Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ulkonäkö ei enää merkitse mitään yli 50vuotiaille?

Vierailija
05.02.2025 |

Miksi ulkonäkö ei enää merkitse mitään yli 50vuotiaille?

Miksi se merkitsee paljon 20-30 vuotiaana?

Kommentit (181)

Vierailija
21/181 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hormonit...luonto biologia

Vierailija
22/181 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeintä on terveys ja sen eteen teemme töitä. Jos terveys menee, menee paljon. Silloin ei ole väliä sillä, miltä näytät. Kuten eräässä aforismissa sanotaan:"mieti, jos menettäisit kaiken sen hyvän elämässäsi, joka sinulla nyt on. Ja miten iloiseksi tulisit, jos saat sen huomenna takaisin".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/181 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai.

Minulla on aina hiukset puhtaana ja laitettuna, pukeudun kauniisti kotonakin, jos lähden asioille meikkaan kevyesti. Olen huolehtinut painostani ja kunnostani.

Mitä muuta piäisi tehdä??

ps mun 95v tätinikin tekee kaiken em kuten minäkin. Tyylikäs mummo!

Vierailija
24/181 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No koska on tullut elämänviisautta, ja tietää että elämässä on niin paljon muita tärkeämpiä asioita. Itselleni ainakin nyt riittää, että on siisti ja tilanteen mukaisesti pukeutunut, en enää välitä olla kenenkään silmään mitenkään ulkonäölläni viehättävä.

"

Entä jos puoliso jättää?

Pitääkö olla yksin?"

Ei. Jos omanikäisiä etsii, ei ne miehetkään ole useimmat enää pinnallisia. Sitä etsitään ensisijaisesti mukavaa ihmistä, jonka kanssa vanhentua yhdessä, ei mennä enää pelkän ulkonäön ja seksikkyyden perässä. Itse en edes huolisi sellaista pinnallista, jolle vielä ulkonäkö on valtavan tärkeä asia, ja jonka seksuaalisuus perustuu pelkästään tai lähinnä ulkonäön kiihottavuuteen - ikää tulee koko ajan lisää, ja kyllä se ulkonäkö muuttuu vähemmän kiihottavaksi ihan jokaiselta. Seksuaalisuutta voi kuitenkin olla ilmankin, että ollaan hyvännäköisiä. 

Vierailija
25/181 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ikää tulee, alkaa itse näyttää rumalta. Mutta ihme kyllä nuoremmatkin eivät näytä enää lainkaan kauniilta. Ilmeisesti hormonit ovat kauniina näkemisen syy. Ja kun ne hormonit haihtuvat, häviää muidekinn  kauniina pitäminen.

Vierailija
26/181 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun ikää karttuu, niin tajuaa että ei kauniit kasvot merkitse mitään, kunhan vain on hyvä perse ja upeat tissit.

Ja nehän on jokaisella.

Vierailija
27/181 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

20-30 -vuotiailla on parinhaku menossa ja ulkonäkö valitettavasti merkitsee tuossa iässä paljon, itsetunto voi olla myös huono ja sitä yritetään pönkittää ulkoisilla avuilla. Monet yli 50 -vuotiaat ovat olleet parisuhteessa kymmeniä vuosia ja sitä itsetuntoakin on kehittynyt sekä viisautta ymmärtää että ulkonäkö ei ole se tärkein asia elämässä.

Entä jos puoliso jättää?

Pitääkö olla yksin?

Ei tietenkään. Jos luet av-palstaa, niin kaikkia 40-50-vuotiata av-mammoja luullaan 20 vuotta nuoremmaksi. Samanlailla voit pelaa ja käyttää miehiä, kuin nuorempanakin dont worry.

Vierailija
28/181 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No koska on tullut elämänviisautta, ja tietää että elämässä on niin paljon muita tärkeämpiä asioita. Itselleni ainakin nyt riittää, että on siisti ja tilanteen mukaisesti pukeutunut, en enää välitä olla kenenkään silmään mitenkään ulkonäölläni viehättävä.

