Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*~* KULTAINEN 60-luku; viikko 10 *~*

05.03.2007 |

Dodii,

se on maaliskuu ihan kunnolla ja viiko kymmenen. Pino on auki, arvon ladyt ;)

Kommentit (76)

Vierailija
1/76 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

viiko = viikko

Taas ihan kökkö yhteys, kursosi voi liikkua kirjoituksen mukaan, mutta itse kirjaimet tulee näytölle, kun jaksavat :( Sivut aukeavat hitaasti....

Ja nyt kuopus mäikää sängysään, mentävä! Tänne ei kummia, eilen oli hieno päivä!

Vierailija
2/76 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pika pikaa moikkaan teitä ennenkuin lähden raahaamaan nuo pikku-akat päiväkotiin ja itse hurautan töihin.

Työkaveri soitteli eilen, että on oksutaudissa joten se taas tietää juoksemista paikasta a paikkaan b !!

Lauantaina siivoiltiin jopa niin perusteellisesti että olohuoneessa vaihtui järjestys ja kummastippa tuo piristää..

Pikapikaa piipahdettiin kirppikselläkin mutta eipä tuoltä t' älöläkertaa mitään mukaan tarttunut.

Eilinen päivä menikin sitten kyläillessä ja kotiinpäin ajaessa minuun iski joku kumma vatsakipu jota sitten jatkui koko illan ja vieläkin on kumma olo :-(

Noh illalla ei tehnyt mieli syödä yhtään mitään ja pointsit meni tasoille ettei tarvinnut pankista ottaa kaiken herkkujen syömisen vuoksi.

Pelailtiin aktiivisesti to-la ja pitkästä aikaa (sitten viime plussakierron) tapasin lyyli limatkin. Noh eikun peukut pystyy että tulosta syntyy

Kukas muu meillä piinailee ja pelailee mun kanssani ja onks meillä plussia tälle viikolle ??

Emmillä ainakin lähtöpäivä laitokselle lähenee ja kohta on Tiinuskakin sylissä !!

Nyt on pakko lopettaa ja viedä piski pissalle ...

Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille ja toivotaan että ykssarvinen jättää

tälle viikolle meidät kaikki rauhaan!!

Isotikru

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/76 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri äsken tuli herättyä ja oottelen karjalanpiirakoita uunista pois, nam, ei oo itsetehtyjä vaan kaupan pakasteita, mutta menettelee .. Ja tietty munavoilla ..

Viikonloppu oli ja meni. Eilen oltiinkin ahkeria, arvatkaapas mitä, joo joo me pelailtiin eilen aamulla vaikka ensin koko ajatus tuntui mahdottomalta, mutta kivaahan se kuitenkin oli, sen jälkeen laitettiin moppi heilumaan ja siivottiin koko asunto, ja sitten oli vuorossa kyläilyä päiväksi ja illaksi, ja kaikki meni hyvin, ei kipua ei kolotusta, mutta kun kotimatkalle lähdettiin niin voihan SUPISTUS, alkoi polttelemaan niin helkutisti, että sanoin miehellekin, ettei tästä tuu mittään, pakko oli istuakin jonnekin lumiselle penkalle. Lopulta oltiin kotona ja noin kaksi tuntia supsiteli ja sitten tyssäsi, mutta olo oli sellainen huono ja väsynnyt. Ja yöllä sitten taas heräsin supistuksiin, mutta ei niitä tullut kuin muutama. Ja nyt aamulla alkoi heti sellainen menkka jomotus ... Olisi kiva tietää onko paikat jo mitenkä auenneet ja pehmenneet ..

Tiina on liikkunut ahkerasti koko viikonlopun, lauantaina oli todella liikekannalla ihan aamusta yöhön ja liikkeethän tekee kipeää .. Taitaa tyttökin jo haluta masusta ulos.

Teti mitä kuuluu vauva arkeen ? Onko poitsu alkanut nukkumaan paremmin ? Ja mitenkä haavan kanssa ?

