Tuotteet joita vain rikkaat ostaa ruokakaupassa
Mitkä ovat niitä tuotteita joita vain rikkaat ostavat ruokakaupoissa? Aloitan helpolla: San Pellegrino kivennäisvesi
Kommentit (854)
Alennustuotteet! Ihmiset jotka käyttää rahaa viisaasti eli ei ostele kalliita tuotteita kaupasta ja ostaa lähes aina sen edullisimman vaihtoehdon niin he sitä omaisuutta juurikin kerryttää.
Vierailija kirjoitti:
Extra Luxus oliiviöljyä
Miksi kympin öljyä ei voi tavis ostaa? Eihän sitä vedetä kerralla naamaan. Pieni tilkka riittää paistamiseen ja salaatteihin.
Vain rikkailla on varaa luxustuotteisiin kuten kahviin, alkoholiin ja tupakkaan. Tavallinen tallaaja joutuu tyytymään ihan tavalliseen ruokaan.
Nautaa missä tahansa muodossa. Sisäfileitä, tuoretta kalaa. Viiriäisen munia.
Merkkinä vähintään hinnaltaan keskitason tuote. Ei koskaan K-menua, X-traa tms.
Nelikerroksinen vessapaperi.
Kahvi usein pannujauhatuksella tai papuina, koska kotona odottaa normaalia hienompi keitin.
Säkillinen ihonhoito-sälää ja terveystuotteita. Löytyy kaikenmaailman laitteet kuontalon ylläpitoon.
Se kallis vaate, jota katselen joka kauppakäynnillä odottaen siihen 70% alennusta. Kassajonossa kuulen, kuinka aikoo käyttää vaatetta mökillä hanttihommissa, ettei paremmat mene pilalle.
Kylmäsavuporon paisti. n70 e kilo, eikä kilon mötikkä ole kovin kummosen kokonen.
Mikä tuossa edes maksaa?
Sekö että on säästynyt petoeläimiltä ja jäämästä auton alle?
Josko noista tuhoutuneista saadut korvaukset määrittelee jotenkin säästyneidenkin hintatason. En tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Alennustuotteet! Ihmiset jotka käyttää rahaa viisaasti eli ei ostele kalliita tuotteita kaupasta ja ostaa lähes aina sen edullisimman vaihtoehdon niin he sitä omaisuutta juurikin kerryttää.
Juu. Ja kavereitten kanssa liikkuessaan näiltä on aika usein "lompakko unohtunut" matkasta eikä käteistä ole mukana.
No en tiedä vain rikkaat, mutta olemme suht. hyvätuloisia, pariskunta jolla aikuiset omillaan elävät lapset ja velaton asunto, insinöörejä molemmat toistaiseksi voimassa olevissa työpaikoiaa ja tässä muutamia tuotteita, joita ostamme silloin tällöin. Emme todellakaan ostaisi, jos raha olisi tiukalla. Näitäkään emme osta jatkuvasti, mutta joskus.
- kylmäsavulohi
- jugurtti -ja suklaakuorrutteiset pähkinät ja mantelit ovat satunnaisia viikonloppuherkkujamme
- kylmäsavuporo
- reissuun kylmäkahvit
- katkaravut
Mutta ostamme myös alennustuotteita. Kesällä oli - ilmeisesti koska ruokajakeluja ei ole - lähikaupassa ostopäivälle päivättyjä leipiä iso kassillinen vitosella, parikin kertaa ostimme sen. Samoin ostan laputettuja tuotteita jos voi pakastaa ja kyllä meillä Pirkkaakin, Kotimaista-merkkejä ja Coopia ostetaan jos joku tuote on toimivaksi todettu. Huonoksi todettuja ei osteta toista kertaa, mutta kokeillaan kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
3ea eri leikkelettä aamupalapöytään
Ei tarvitse kukaan järkevä ihminen tuommoisia. Itse esim. en syö ollenkaan leikkeleitä aamupalalla. Täysin turhaa.
