotka sopii. En mieti, kuka muu niitä pitää. Voisihan vaatteisiin alkaa merkata käyttäjän tavoiteiän lapuilla,  niin ei ostaisi sopimattomia vaatteita.  En luule olevani nuori, kun mulla on peili.

Vierailija
62/120 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

40 v naiset yrittää pukeutua kuin 20 v naiset.

Yrittää pukeutua? Tarkoitat kai, että osa 40-vuotiaista pukeutuu samoin kuin 20-vuotiaat. Entä sitten? Suomessa saa vapaasti pukeutua nuorten vaatteisiin, ei se kiellettyä ole. 

Itse muuten käytän näin 40-vuotiaana edelleen yhtä paitaa, jota olen käyttänyt 14- vuotiaasta asti. 

Minä myös käytän edelleen samaa paitaa jonka ostin joskus 16-vuotiaana Fiorellasta. :D Olen nyt 34-vuotias. Ihan järjettömän hyvänlaatuinen vaate vaikka hintaa oli vain muutama euro. Vaikka Fiorellan farkkuja parjattiin, niin siellä oli myynnissä tosi hyviä korkkareita alle 20 eurolla jotka kesti vuosia, käyttäisin yhtiä varmaan edelleen jos tietäisin minne olen ne kadottanut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/120 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikosta voi jo päätellä, että ap:n motiivi tälle kirjoitukselle on muiden provosoiminen.

Vierailija
64/120 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama pätee myös miehiin.  Heillä se tuntuu olevan vaikeampaa myöntää tosiasioita iästä.  Ja tottakai naisissa näkyy ikä en väitä vastaan.

Siitä tietää aina takuuvarmasti tällä palstalla että kalikka on kalahtanut, kun joku tulee änkyttämään vastaan että kyllä ne miehetkin ja miehet vielä enemmän jne. Ei mennyt kauaa nytkään. 😂

Ja varmasti nämä samat mammat hakkaavat ilmiantonappia ja alapeukkua kun ikävä totuus viiltää niin syvältä.

Yritätkö jotenkin lietsoa riitaa? Miksi? Kaikki vanhenee, niin miehet kuin naisetkin, sehän on itsestäänselvyys. Ei ole mitään syytä kiistää tätä. Toisaalta ihmettelen, miksi otat tällaisen luonnollisen asian esiin niin kuin se olisi ongelma. En usko, että kovin monelle on.

Vierailija
65/120 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo mikä provo. Älkää vastatko mitään, niin lopettaa.

Vierailija
66/120 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kyllä mies, joka näyttää 15 vuotta nuoremmalta, on oikeesti 80. Puolituttu kysyi kaupassa, että joko eläkeaika lähestyy? Jäi eläkkeelle 20 vuotta sitten. Pelottaa, että joku luule mua sen äidiksi.

Vierailija
67/120 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama pätee myös miehiin.  Heillä se tuntuu olevan vaikeampaa myöntää tosiasioita iästä.  Ja tottakai naisissa näkyy ikä en väitä vastaan.

Siitä tietää aina takuuvarmasti tällä palstalla että kalikka on kalahtanut, kun joku tulee änkyttämään vastaan että kyllä ne miehetkin ja miehet vielä enemmän jne. Ei mennyt kauaa nytkään. 😂

Ja varmasti nämä samat mammat hakkaavat ilmiantonappia ja alapeukkua kun ikävä totuus viiltää niin syvältä.

No onhan se nyt typerää olettaa että naiset rupsahtaisi miehiä aiemmin. Ihan naurattaa kun katselee itseä nuorempia äijiä miten ovat karseessa kunnossa.

Vierailija
68/120 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin että tää on jotain naisvihaskeidaa, mutta olikin ihan järkevä aloitus.

Vierailija
69/120 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

40 v naiset yrittää pukeutua kuin 20 v naiset.

Miksi pukeutumisen pitäisi vaihtua iän mukaan? Saa kukin pukeutua miten tykkää.

Vierailija
70/120 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän jotkut on nuorekkaampia kuin toiset.

Vierailija
71/120 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset rupsahtaa useimmiten jo 16-24v välissä ja sitten ovat nelivitosena "nuorekkaita", kun näyttävät samalta kuin 25 vuotiaina, mutta eivät tajua, että olivat jo siinä iässä rupsahtaneita.

Miesten fyysinen huippukunto ajoittuu 25-35 ikävuoden väliin.

Vierailija
72/120 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse samaa mieltä, mutta ne muut. Viime viikolla viimeksi lääkäri sanoi mulle vastaanotolla, että tuollaiset reilu kolmekymppiset viitaten minuun. Olen 49-vuotias.

Joo varmasti, kun hänellä oli silmiensä edessä kaikki tietosi näytöllä.

Vierailija
73/120 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen geeneissä on halu miellyttää miestä. Tuo ei katoa mihinkään, vaikka mies ikääntyy. Kts. Danny&Helmi , tai sata muuta tapausta.

Vierailija
74/120 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onhan se nyt typerää olettaa että naiset rupsahtaisi miehiä aiemmin. Ihan naurattaa kun katselee itseä nuorempia äijiä miten ovat karseessa kunnossa.

Ensimmäiset rupsahtaneet "naiset" erottaa ikävä kyllä selkeästi jo lukion vanhojen tansseissa.

Vierailija
75/120 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voitko väittää että miehet eivät rupsahda? 

Ei kai kukaan ole sellaista väittänyt, mutta keskustelun aloitus lähti nyt naisista. 

Vierailija
76/120 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän se onkin, mutta onko rupsahtaneilla naisilla mitään annettavaa maailmalle?

Miehillä on se kyky tehdä tuottavaa työtä.

Vierailija
77/120 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni kyllä järjestän luullaan 15-18 v nuoremmaksi jos konteksti ei ole selvä. Uudet tuttavuudet luulevat iäkseni 28-30 v. useimmiten. Välillä 30-32 v. Olen 45 v nainen. En yritä näyttää nuoremmalta. Minulla on klassinen tyyli ja olen urheilullinen. 

Vierailija
78/120 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä nyt niiin mieleni pahoitin! 🤬

N50

Vierailija
79/120 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen geeneissä on halu miellyttää miestä. Tuo ei katoa mihinkään, vaikka mies ikääntyy. Kts. Danny&Helmi , tai sata muuta tapausta.

Molemmissa sukupuolissa (heteroseksuaaleilla) on halu miellyttää sitä toisen sukupuolen edustajaa, johon hän kokee seksuaalista vetoa.   Kenelläkään ei ole halua miellyttää puolta maapallon väestöstä.

Vierailija
80/120 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet naiset kuitenkin pystyvät estämäänkin rupsahtamistaan ja onnistuvatkln siinä. Kyllä se näkyy ulospäinkin jos ikääntyvä nainen panostaa ihonsa ja hiustensa hoitoon, huolehtii syömisellään ja liikunnalla vartalostaan ja pukeutuu tyylikkäästi. Miksi näitä itsestään huolehtivia ikääntyviä naisia niin paljon arvostellaan ja vielä negatiiviseen sävyyn? Kateus on pahe!