Isolletikrulle jaksamista tähän päivään ! Muistan omasta työstäni, että jos joku sairastui ja siihen päivään ei keritty saamaan sijaista oli todella kiirus ja ankeaa, ja kotona illalla aivan sippi. Koita jaksaa.

Mirjalii oli kiva kuulla pitkästä aikaa, mutta rankkaa on teillä siellä. Toivottavasti jaksatte miehesi kanssa. Ja toivottavasti anoppisi ei tarvitsisi kärsiä pitkiä aikoja. Ja todella mukava oli kuulla tuosta alkavasta kuumeilusta, hyvä, että miehesi on mukana kuumeilemassa !!! Menetkö polvi leikkaukseen ensin ja sitten vasta vauva yrittämään ? Ja tsemppiä tupakkalakkoon !!!! Itse en ole tupakoinnut ns. vakituisesti vaan joskus silloin nuorempi se oli sellainen sosiaalinen (huono) tapa, eli ainoastaan tuli tupruteltua juhlatunnelmissa :-(( En voi sietää tupakanhajua, se on jotakin todella kamalaa ....

Ani, Pietu, Trattis, ja ketäköhän vielä oli piinailemassa ? Onnea piinaan .. ja jännityksessä eletään mukana ( olikos Mineakin siellä, taisi olla .. ) Sorry tää muisti !

vm: Hyvä, että raskas päivä sujui kaikesta huolimatta hyvin ! Jaksuja edelleen ..

Elsamarjalle pahoittelut negasta !

Mitä kuuluu Walolle, Levinialle, valdevinalle ..jne .. Ja kaikille muille 60-lukulaisille ?

Nyt piirakoitten kimppuun ! t. emmi rv- 37+1

Vierailija
4/76 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiirettä on pitänyt ja päässä heittää kaikki asiat kuperkeikkaa vieläkin.. Palasin maaliskuun alusta entisiin tehtäviini normaalin pituiseen työviikkoon 4 kk:n 20-tuntisen sijaisuuden jälkeen ja kylläpä tekee tiukkaa taas sopeutuminen uuteen rytmiin! Neljän päivän viikonloppujen vaihtuminen " pelkkään" la-su taukoon tuntuu kohtuuttoman tylsältä ja motivaatiokin meni ja vihelteli mennessään.. Senniina, voin vaan kuvitella miltä tuntuu susta joka palasit ihan kokonaan vapaalta.. Mutta kai se tästä taas lähtee; sinä jäät pian äitiyslomalle, ja kuka tietää ehkä minäkin vielä joskus.. Varasin vihdoin sen ajankin sinne gynelle, saanpahan sitten (toivottavasti) vihdoin selkoa niistä kohjuista ja muutenkin. Viikon päästä maanantaina olen sitten ainakin jonkin verran viisaampi, toivotaan että lekuri näyttää vauvahaaveille vihreää valoa!!

Piti kommentoidakin, mutta tää teksti tulee jostain kumman syystä näkyviin oudolla viiveellä ja kirjottaminen on tosi hankalaa, joten palailen myöhemmin!

Piinailijoille peukkuja ja Emmi; himmaile ny ihmeessä sitä kävelemistä, ettei Tiina tipahda tielle ;)

Mukavaa maanantaita!

Walo

Vierailija
5/76 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihanan valoisa aamu tänään ja eilenkin! olin jäillä ulkoilemassa ja aurinkolasit oli enemmän kun tarpeen - niin tästä vielä kevät saadaan!

pääsin sitten tälle viikolle asti mahdolliseen piinailuun. en ole ihan varma kp:stä, uskokaa tai älkää niin kalenterin merkkaukseni on mennyt ihan slarviksi. mutta 24 tiennoilla mennään ja kierto ollut 22-26. mitään oireita ei kyllä ole, mutta oirehan tuo oireettomuuskin on, eikös? joitain menkkamaisia vääntöjä olen ollut tuntevinani, mutta katsotaan nyt. pilkkimestari-pietu lähti siis lomalle piinailemaan, mites muut? minea oli ainakin, ani ja ketä muita?

