Nyt suututan varmasti monet naiset tällä
mutta valitettava tosiasia on, että se oikea ikä näkyy meissä kaikissa. Välillä nolottaa jonkun puolesta kun puhuu itsestään jopa 20v ikäistään nuoremman näköisenä. Vaikka tekisi mitä, ainakin yleensä kaula, hampaat ja kädet paljastavat lopulta oikean iän. Kaikki voivat olla hyvässä kunnossa, nuorekkaita, energisiä jne, mutta kyllä se lähes oikea ikä näkyy aina. Valitettavasti. Ja siinä ei ole mitään pahaa.
Voi pukea teinityttären kanssa samanlaiset vaatteet ja laittaa hiukset samalla lailla. Silti ovat äiti ja tytär selvästi, kukaan ei luule oikeasti sisaruksiksi vaikka sanoisivat mitä. Monet sanovat kun jollain on uusi tukka, meikki, vaate, tai selvinnyt jostain rankasta että näytät nuoremmalta. Se tarkoittaa oikeasti että näytät hyvältä.
Ollaan kaikki ihan tyytyväisiä siihen ikään mikä meillä on. Sitä kun ei pääse mitenkään karkuun.
Kommentit (120)
Olipa outo vuodatus. Mistähän tässä oikeastaan yritettiin avautua? Ensin piikki naisille, sitten itselle ja sitten vielä nautitaan ja miksi otsikossa luki NAISET, yhtä hyvin tuon typeryksen aloitukseen olisi sopinut sana MIEHET. Ei mitään tolkkua tässä tai sitten AP:lle on huomautettu rupsahtaneesta kaulasta ja roikkuvista silmäluomista, jotain tällaista oletan.
Mä nyt varmaan suututan aapeen kun ihmettelen eikö hänellä ole elämää lainkaan kun tämmöisiä miettii ja haluaa mietimtänsä vielä jakaa tänne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pukeudunko nyt kuin 20 vuotias jos mulla samat vaatteet ollu jo kymmeniä vuosia? Pitääkö mun välittää muodista? Kiinnostaako mulla vittuakaan minkä ikäseltä näytän?
No kiinnostaako vai ei? Jos ei todellakaan kiinnosta, niin et pahastuisi pätkääkään, vaikka joku arvaisi sinun olevan vaikkapa 85-vuotias.
Tai vaikkapa 35-vuotias!
Vierailija kirjoitti:
Sama pätee myös miehiin. Heillä se tuntuu olevan vaikeampaa myöntää tosiasioita iästä. Ja tottakai naisissa näkyy ikä en väitä vastaan.
Miksi yleistät?
Vierailija kirjoitti:
On hyvä, että ikä näkyy, koska sillä iällä voi osoittaa ihan oikeasti elämänkokemuksensa. Moni asia on helpompaa, kun ikää on 45+ eikä alle 25v.
Kuten mikä?
Vierailija kirjoitti:
40 v naiset yrittää pukeutua kuin 20 v naiset.
Mulla on pillifarkut aina. Tiukat, joo. Onko nuorta tyyliä, ei. Nuorilla on leveät.
No kyllä suututitkin... että 50-vuotiaat naiset näyttävät ikäiseltään... ettäs kehtaat! 🤣
Miksi tuosta kirjoituksesta pitäisi suuttua. Noinhan se on. Treffipalstoilla ihmiset varsinkin yrittää vakuutella nuorekkuuttaan. Harva on mitenkään erityisen paljon nuoremman näköinen. Mutta kaikille se ei ole mikään elämän ja kuoleman kysymys. Ulkonäköasiat muutenkaan.
Mikä siinä nolottaa? Ei voisi vähempää kiinnostaa mitä muut pukevat päälleen. Jos ilman vaatteita kulkisivat, niin sitten ehkä kiinnittäisi huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Ja kuusikymppiset mummot revittelee seksifantasioillaan naistenlehdissä 🤮
Vierailija kirjoitti:
Olipa outo vuodatus. Mistähän tässä oikeastaan yritettiin avautua? Ensin piikki naisille, sitten itselle ja sitten vielä nautitaan ja miksi otsikossa luki NAISET, yhtä hyvin tuon typeryksen aloitukseen olisi sopinut sana MIEHET. Ei mitään tolkkua tässä tai sitten AP:lle on huomautettu rupsahtaneesta kaulasta ja roikkuvista silmäluomista, jotain tällaista oletan.