Kannattaisi sillä rikkaallakin tietää, että leikkeleet on prosessoitua ruokaa. Olen jättänyt jo vuosia kauppaan. Syön fetajuustoa jms.
Rikkaita on moneen lähtöön. On sivistyneitä, jotka tuntevat maailman ruokakulttuurit ja haluavat kokeilla. Ja sitten on Trumppeja, jotka vetää hampurilaisia ja kokista.
Vierailija kirjoitti:
Olen jos en rikas niin erittäin hyvätuloinen. En koskaan joudu ruokakaupassa katselemaan mitään hintoja vaan ostan mitä hyvänsä tekee mieli. Ensimmäisenä tulee mieleen että jotain tosi hyvälaatuisia erikoisjuustoja ehkä ostelevat vain he joilla ei ole rahasta kovin paljon pulaa. Suht. pieni pala maksaa helposti 10 euroa ja ylikin.
Näinhän se on.
Siltikin, vaikka rahaa on, katson yksikköhintoja, esim juuston, ja mitä on tarjouksessa, välillä jopa sisäfile.
Samoin eilenkin sain lohta, 7€ kilo, minkä savustin.
Eli pyrkii ostamaan , varsinkin perheellisenä taloudellisesti, rahat riittävät pidemmälle.
Mulla on tulot yli 200k vuodessa ja kerron mitä ostin eilen. Varmaan antaa jotain kuvaa.
En katso hintoja ruokakaupassa. Ei ole väliä, onko merkkituote vai euroshopper, mutta tuttu hyväksi havaittu merkki menee koriin. Ei ole tarvetta ostaa mitään hienoja ruokia hienouden vuoksi, mutta välillä jotain "hienoa" tulee ostettua ihan ajattelematta, että siinä on mitään ihmeellistä. Ruokakaupassa käynti on yhtä arkista kuin kaikilla muillakin.
Tein hampparin eilen grillissä ja etukäteen googletin, että entrecotesta tulee hyvä. Lisäksi ostin sipulin, tomaatin, juustoviipaleita, uusia pestyjä perunoita, heinz-ketsuppia ym. Jos olisin miettinyt hintaa, olisin ottanut possua, leikannut juustonviipaleet itse ja pessyt perunat ym.
Isompi rikkaus ruuanlaitossa olisi hyvät kokkaustaidot. Halvoistakin raaka-aineista saa paremman hampurilaisen kuin mitä tuosta mun tekemästä tuli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lohi kalatiskiltä t. rakennus-ukko 276k/v + auto (mercedes gls) + bonukset
Lohi kalatiskiltä t. Kotiäiti, 400 e kotihoidontuki ja miehen palkka 2600 e / kk + bonukset. Auto Mazda 6. Ompas hienoa kuulua rikkaiden sakkiin! 😆🏻
Kukaan normaaliälyinen nykyihminen ei enää osta Norjan kassilohta tiskiltä tai pakattunakaan. Niin sairasta setiä kuin vain voi olla.
Kotimaista tietenkin ostetaan!
nuo oluiden 8-packit, puolen litran tölkkien 6-packit jne. litrahinta voi olla tuplat, mitä erikseen ostettuna
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
3ea eri leikkelettä aamupalapöytään
Ei tarvitse kukaan järkevä ihminen tuommoisia. Itse esim. en syö ollenkaan leikkeleitä aamupalalla. Täysin turhaa.
Kannattaisi sillä rikkaallakin tietää, että leikkeleet on prosessoitua ruokaa. Olen jättänyt jo vuosia kauppaan. Syön fetajuustoa jms.
Ja fetajuusto ei ole prosessoitua? Mielenkiintoista. Kerropa, miten sitä syntyy ilman mitään käsittelyä.
Vierailija kirjoitti:
Rikkaita on moneen lähtöön. On sivistyneitä, jotka tuntevat maailman ruokakulttuurit ja haluavat kokeilla. Ja sitten on Trumppeja, jotka vetää hampurilaisia ja kokista.
No älä! Kyllä Trumputin syö välillä pitsaakin. On katsos maailmanmies!
Ihanaa, kun olet aina niin positiivinen.