vm:lle terveiset; nuo päivämäärät voi ottaa koville. olen itse onnistuneesti deletanut la, mutta kmpäivät muistissa .toinen kun osui syntymäpäivälle, tai silloin selvisi siis ultrassa asia. tämä minulla se pahempi - onhan ihan luonnollista että eroja on km ja niiden aikaansaamassa surussa.

aiemmin oli myös täällä puhetta siitä miten jossittelu vaikuttaa elämään. siis jos olen raskaana, niin... se oli yksi syy mulla miksi piti saada vähän etäisyyttä. alkoi rajoittamaan liikaa (en voi lähteä matkalle jos olenkin raskaana enkä halua muiden tietävän yms.) mutta siinähän raja on toki ihan yksilöllinen. ja nyt huomaan taas samaa; pitäisi ilmoittaa lähdenkö toukokuussa pieneen reissuun, mutta jos...

mutta olen päätynyt että menen, jos jotain, niin keksitään niitä valkoisia valheita sitten!

mirjaliille piti voimia toivottaa raskaaseen tilanteeseen!

ja muutakin piti kommentoida, mutta nyt täytyy taas töitä välillä...

emmille vielä hyvä kun sait kelan kuntoon ja muutenkin viimeiset viikot jo menossa!

hyvää päivän jatkoa!

Vierailija
6/76 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmille rutistukset; aikaa vie tuo avautuminen ekan kanssa, eli kiristaa ja puristaa, ahdistaa ja supistelee ennenkuin mitaan TODELLISTA tapahtuu; mutta hitaasti ja varmasti kuitenkin!!

Taalla viikonloppu meni hulinalla, ja nyt otetaan viela tama viikko ' rauhallisesti' kaikkineen, kolmella muksulla on koekausi koulusta ja sitten viikon koulun jalkeen kahden viikon kevatloma.

Kevat on taysilla jo meillapain, paivalammotkin noussut lahes +25 asteeseen varjossa. Auringossa on kuumaa, mutta varjopaikat viela viileita, ja merivesi oli eilen jaatavaa kun kaytiin koiraa uittamassa!

Mutta kylla siella kahjot turistit jo polskuttavat, hih...

ON voi hyvin, massukin on alkanu nousta rintojen alle, mutta pienempi se on kuin ite kuvittelin, mies kuvaili kameralla ja olikin pettyny kun nain ettei sen tuon suurempi olekaan.

Meilla suku on alkanut jo arvailla sukupuolta; tai ne toivoo tietty tasta poikaa, mutta edelleen aiteella on tyttofiilis! Mutta kumpi sitten onkin tervetuloa syyskuussa taloon!

Odottelen kans innolla koska alkais liikeet tuntumaan, omasta mielestani kylla joitain hipaisuja olis jo nyt, mutta voihan se olla toiveajatteluakin!

Voikaa kaikki hyvin

- levinia ja Hope rv 12+2 -

Vierailija
7/76 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevät on tullut, kun niin ihanasti aurinko paistaa!!!

Pilikki-pietu on sitten hyvin ansaitulla lomalla. Toivottavasti palaa takaisin plussauutiset mukanaan :)

Vm:n selvisit hienosti surullisesta viikonlopusta. Kyllä se niin on, että sen surun kanssa oppii elämään, ja se väistyy taka-alalle, mutta koskaan se ei katoa.. eikä pidäkään. Toivottavasti kirkkaaksi paistava aurinko osuu sydämeesi asti, ja antaa uutta voimaa ja uuden alun :))

JOku muuten manasi tätä kirjoituksen takkuisuutta, ja olen samaa mieltä!! Kirjaimet tulee satasekuntia sen jälkeen kun ne on näpytelly. HÖH!