"

Entä jos puoliso jättää?

Pitääkö olla yksin?"

Ei. Jos omanikäisiä etsii, ei ne miehetkään ole useimmat enää pinnallisia. Sitä etsitään ensisijaisesti mukavaa ihmistä, jonka kanssa vanhentua yhdessä, ei mennä enää pelkän ulkonäön ja seksikkyyden perässä. Itse en edes huolisi sellaista pinnallista, jolle vielä ulkonäkö on valtavan tärkeä asia, ja jonka seksuaalisuus perustuu pelkästään tai lähinnä ulkonäön kiihottavuuteen - ikää tulee koko ajan lisää, ja kyllä se ulkonäkö muuttuu vähemmän kiihottavaksi ihan jokaiselta. Seksuaalisuutta voi kuitenkin olla ilmankin, että ollaan hyvännäköisiä. 

Ei pidä paikkansa.

Ikäiseni yli 50v  KOMEAT miehet ottavat 30-40v naisen.

Osaatko selittää miksi?

Olen kaunis ja huoliteltu, pitääkö minun ottaa joku MUKAVA pallomaha pieruverkkareissa?

ÄLÄ YLEISTÄ

Vierailija
29/181 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun ikää tulee, alkaa itse näyttää rumalta. Mutta ihme kyllä nuoremmatkin eivät näytä enää lainkaan kauniilta. Ilmeisesti hormonit ovat kauniina näkemisen syy. Ja kun ne hormonit haihtuvat, häviää muidekinn  kauniina pitäminen.

?????

Oudoin selitys ikinä?

Näet maailman rumana? koska hormonitoiminta on loppunut???

Vierailija
30/181 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"

Entä jos puoliso jättää?

Pitääkö olla yksin?"

On tässä tottakin, mutta kyllä parinvalinnassa seksuaalinen puoleensavetävyys nousee kaiken ikäisillä korkealle, tietysti jokaisen omalla tasolla, mutta väitän tämän pinnallisuuden olevan yhä osa parinvalintaa vanhetessamme, niin miehillä kuin naisilla. t. n 48

Vierailija
31/181 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se nyt jotain merkitsee ja toisille paljonkin. Riippuu paljon vaikka mistä.

Monella vaan kiinnostus lopahtaa potentiaaliseen  kumppaniin ja voi olla ihan strategista siirtyä näkymättömien joukkoon. Osalla taas jo työ vaatii ulkonäköön panostamista enemmän.

Vierailija
32/181 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biologiaa se taitaa pääosin olla, miksi 20-30 veet on usein tarkkoja ulkonäöstään, 50 veet ei. Luontohan se ajaa hedelmällisen ikäiset koreilemaan ja houkuttelemaan potentiaalisia lisääntymiskumppaneita, jopa nykyihmisellä joka ei välttämättä koskaan edes haluaisi lisääntyä. Vietti on kuitenkin olemassa siihen, että haluaisi houkuttaa mahdollisimman laadukkaan uroksen kumppaniksi.

Viisikymppisenä taas lisääntymiset on lisäännytty, ja elämässä on tärkeämpiä muut asiat. Siltikin, vaikka olisi yksin ja haluaisi kumppanin, niin yleensä ikäluokassa suhteet perustuu muuhun kuin ulkonäöstä viehättymiseen. Jokainen kun ymmärtää, että jos se vielä onkin seksikkään näköinen, niin 10 tai 20 vuoden päästä ei ole, joten suhteen perustan täytyy olla jotain muuta kuin seksikäs ulkonäkö.

Itselleni ikävuodet 40 eteenpäin on ollut valtavan vapauttavia. Sen lisäksi, ettei ulkonäkö merkitse, ei merkittse ihmisten miellyttäminen muutenkaan. Olen mikä olen, enkä pyytele olemistani anteeksi, enkä yritä muuttaa itseäni kelvatakseni jollekin. Nuorena olin huonoitsetuntoinen ja epävarma, ujo ja arka. Semmoiset on iän myötä häipyneet kokonaan, en enää kerta kaikkiaan mieti mitä muut minusta ajattelee. Se on mulle ihan sama. Se on todella suuri vapautuminen ihmiselle, joka on miettinyt tuota kelpaamistaan muille edelliset 30 vuotta ihan liikaa.

