Nyt suututan varmasti monet naiset tällä
mutta valitettava tosiasia on, että se oikea ikä näkyy meissä kaikissa. Välillä nolottaa jonkun puolesta kun puhuu itsestään jopa 20v ikäistään nuoremman näköisenä. Vaikka tekisi mitä, ainakin yleensä kaula, hampaat ja kädet paljastavat lopulta oikean iän. Kaikki voivat olla hyvässä kunnossa, nuorekkaita, energisiä jne, mutta kyllä se lähes oikea ikä näkyy aina. Valitettavasti. Ja siinä ei ole mitään pahaa.
Voi pukea teinityttären kanssa samanlaiset vaatteet ja laittaa hiukset samalla lailla. Silti ovat äiti ja tytär selvästi, kukaan ei luule oikeasti sisaruksiksi vaikka sanoisivat mitä. Monet sanovat kun jollain on uusi tukka, meikki, vaate, tai selvinnyt jostain rankasta että näytät nuoremmalta. Se tarkoittaa oikeasti että näytät hyvältä.
Ollaan kaikki ihan tyytyväisiä siihen ikään mikä meillä on. Sitä kun ei pääse mitenkään karkuun.
Kommentit (120)
Vierailija kirjoitti:
Mitenkähän tällaiseenkin vähintäänkin harhaiseen ja ummet ja lammet aloitukseen tulee näin paljon kommentteja. Ihmiset hei, skipatkaa nyt jo jumalauta tällaiset aloitukset joissa joku yksinäinen yrittää torvella soittaa jotain itsestään selvyyksiä ja vieläpä todella mauttomaan sävyyn. Provoa ja vastauksia tämä aloitus vain haki.
Tämäkö sulle erityisesti pomppaa silmään täältä paskakasasta? 😄
Vierailija kirjoitti:
Sama pätee myös miehiin. Heillä se tuntuu olevan vaikeampaa myöntää tosiasioita iästä. Ja tottakai naisissa näkyy ikä en väitä vastaan.
Ukkeleissa se näkyy jo 35 v ikävuoden jälkeen kun he alkavat syömään ja juomaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama pätee myös miehiin. Heillä se tuntuu olevan vaikeampaa myöntää tosiasioita iästä. Ja tottakai naisissa näkyy ikä en väitä vastaan.
Siitä tietää aina takuuvarmasti tällä palstalla että kalikka on kalahtanut, kun joku tulee änkyttämään vastaan että kyllä ne miehetkin ja miehet vielä enemmän jne. Ei mennyt kauaa nytkään. 😂
Ja varmasti nämä samat mammat hakkaavat ilmiantonappia ja alapeukkua kun ikävä totuus viiltää niin syvältä.
Ja sama toisinpäin, kun miehet ryntäävät "naiset taas ovat sellaisia, kyllä naisetkin...!"
Vierailija kirjoitti:
40 v naiset yrittää pukeutua kuin 20 v naiset.
60- vuotiaat äijät on jymähtänny 90-luvulle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä tietää aina takuuvarmasti tällä palstalla että kalikka on kalahtanut, kun joku tulee änkyttämään vastaan että kyllä ne miehetkin ja miehet vielä enemmän jne. Ei mennyt kauaa nytkään. 😂
Ja varmasti nämä samat mammat hakkaavat ilmiantonappia ja alapeukkua kun ikävä totuus viiltää niin syvältä.
Ap:lla on ainakin kolahtanut pahasti.
Ei tässä iässä kukaan enää kaunistu. Miehet ovat yleensä törkeitä kaljamahoja tai sitten kuivankänttyjä ukkeleita kilpikonnankauloineen.
Vierailija kirjoitti:
Näkyy se ikä miehissäkin ja kyllä miehet tuppaa rupsahtamaan aiemmin kuin naiset.
Ja ei se ihan aina kyllä näy, on nuorekkaan näköisiä ihmisiä ja niitä jotka näyttävät ikäistään vanhemmalta. Ei se ole edes pukeutumisesta kiinni, hyvin voi näyttää ikäistään 20 vuotta nuoremmalta tai vanhemmalta.
rupsahdetaan ihan rauhassa,mitä väliä, elämässä on paljon muutakin,kuin ulkonäkö
Aloitus voi olla sekä naisen että miehen tekemä, kumpaa veikkaatte ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan tuollaiset kummat yleistykset tympäisee aina.
Valtaosa ihmisistä on ihan realistisia sekä ulkonäkönsä että muiden ominaisuuksiensa suhteen. Toiset tekevät asioita muuttaakseen ei-toivottua, mutta toisia ikääntymisen merkit eivät suuresti häiritse, kun ne ymmärretään väistämättöminä. Joillakin paino on helpompi pitää vakaana kuin toisilla, työllä ja muilla tekemisillä on tuossa paljon väliä. Energia voi kadota aika yllättävästikin vaihdevuosi-ikäisenä ja pientä kremppaa alkaa tulemaan (joka voi myös väsyttää itsessään).
Eli? Oliko aloittajan pointti taas muistuttaa että ihmisarvomme riippuu täysin vastakkaisen sukupuolen katseesta ja hyväksynnästä? How about jokin uusi näkökulma välillä?
Jokainen kantaa omat ruttunsa. Mihinkään muumikaapuihin en ala pukeutua. Juoksen teinikuteissani niin että kaulaheltat lepattaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä pukeudun ainakin sellaisiin vaatteisiin, kuin itse tykkään. Ihan riippumatta siitä, minkälaisia vaatteita muun ikäiset käyttää tai minkälaisia vaatteita tietyn ikäisen pitäisi sun mielestä käyttää.
En ole ajatellut muuttaa tyyliäni, joka tuntuu omalta, vain siksi, että sinä niin sanot.
N30
Minä olen käyttänyt saman merkin saman mallin farkkuja vuosikymmeniä, ovat minulle just oikean malliset. Minullekaan ei ole tullut mieleen, että pitäisi hyväksi havaittua muuttaa.
N61
Kyllä ikä ja ikääntyminen näkyvät, mutta väitän silti että 40-vuotias ja toinen 40-vuotias voivat olla arvioitavissa selvästi eri ikäisiksi. Toinen voi näyttää 30-vuotiaalta ja toinen 50-vuotiaalta. Ikääntyminen ei käy kaikilla samaan tahtiin. Paljon auringossa nahkaansa käristäneet näyttävät kuivemmilta ihostaan. Tupakan poltto näkyy jossain kohtaa.
Kiinnitin huomioita kahteen työtoveriini. Toinen oli jäämässä ihan kohta eläkkeelle ja toisella oli vielä työvuosia joitakin edessä. Tämän nuoremman käsissä näkyi silti enemmän vanhenemisen merkkejä. Tuo ihminen kyllä stressasikin ihan kaikesta mahdollisesta ja toinen oli jotenkin positiivisempi luonne. Pienillä asioilla on merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Pukeudunko nyt kuin 20 vuotias jos mulla samat vaatteet ollu jo kymmeniä vuosia? Pitääkö mun välittää muodista? Kiinnostaako mulla vittuakaan minkä ikäseltä näytän?
Eipä juurikaan. Mulla pukeutumistyyli on ollut varmaan viimeiset 30 vuotta samansuuntainen ja nyt kun olen eläkkeellä, niin samalla linjalla jatkan. Ei ole kukaan valittanut.
Vierailija kirjoitti:
Yrittää pukeutua? Tarkoitat kai, että osa 40-vuotiaista pukeutuu samoin kuin 20-vuotiaat. Entä sitten? Suomessa saa vapaasti pukeutua nuorten vaatteisiin, ei se kiellettyä ole.
Itse muuten käytän näin 40-vuotiaana edelleen yhtä paitaa, jota olen käyttänyt 14- vuotiaasta asti.
Vierailija kirjoitti:
"Nyt suututan varmaan naiset tällä" on yksi tapa kertoa, että "yritän suututtaa naiset tällä" 😁
Älä huoli, miesten mielipiteet ei kiinnosta.
Kaikkein nolointa on tulla erikseen kommentoimaan että ei kiinnosta. Kyllä tuntuu kiinnostavan. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
60- vuotiaat äijät on jymähtänny 90-luvulle
Jänkyti jänkyti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa. Hopea täysvalkoisissa vetää nuoria tsirbuloita puoleensa kuin hunaja mehiläisiä.
No ei vedä . Minua veti itseä nuorempi mies puoleensa. Win-win molemmille
Sitten heräsit ja päästit kissan ulos.
Vierailija kirjoitti:
Näkyy se ikä miehissäkin ja kyllä miehet tuppaa rupsahtamaan aiemmin kuin naiset.
Ja ei se ihan aina kyllä näy, on nuorekkaan näköisiä ihmisiä ja niitä jotka näyttävät ikäistään vanhemmalta. Ei se ole edes pukeutumisesta kiinni, hyvin voi näyttää ikäistään 20 vuotta nuoremmalta tai vanhemmalta.
No tuo ei kyllä pidä paikkansa, että miehet rupsahtavat naisia nopeammin. Monet 35-vuotiaatkin miehet näyttävät ihan poikasilta mutta naisista kyllä huomaa nopeammin sen ikääntymisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ukkeleissa se näkyy jo 35 v ikävuoden jälkeen kun he alkavat syömään ja juomaan
Jänkyti jänkyti
Mitenkähän tällaiseenkin vähintäänkin harhaiseen ja ummet ja lammet aloitukseen tulee näin paljon kommentteja. Ihmiset hei, skipatkaa nyt jo jumalauta tällaiset aloitukset joissa joku yksinäinen yrittää torvella soittaa jotain itsestään selvyyksiä ja vieläpä todella mauttomaan sävyyn. Provoa ja vastauksia tämä aloitus vain haki.