Isotikru: mulle tuli myös ihan älyttömän kipeä vatsakramppi (yöllä tosin) n. 2pvää oviksesta. Sattui niin, että oli pakko nousta käveleen. Mietin sitten, että voisiko hedelmöittymisen tuntea... kiinnittymisen ainakin kai voi?? Noh, kaikkee sitä mielikuvitus teettää :)

Emmi: teidän tintura tulee kyllä ajallaan ulos, kun vielä jaksat tehdä kävelylenkkejä ja harrastaa kolopalloo ;) Molemmat ovat omiaan aiheuttamaan niitä avaavia suppareita, joten go for it girl :))

Mukavaa trattis, että olet tässä meidän piinaporukassa :) Meitä taitaa olla aikas monta, joilla on ihan oikeesti syytä piinata tällä viikolla eli pelit osuneet kohdalleen. Voi jospa tulisikin jackpot ja kaikki saisi plussan!!!

Mirjaliille voimia ja haleja anopin saattohoitoon (()) ja mukavaa, että teillä mies innostui vielä kuumeiluun mukaan :)

Elsamarjalle suuret pahoittelut negasta! Mulle ainakin negatiivisen tuloksen näkeminen on suurempi takaisku kuin tädin tulo. Siksi teen testin (nykyään jos aihetta on) vasta kun menkat ovat tosiaan myöhässä. Nyt tikkujen kanssa pelaamisen aikana tietä päivänkin milloin tätsy tulee (14 vrk ovisplussasta). Sulla saattaa se ehkäisyn lopettamine sekoittaa kiertoa, eikä kp:t välttämättä ihan päde. Mutta niin kauan kuin täti on poissa on toivoa :) Jospa ovis olisi ollutkin myöhemmin eikä testi siksi vielä näytä tulosta. Kyllä se vauva teille vielä tulee.. meillä on täällä sellainen joukkotilaus sisällä, että uskottava on että toimitus pelaa :)))

Voi Levinia, on meilläkin varjossa vielä " vähän viileetä" ;)) *hhrr* Mutta tekee tämä kevätaurinko ihmeitä sielulle, tosin myös ikkunoille jotka ovat aivan pas..et.

Täällä sitä elellään kp:tä 23/28-29. Oireina on (kuten muissakin kierroissa) vatsan nippailu ja nyt noi kaksi roikkuvaa kärpäslätkääkin on tullut vähän aroiksi. La ja su oli kumma tuntemus: aivan ylävatsasta puristi ihan älyttömästi, tuntuu että happi loppuu. Ihan kuin joku olisi kädellä painanut rintalastasta alaspäin. Se voi tietty olla perjantaisen reikihoidonkin " jälkituntemusta" . Oli muuten aivan ihana kokemus ja menen uudestaan. Meikälikka ei ole ikinä elämässään ollut niin rentoutunut kuin silloin.

Lauantaina pitäisi siis tätsyn tulla, eli ensi maanantaina aikaisintaan testaan; JOS on tarvetta.

Oikein mukavia piinanhetkiä muille piinailijoille (huom! piinispunkku on nautittu :) ) ja hyvää odotusta odottaville ja peli-intoa ovistelijoille :))

ANI

Vierailija
8/76 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tintit laulaa kevätlaulujaan, aurinkoa ei meillä vielä näy, mutta huomiseksi on luvattu!

Elsamarjalle pahoittelut negasta, sun oireet oli niin lupaavat. On se epistä kun oma kroppakin huijaa tuolleen...

Mirjaliille heippa pitkästä aikaa - kiva kun tulit takaisin kuumeilemaan! Jaksamista tulevien koitosten kanssa ja onnea tupakkalakkoon!

VM, kiva kun selvisit viikonlopusta noin hienosti. Olen itsekin miettinyt omalta kohdalta kun en ihmeemmin surrut noita km:ja, että olenko tunteeton - mutta jotenkin mietin sitä edellistäkin jossa vauvan alku oli kuollut vkolla 8, että meitä säästettiin tekemästä suurta päätöstä hänen kohtalostaan.

Ani kävit kokeilemassa reikihoitoa, eikö olekin ihanan rentouttavaa. Itse etsin nyt mammajooga ryhmää jos pääsisin sinne mukaan.

Nyt taitaa olla monta piinaajaa - toivottavasti saadaan teidät kaikki plussalle!

Emilläkin alkaa olla lupaavia merkkejä synnytyksen lähenemisestä! Ihanaa, kohta saat pikkutinturan syliisi!

Täällä aletaan olla puolimatkassa, vaikka alkuun tuntui, että tähän etappiin on matkaa iäisyys! Mutta kyllä alkaa mamma olla kömpelö - ei enää peleissäkään taivu mihinkään akrobaattisiin suorituksiin!

Jaaha, pitäisköhän sitä jatkaa töitä...

-valdevina 20+2

Vierailija
9/76 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt näyttää aurinko naamansa täällä pääkaupungissa. Pitää varmaan lähteä kohta kotiin,

niin pääsee edes hetkeksi nauttimaan valoilmiöstä.

Tikutin minäkin sitten taas aikani kuluksi eilen ja tänään, vaan kovin oli haaleaa. Limat kyllä bongasin ja täytynee kuitenkin virittää pelitunnelmia, että on edes teoreettinen piinamahdollisuus sitten parin viikon päästä.

Vierailija
10/76 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! kerroin tuolla edellisessä viestissäni, että anopilla on jo kuolemankolmio kasvoillaan. Mieheni sisko on sairaanhoitaja ja hän on mulle aina joskus puhunut, että kun osastolla jollekulle vanhukselle tulee kuolemankolmio kasvoilleen, tiedetään ettei hän elä enää pitkään. Se kolmio voi tulla huulten ympärille, ylähuuleen, huulien-nenän seutuville. Iho menee siis ihan valkeaksi ja tämä valkoinen alue on ihan selvästi kolmion mallinen. Me olimme tämän mieheni sisaren kanssa eka päivän sairaalassa anoppini kanssa. Kun menimme sairaalaan, oli lääkäri juuri tutkinut ja kertoi että huulten ympärys on ihan valkeana. Kun menimme huoneeseen, Sari totesi, ettei ole koskaan kellään nähnyt yhtä selvää kolmiota. Sen huomasi tällainen maallikkokin aivan selvästi.

Emmille kovasti tsemppiä viimeisille päiville! Muistahan käydä joka päivä sanomassa ainakin MOI jos et muuta ehtisi tai jaksaisi. Muuten täällä varmasti ruvetaan odottelemaan vauvauutisia.

Minäkin kävin tänään katselemassa kangaskaupassa kankaita. Olis niin ihana ommella parit pellehaalarit. No, pitää nuo entiset kankaat ensin tehdä vaatteiksi. Kummipojille ainakin tarttis jotain saada aikaan ja miehen kummipoikakin saa ihan näillä näppäimillä vauvan. Sinnekin vois jotain ommella. Pitää nyt vaan ensin kuulostella, että tuleeko sinne tyttö vaiko poikavauva.

Mutta nyt laitan leivän juuren. Olis huomenna ruisleivän leipomista ja kyllä siinä pitää pari pellillistä sämpylöitäkin tehdä, kun viho viimein sain muokattua sellaisen reseptin, ettei paremmasta väliä.

Heippa taas!

Vierailija
11/76 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikaisesti ajattelin tulla ilmoittautumaan vaikka kirjoittaminen tökkii kyllä tosi pahasti ja sivut aukeaa h-i-t-a-a-s-t-i.

Huomenna pitäisi testata mutta katsotaan nyt millä jalalla sängystä nousen, ellei yhtään tunnu siltä niin taidan jättää väliin. Nyt on vaan semmonen luovuttajafiilis. Oireitakaan nyt ei ole nimeksikään eli taitaa olla taas uusi kierto edessä kunhan tästä selviää. Noh. odotetaan nyt ensin se täti paikalle.

-minea-

Vierailija
12/76 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi helkutti mikä lonkkasärky koko yön ajan :-(( En oikeastaan nukkunut ollenkaan, sellaiset parisen tuntia, ja aamulla tietenkin kiukuttelin miehelle, ja itkeä tirautin myös .. Yön aikana tuli laitettua ice poweria ja otettua 3 panadolia, mutta eihän ne mitään auta, kun ei niitä voi tai uskalla ottaa kuin yhden kerrallaan .. Täytyy perjantaina puhua Nlassa, jos vaikka pääsisi lekurille ja saisi parempia troppeja, mä en kestä tuollaista hermosärkyä yhtään, se on kamalaa .. No meiltä ei edes löytynyt hyvää tyynyä tuonne kankun alle, joten tänään on pakko mennä ostamaan muutama hyvä tyyny tukemaan jalkoja ja selkää. Onko teistä ketään saanut panadolia voimakkaampia särkylääkkeitä koviin särkyihin raskaus aikana ??

Voi että mua nauratti eilen, olikos se Walon kommentti, että nyt ei enää parane tehdä kävellen pitkiä lenkkejä, ettei Tintura synny tielle .. Sehän tästä vielä puuttuisi, että putoisi kadulle kesken matkan :-)) Teksisi todellakin mieli varata aikaa yksityiselle, että saisi selvän vastauksen lapsen asennosta ja siitä, onko tuolla kohdunsuulla tapahtunut avautumista tmv .. No lupaan, etten enää lähde pitkille lenkeille ja lyhyillekin vain miehen kanssa.

Vauva liikkuu, mutta viime yönä oli aika rauhallinen, vaistoaako nuo masuvaavit jos äiti on kipeä ? Nyt aamusta hieman hyppeli, kun isukki lauloi ' lintulaulua' omalla äidinkielellään .. Ja taas mua itketti. En edes haluaisi olla yksin kotona .. Mutta pakko mikä pakko.

Minea: Onnea testaamiseen bdbdbd !!! Toivotaan, että + tulisi .. Ja tätiä ei viitsi edes mainita ..

Kuis on pullat uunissa meidän toisilla piinailijoilla ??

Valdevinalla mielettömästi viikkoja-jotenkin voisin vaikka uudestaan elää tuon rv-20rv-30 saakka, se oli mukavaa aikaa .. Onkos teillä r-ultra pian edessä ?

Sonjaemmallakin viikkoja pian -30 ...

No nyt täytyy mennä keittiöön katselemaan mitä sitä söisi ... Kahvia olen tässä juonut jo kupillisen. t. emmi rv-37+

Vierailija
13/76 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmi: Sinulla se Tiinan tapaaminen vaan kovaa vauhtia lähestyy. Ihanaa. Kiitos jaksuista. Samoja toivottelen sinulle tähän loppuraskauteen.

Isotikru: Hienoa, että kohtasit lyylin. Ja kun pelattu on oikeaan aikaan, niin minäkin nostan puolestasi peukut pystyyn.

Walo: Minä olen osittaisella hoitovapaalle, ja työaikani on sovittu niin, että perjantait on vapaita. Osaan kuvitella miltä sinusta tuntuu, koska itse en mitenkään jaksaisi parjantaisin lähteä töihin. Vaikka ei täällä kotonakaan mitään lepoa ole, mutta ei sitten kasaannu kaikki hommat viikonlopulle. Jaksamista töihin!!

Trattis: Ihanaa, sinäkin olet jo piinaamassa. Nostan peukun pystyyn sinunkin puolestasi. Tuttu juttu tuo " jos olenkin raskaana" . Minäkin ilmoitin itseni risteilylle huhtikuun loppupuolella ja ajattelin, että jos olen raskaana, pystyn kyllä olemaan " siinäkin seurassa" selvin päin. Raskaus olisi kuitenkin niin mahtavaa. Mutta kumma juttu, kun raskaushaave menee kaikkiin suunnitelmiin, vaikka kuinka yrittää elää normaalisti... Ja oireettomuus on oire!!!

Levinia: Voi miten ihanan lämmintä siellä jo on... täällä kateellisena ajattelen sinun mittarilukemisiasi. Minähän olen aina ollut sitä mieltä, että mun piti syntyä Välimeren saarelle, Mallorcalle, mutta vanhemmillani meni jotain vikaa. Hyvää vointia sinulle ja pikkuiselle. Ymmärrän nuo poikaodotukset, samahan se varmaan meillä joskus tulee olemaan. Mutta kuten sanottu, tervetulleita molemmat sukupuolet. Tietenkin.

Ani: kiitos kauniista sanoistasi. Tuli ihan suru silmään, kun ajattelin miten " vieras" ihminen ymmärtää oloni niin hyvin ja tsemppaa noin nätisti. Mäkin nautin viikonloppuna piinispunkkuni vaikka ei ollut varmaan mitään syytäkään vielä. Viikonloppu oli kai ovisaikaa, ainakin kierron puoliväliä elettiin. En ole tikuttanut tai katsellut laskureista oletuksia. Ei se täti tuu teille lauantaina!!

Valdevina: Mahtavaa, olet jo puolessa välissä. Kyllä tämä aika menee vauhdilla. Älä huoli vaikka et akrobatiaan taivukaan. Sitä ehtii sitten taas joskus...

Pinkerton: Heilutukset sinullekin.

Ankkis: teoreettinen piinailumahdollisuus minullakin ensi viikolla. Toivotaan, että teoria kerrankin toimii. Peli-iloa sinne!!

Mirjalii: Minäkään en ollut tuota kuolemankolmio-nimitystä kuullut. Mutta varmaan tuota on tarkoitettu kun joskus olen kuullut, että toiset näkevät milloin ihminen on loppunsa lähellä. Hui miten tuli kalsea olo...

Mutta hyvältä kuulostaa sinun ruisleivän ja sämpylän leipominen. Maistiainen voisi kelvata...

Minea, joko olet testannut??? Jännittää !!

Jahas, Emmi oli kirjoittanut tällä välillä lisää, mutta lähetän tämän nyt ensin ja käyn sitten lukemassa. Ettei vaan käy niin, että tämä häviää...

t: wemppa

Vierailija
14/76 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi harmi, että olet joutunut kärsimään kipua yöllä. Ja mies on saanut sitten kiukuttelut osakseen... no, sitä vartenhan ne miehet osaksi onkin... Mä en ole raskaus aikana tarvinnut kipulääkkeitä, jos olen, niin on ollut kipu niin pientä, että panadol on riittänyt

En ihmettele, että itkettää miehen laulaessa...liikuttavaa!!

Palaan myöhemmin! Potilas kutsuu, olen siin keskimmäisen kanssa kotona. Hänellä kuumetta.

sama vm

Vierailija
15/76 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, avasin dementia-ikkunan, mutta en uskalla pompata ees-taas, kun nyt meinasi jäädä kone jumiin.

Eli, ulkomuistista, EMMI en ole tarvinut särkylääkkeitä. Tai siis minulla ei ole ollut Panadolia, joten on ollut mentävä ilman. Välillä aika keljuja kolotuksia, mutta ohimeneviä. Jaksuja sinne viimeisille viikoille.

WEMPPA: Tervehtymisiä sinne ja kilistele punkkua puolestani. kohtuudella olen kyllä nauttinut (esim. aterialla) mutta kaipaan sitä, että saisi ihan ilman omantunnon kalkatusta nauttia lasin pari. Tai siis ei tuo " omis" kamalasti kalkata, mutta kuitenkin; yhdistelmä raskaus ja alkoholi tekee yhdestäkin lasista tietoisen valinnan ja sellaisen, että ei vain ex-tempore nauti vaan tietää juovansa _sen_ lasillisen. Tai jotain sellaista, en osaa selittää.....