Joo, koko purkaus oli käsittämätön sillisalaatti ilman mitään punaista lankaa.
Voisin tiivistää ihan asiaa tähän: Kaikki ihmiset ikääntyvät, sukupuoleen katsomatta. Ikääntymiselle on vain yksi vaihtoehto ja se on kuolema. Jotkut ikääntyvät paremmin kuin toiset, mutta tärkeintä on silti se, että itse kokee oman elämänsä ja olonsa hyväksi. Jokainen pukeutukoon sellaisiin vaatteisiin kuin tykkää. En tiedä, mitä muuta vääntöä tästä pitäisi käydä.
Miehet muutenkin tuppaa olemaan typeriä ja harhaisia. Helposti kuvitellaan, ettei itse ikäännyttä ollenkaan, vaan se koskee vain naisia. Miehet usein jahtaavat ikuista nuoruutta nuorten naisten kautta. 45+ mies, jolla on pari- tai kolmekymppinen naisystävä kuvittelee itsekin olevansa yhä nuori. Kun taas naiset jahtaa sitä nuoruutta enempi omaan ulkonäköön ja tyyliin panostamalla, mutta joskus se tyylikin vaan on, mistä nainen sattuu itse pitämään. Osa miehistä on myös molemminpäin väärinpäin nurisijoita: nainen ei saa pukeutua nuorekkaasti, se on väärin, mutta sitten on myös väärin pukeutua myös johonkin tätimäisiin vaatteisiin, kuten tunikoihin tms. Arvo siinä sitten, miten pitäisi pukeutua, jotta olisi näille miehille hyvä? 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kuusikymppiset mummot revittelee seksifantasioillaan naistenlehdissä 🤮
Miksi sitten luet niitä?
Ikä näkyy, älä nyt helvetissä, tosissasko oot, ostin apteekista eilen nuorennuspulveria ja tepsii, suosittelen.
Älä valehtele itsellesi ja muille. Valitettava tosi asia on se, että osa naisista näyttää oikeasti nuoremmalta kuin todellinen ikänsä vaikka juuri sinä välttämättä et.
Minulla on ystävä joka näyttää huomattavasti nuoremmalta. Häntä luullaan joka paikassa ainakin 10v nuoremmaksi. Usein jopa teiniksi.
Vastapainoksi minulla on myös ystävä jota usein luullaan vanhemmaksi kuin mitä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On hyvä, että ikä näkyy, koska sillä iällä voi osoittaa ihan oikeasti elämänkokemuksensa. Moni asia on helpompaa, kun ikää on 45+ eikä alle 25v.
Kuten mikä?
Vaikka lukeminen ja luetun ymmärtäminen. Muistion laatiminen ilman tekoälyn apua. Päässälasku. Matkalaukun järkevä pakkaaminen. Laskujen maksaminen. Aikaisempaan työkokemukseen perustuva johtopäätösten tekeminen.
"Nyt suututan varmaan naiset tällä" on yksi tapa kertoa, että "yritän suututtaa naiset tällä" 😁
Älä huoli, miesten mielipiteet ei kiinnosta.
Mikä järkyttävä skuuppi: ihminen ei olekaan ikuisesti parikymppinen. Nyt meni koko ilta pilalle tästä informaatiosta.
Vierailija kirjoitti:
Mä pukeudun ainakin sellaisiin vaatteisiin, kuin itse tykkään. Ihan riippumatta siitä, minkälaisia vaatteita muun ikäiset käyttää tai minkälaisia vaatteita tietyn ikäisen pitäisi sun mielestä käyttää.
En ole ajatellut muuttaa tyyliäni, joka tuntuu omalta, vain siksi, että sinä niin sanot.
N30
Itse samaa mieltä, mutta ne muut. Viime viikolla viimeksi lääkäri sanoi mulle vastaanotolla, että tuollaiset reilu kolmekymppiset viitaten minuun. Olen 49-vuotias.