Tuotteet joita vain rikkaat ostaa ruokakaupassa
Mitkä ovat niitä tuotteita joita vain rikkaat ostavat ruokakaupoissa? Aloitan helpolla: San Pellegrino kivennäisvesi
Kommentit (951)
En ole koskaan tavannut tuollaista miestä
Vierailija kirjoitti:
Extra Luxus oliiviöljyä
Sitä tilataan suoraan tuottajalta. Huippuöljyjä ei ole tavallisessa suomalaisessa ruokakaupassa.
Vierailija kirjoitti:
Lohta ja kalaa noin muutenkin
Lohifileitä saa aina välillä tajouksesta alle kympin kilo. Samoin muikkuja ja silakoita on aina välillä sopuhintaan. Lopuksi on sitten vielä edullisten kalaherkkujen klassikko eli pakaste sei.
En ole rikas vaan ihan normituloinen.
Koskaan en mieti hinnan perusteella mitä ostan.
Sitä ostetaan mitä mieli tekee.
Vierailija kirjoitti:
Sitä ostetaan mitä mieli tekee.
Minä olen rikas ja aina katson hintoja ruokakaupassa. Ihan periaatteesta en maksa ylihintaa. En tasan varmasti maksaa kaksinkertaista hintaa perustuotteesta jos tieden, että kadun toisella puolelle kilpailija myy halvemmalla.
Mitä ajattelee ihminen joka menee noin huonoon provoon mukaan? Medialukutaito -haloo!
Hugo-peliohjelma pyöri telkkarissa
Miksi uusi vuosi on kuin puu? - Koska se on vaihtuva ja joka vuosi se näyttää hieman erilaiselta.
Mutta haluaisin kuitenkin pahoittaa mieleni jostakin ap
Vierailija kirjoitti:
Lihakin alka aolla niin kallista että lihahyllyllä näkee enää vain tuttuja:
Kuolaavia köyhiä
Onneksi en syö sitä 🤮🤮🤮
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ghee voi. Kaikki terveellisesti elävät rikkaat laittaa aina tuota pannulle jossa paistavat lihatiskiltä ostamansa sisäfileepihvit.
Mikä ihmeen ghee voi?
Tuollaista parempien ihmisten terveellistä voita jota tulee kun lehmät laiduntaa vapaasti alppien vuoristossa ja syö alppiyrttejä sekä ruohoa. https://www.vitamiini.org/paras-ghee-voi/ tuollainen pikku purkki maksaa helposti 15-20 euroa.
Väärin. Ghee on vain kirkastettua voita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lohta ja kalaa noin muutenkin
Lohifileitä saa aina välillä tajouksesta alle kympin kilo. Samoin muikkuja ja silakoita on aina välillä sopuhintaan. Lopuksi on sitten vielä edullisten kalaherkkujen klassikko eli pakaste sei.
Silakka tulee kilohinnaltaan samaan tai enemmän kuin tarjouslohi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä ostetaan mitä mieli tekee.Minä olen rikas ja aina katson hintoja ruokakaupassa. Ihan periaatteesta en maksa ylihintaa. En tasan varmasti maksaa kaksinkertaista hintaa perustuotteesta jos tieden, että kadun toisella puolelle kilpailija myy halvemmalla.
Pihiys on sairaus.
Lihakin alka aolla niin kallista että lihahyllyllä näkee enää vain tuttuja:
Kuolaavia köyhiä