Vierailija
33/181 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

20-30 -vuotiailla on parinhaku menossa ja ulkonäkö valitettavasti merkitsee tuossa iässä paljon, itsetunto voi olla myös huono ja sitä yritetään pönkittää ulkoisilla avuilla. Monet yli 50 -vuotiaat ovat olleet parisuhteessa kymmeniä vuosia ja sitä itsetuntoakin on kehittynyt sekä viisautta ymmärtää että ulkonäkö ei ole se tärkein asia elämässä.

Nauratti tuo viisaus kommentti. 50 vuotiaat ovat vain niin laiskoja liikkumaan ja välittämään, eivät viisaus liity asiaan mitenkään.

ehkä naurattaa kaikenlaiset asiat. minuakin naurattaisi, jos voisin näin viisikymppisenä ajatella vieläkin vain itseäni. naurattaa vietävästi, kun huolehdittavaa on vielä nuoremmasta ja taas vanhemmasta sukupolvesta. eli meikkaan, jos ehdin, aina en. naurattaa niin pirusti.

Vierailija
34/181 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä paikkansa.

Ikäiseni yli 50v  KOMEAT miehet ottavat 30-40v naisen.

Osaatko selittää miksi?

Olen kaunis ja huoliteltu, pitääkö minun ottaa joku MUKAVA pallomaha pieruverkkareissa?

ÄLÄ YLEISTÄ

Ei 30-40 v. ole välttämättä paremman näköinen kuin 50v, hieman nuoremmalta voi tietysti näyttää. Kaikenlaisia ihmisiä löytyy eri ikäluokista. 

Vierailija
35/181 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on hyvin introvertti autisti ei edes tajua että joku voisi olla kiinnostunut. Iästä riippumatta.

Vierailija
36/181 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä liittyy siihen, että ei ole enää niin kaunis, eivätkä mitkään konstit tuo kauneutta takaisin. Sitten luovuttaa ja huomaa, ettei kauneuden menetys ole niin iso juttu. 

Vierailija
37/181 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinnallisuus ei kiinnosta. Toki siisti on oltava.

Vierailija
38/181 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiima-aikaan tuo ulkonäköhössötys liittyy...

Vierailija
39/181 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ulkonäkö tulee vain sitä tärkeämmäksi mitä vanhemmaksi tulen. Tarkoittaa sitä, että teen töitä sen eteen enemmän kuin nuorena, jolloin on luonnostaan kaunis. On ihanaa näyttää kaiken ikäisenä parhaalta mahdolliselta omalta itseltään. 

Vierailija
40/181 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"

Entä jos puoliso jättää?

Pitääkö olla yksin?"

Ei. Jos omanikäisiä etsii, ei ne miehetkään ole useimmat enää pinnallisia. Sitä etsitään ensisijaisesti mukavaa ihmistä, jonka kanssa vanhentua yhdessä, ei mennä enää pelkän ulkonäön ja seksikkyyden perässä. Itse en edes huolisi sellaista pinnallista, jolle vielä ulkonäkö on valtavan tärkeä asia, ja jonka seksuaalisuus perustuu pelkästään tai lähinnä ulkonäön kiihottavuuteen - ikää tulee koko ajan lisää, ja kyllä se ulkonäkö muuttuu vähemmän kiihottavaksi ihan jokaiselta. Seksuaalisuutta voi kuitenkin olla ilmankin, et

VIisikymppisenä komeitä ovat ulkonäkökeskeiset miehet. Yleensä ovat myös niin paskiaisia, että eivät SAA sitä mukavaa fiksua naista, joten joutuvat ottamaan pelkän ulkonäön perusteella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän