Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt suututan varmasti monet naiset tällä

Vierailija
05.02.2025 |

mutta valitettava tosiasia on, että se oikea ikä näkyy meissä kaikissa. Välillä nolottaa jonkun puolesta kun puhuu itsestään jopa 20v ikäistään nuoremman näköisenä. Vaikka tekisi mitä, ainakin yleensä kaula, hampaat ja kädet paljastavat lopulta oikean iän. Kaikki voivat olla hyvässä kunnossa, nuorekkaita, energisiä jne, mutta kyllä se lähes oikea ikä näkyy aina. Valitettavasti. Ja siinä ei ole mitään pahaa. 

Voi pukea teinityttären kanssa samanlaiset vaatteet ja laittaa hiukset samalla lailla. Silti ovat äiti ja tytär selvästi, kukaan ei luule oikeasti sisaruksiksi vaikka sanoisivat mitä. Monet sanovat kun jollain on uusi tukka, meikki, vaate, tai selvinnyt jostain rankasta että näytät nuoremmalta. Se tarkoittaa oikeasti että näytät hyvältä.

Ollaan kaikki ihan tyytyväisiä siihen ikään mikä meillä on. Sitä kun ei pääse mitenkään karkuun. 

Kommentit (120)

Vierailija
101/120 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kohta 60 ja käytän edelleen "nuoriso farkkuja." Näin siksi, että on vaikea löytää kokoisiani yhtä käytännöllisiä ja hyvin istuvia muita housuja, jotka eivät maksa tuhottomasti. Voi olla, että olen tyylitön, mutta sitten vain olen.

Vierailija
102/120 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä "nyt suututan varmasti monet naiset" olettama on aina yhtä huvittava ja kertoo paljon siitä vaatimuksesta, että naisten pitäisi olla jollain tavalla immuuneja luonnolliselle ikääntymiselle.

Itse olen 36-vuotias mies ja huomaan jatkuvasti niin itsessäni kuin ympärillänikin kuinka miesten on vaikea suhtautua omiin ikääntymisen merkkeihin. Kaverini on alkanut kaljuuntumaan ja se on valtava kriisi hänelle, itselläni on ollut terveysongelmia ja välttelen nykyään peiliin katsomista, kun se siellä näkyvä väsynyt vanha mies ei tunnu yhtään omalta itseltäni, toinen kaveri kipuilee pöyristyvän keskivartalonsa kanssa ja kaihoaa sitä aikaa kun vielä urheili. Listaa voisi jatkaa loputtomiin.

Sen sijaan lähipiirin naiset eivät tunnu kipuilevan yhtään mitään. Oikeastaan kaikki ovat huomattavasti meitä puolisoitaan paremmassa kunnossa ja lisäksi tuntuvat oikein nauttivat siitä, että ovat päässeet nuoruuden ulkonäköpaineista eroon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/120 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen AP eri mieltä. Minun 85-vuotias isäni näyttää kropaltaan ja kasvoiltaan paremminkin 75-80-vuotiaalta. Hänellä on aina ollut todella säännöllinen ja terve elämä. Nuorentava vaikutus lie sekin, kun hän ottaa sauvat käsiinsä ja lähtee sauvajuoksulenkille.

Vierailija
104/120 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

37-38 vuotiaana kysyttiin bussissa aikuisten vai lastenlippu, sekä kerran-pari henkilöllisyystodistus kaljaa ostaessa ja silloin ei ollut vielä tätä kaikilta kysytään systeemiä, että ilmeisesti sitten osa ainakin luulee eri ikäiseksi mitä on.

T nyt jo ikämies

Vierailija
105/120 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua luullaan jatkuvasti nuoremmaks kuin olen. Tyttären ystävät, töissä asiakkaat, Alkossa kysytään papereita usein jne. Uusi kollega luuli että olen 30v. Olen 49v.

Jos vertaa  itseäni ikäisiini, niin kroppa on hyvä, pukeudun kivasti ja ryppyjä ei ole juurikaan. Kasvot sirot myös. 

Vierailija
106/120 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mitäs siitä sitten.

Vierailija
107/120 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua luullaan jatkuvasti nuoremmaks kuin olen. Tyttären ystävät, töissä asiakkaat, Alkossa kysytään papereita usein jne. Uusi kollega luuli että olen 30v. Olen 49v.

Jos vertaa  itseäni ikäisiini, niin kroppa on hyvä, pukeudun kivasti ja ryppyjä ei ole juurikaan. Kasvot sirot myös.

Ai Alkossa kysyttäisiin 30 vuotiaalta papereita?

Vierailija
108/120 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei oo muuten koskaan tullut kukaan sanomaan näyttävänsä 20 vuotta nuoremmalta, tai ylipäätään sanomaan, että näyttää nuoremmalta. Luulenpa, että avaus on täysin keksitty.

Vierailija
109/120 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään katselin itseäni sovituskopin peilistä ja näytin varmaan ikäiseltäni eli 59 vuotiaalta. Harmaa tukka repsotti, naama oli punainen ja läskimaha pömpötti. Ajattelin että piilotan mahani ja ostan peittävän puseron. Sitten ajattelin että mikään kauhtana maan päällä ei peitä mahaani, eli näkykööt kaikessa rauhassa. Ostin puseron.

Vierailija
110/120 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä sua edes kiinnostaa, mitä joku luulee itsestään?

Miksi sinua kiinnostaa sama asia?

Vierailija
111/120 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyyhän se, mutta siinä on valtavaa vaihtelua henkilöstä toiseen. joku nelikymppinen on vielä todella simpsakan näköinen ja joku toinen jo hyvinkin mummoutunut.

Miehet rupsahtavat paljon hitaammin, vaikka hekin yksilöllisellä tahdilla.

Vierailija
112/120 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näkyy se ikä miehissäkin ja kyllä miehet tuppaa rupsahtamaan aiemmin kuin naiset.

Ja ei se ihan aina kyllä näy, on nuorekkaan näköisiä ihmisiä ja niitä jotka näyttävät ikäistään vanhemmalta. Ei se ole edes pukeutumisesta kiinni, hyvin voi näyttää ikäistään 20 vuotta nuoremmalta tai vanhemmalta.

Naiset peittää meikillä sen vanhenemisen. Oletko nähnyt minkä näköinen esim nuorekkaaksi kehuttu Pippa Laukka on ilman meikkiä? Samanlainen ruttu naama kun muilla keski-ikäisillä, kyllä minäkin naamari päässä näytän jopa 20 vuotta nuoremmalta.

Vierailija
113/120 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama pätee myös miehiin.  Heillä se tuntuu olevan vaikeampaa myöntää tosiasioita iästä.  Ja tottakai naisissa näkyy ikä en väitä vastaan.

Siitä tietää aina takuuvarmasti tällä palstalla että kalikka on kalahtanut, kun joku tulee änkyttämään vastaan että kyllä ne miehetkin ja miehet vielä enemmän jne. Ei mennyt kauaa nytkään. 😂

Ja varmasti nämä samat mammat hakkaavat ilmiantonappia ja alapeukkua kun ikävä totuus viiltää niin syvältä.

Voitko väittää että miehet eivät rupsahda? 

En usko että kukaan väittänyt muuta, mutta kuinka ironista että nimenomaan ilmiannoitte tämän viestin ja se poistettiin, eli tämä kaveri oli täysin oikeassa 😆

Vierailija
114/120 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseäni häiritsee kyllä nykyään enemmän se, miten huonoja monet ovat argumentoimaan ja kirjoittamaan asiansa. Esimerkiksi Ap argumentoi itsensä kanssa ristiin toistuvasti. Kirjoittaa: valitettavasti, eli asiassa on jotain ikävää/pahaa, mutta sitten, ettei asiassa ole mitään pahaa. Mulla sattuu aivoihin, kun ihmiset eivät osaa ajatella eivätkä kirjoittaa. Näyttivät sitten fresseiltä kuin vastasyntynyt, tai kurttuiselta kuin 100-vuotias. 

Fresseiltä? Nyt taisit ampua itseäsi polveen. Älä esitä fiksumpaa kuin olet.

Vierailija
115/120 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama pätee myös miehiin.  Heillä se tuntuu olevan vaikeampaa myöntää tosiasioita iästä.  Ja tottakai naisissa näkyy ikä en väitä vastaan.

Siitä tietää aina takuuvarmasti tällä palstalla että kalikka on kalahtanut, kun joku tulee änkyttämään vastaan että kyllä ne miehetkin ja miehet vielä enemmän jne. Ei mennyt kauaa nytkään. 😂

Ja varmasti nämä samat mammat hakkaavat ilmiantonappia ja alapeukkua kun ikävä totuus viiltää niin syvältä.

No onhan se nyt typerää olettaa että naiset rupsahtaisi miehiä aiemmin. Ihan naurattaa kun katselee itseä nuorempia äijiä miten ovat karseessa kunnossa.

Mistä tiedät että he ovat sinua nuorempia? Pakko olla tuttuja. Etkä sinäkään huomaa omaa vanhenemista kun näet naamasi peilistä päivittäin, mutta muut sen näkee.

Vierailija
116/120 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä "nyt suututan varmasti monet naiset" olettama on aina yhtä huvittava ja kertoo paljon siitä vaatimuksesta, että naisten pitäisi olla jollain tavalla immuuneja luonnolliselle ikääntymiselle.

Itse olen 36-vuotias mies ja huomaan jatkuvasti niin itsessäni kuin ympärillänikin kuinka miesten on vaikea suhtautua omiin ikääntymisen merkkeihin. Kaverini on alkanut kaljuuntumaan ja se on valtava kriisi hänelle, itselläni on ollut terveysongelmia ja välttelen nykyään peiliin katsomista, kun se siellä näkyvä väsynyt vanha mies ei tunnu yhtään omalta itseltäni, toinen kaveri kipuilee pöyristyvän keskivartalonsa kanssa ja kaihoaa sitä aikaa kun vielä urheili. Listaa voisi jatkaa loputtomiin.

Sen sijaan lähipiirin naiset eivät tunnu kipuilevan yhtään mitään. Oikeastaan kaikki ovat huomattavasti meitä puolisoitaan paremmassa kunnossa ja lisäksi tuntuvat oikein nauttivat siitä, että ovat päässeet nuoruuden ulkonäköpaineista eroon.<

Unohdit laittaa loppuun että terveisin Liisa 58v

Vierailija
117/120 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin juuri 100 vuoden ylittänyt ja vielä luullaan että olen vasta 20 vuotta täyttänyt. Ei me miehet rupsahdeta koskaan

Vierailija
118/120 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se vaan on, että mitä vanhemmaksi tulee on vaatteissa muoti nähty moneen kertaan. Jos on säilyttänyt vaatteitaan hyvin, voi ottaa taas jonkun vaatteen käyttöön ja simsalapim surffaatkin taas muodin harjalla. Esim kengät, laukku, farkut neuleet. 40 vuotias ei edes ole vanha nykyaikana.

Vierailija
119/120 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ristiriitainen aloitus. Ensin todetaan, että valitettava tosiasia on että kaikissa näkyy ikä. Sitten loppulauseessa ikä onkin ok. Miksi se sitten on valitettavaa?

Hämmentävää tässä aloituksessa on myös se, että aloittaja ajattelee monien naisten suuttuvan siitä että heissä näkyy ikä. Itse tunnen satoja, ehkä tuhansia nelikymppisiä naisia enkä usko että yksikään heistä ajattelisi näyttävänsä kaksikymppiseltä saati sitten suuttuisi jos joku sanoisi että asia ei ole näin.

Mistäköhän lähtökohdista tämä aloitus nyt oikein kumpuaa?

Vierailija
120/120 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä näkyy kaikissa, mutta toisissa enemmän kuin toisissa. Jotkut hyvinkin näyttävät ikäistään nuoremmilta. Se ei kiistämällä miksikään muutu, kuten ei sekään, että jotkut näyttävät ikäistään vanhemmilta.