RASKAUDET on ihan kivoilla malleilla, monet menee jo hienoja viikkoja. Ja Välimeren ilmasto - tänne kanssa mulle heti. Tai ainakin aurinko ja lämpö ja eukalyptuspuut. (nähnyt Ranskassa)

Jaaha, kuopus vaatii huomiota, kun esikoinenon omassa kerhossa.

Vierailija
16/76 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vm: Mua alkoi naurattamaan, kun kirjotit, että kyllä miehen laulu aivan varmasti sai kyyneleet silmiin :-)) Mies ei siis todellakaan ole mikään ' laulaja' vaan yleensä laulaa kaiken ihan päin mäntyä, ja olenkin salaa toivonut, että Tiina perii äitinsä lauluäänen, mikä ei sekään mikään 10 ääni ole, mutta ainakin kuulijat ymmärtää mikä biisi on meneillään ... Mutta aamulla se lintulaulu oli niin hellyttävä ...

Nyt on lonkkakipu poissa ja toivotaan, että pysyykin .. Kaksi tyynyä ostin ja niitä jo sovittelinkin tuonne kankun allem ja hyviltä tuntuivat. En määkään ole lääkkeiden suosija, mutta tuollainen ' hermosärky' on kamalaa varsinkin yöaikaan. Nyt puolestaan on menkkajomotusta ihan kiitettävästi :-// Mutta sen kestää, se on kuitenkin entuudestaan tuttua ..

Mineaaa täällä ollaan jännityksessä, oletko jo testannut ?

Levinialla on todellakin mukavat ilmat siellä päin maailmaa .. Ja on se kumma miten eritavalla sitä näkee turistien toimet kun itse asuu ko. maassa ;-)) Hyvää odotusta sinnekin ja kyllä se masu kasvaa ..

Nyt apteekkiin ! t. emmi

Vierailija
17/76 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa, että meitin pino alkaa taas " elää" viimeviikkoisen jälkeen :))

Wemppa: HIH, toi on kiva nicci :) Eipä kestä kiittää... hyvä jos sanoillani sain mieltäsi hieman paremmaksi :) Tästä palstasta ja teistä naisista on tullut niin tärkeitä, että jokaisen suru tuntuu omalta. Lohduttaminen ja tsemppaaminen on vähintä mitä voi tehdä. Eiköhän teillä natsaa ilman tikkuja ja kalentereitakin... toi punkku on aikas hyvä peli-innon virittäjä ;)) Nimim. " kokemusta on" *räps räps*

Mirjalii: tuo kuolemankolmio oli minullekin ihan uusi asia (kiitos sille joka asiaa kysyi). Voimia vielä kerran anopin saattohoitoon. Mutta niinhän se on että kun yksi elämä päättyy, toinen alkaa. Meidän suvussa on kaksi kertaa käynyt niin, aika pelottavaa tavallaan.

Emmi: hyvä, jos saat tyynyistä apua lonkkasärkyyn. On varmasti kamala herätä yöllä hermosärkyyn!! Itse olen särkylääkettä (panadolia) käyttänyt raskausaikoina helvetilliseen pääkipuun (lääke ei ole auttanut juuri ollenkaan) sekä loppuajan liitoskipuihin. Tinturalle terkkuja ja pysyköön vielä muutaman viikon äitiä potkimassa :))

Minea: olen samaa mieltä, nää sivut on ihan sairaan hitaat. Kirjoutus (ainakin mulla) tulee sekuntien viiveellä ja aikaa menee kun ei voi heti korjata kirjoitusvirheitään (ja niitähän tulee.. ja varmaan jääkin tekstiin). Mitäs testipuikko sanoi? :))

Valdevina: joop.. reiki oli aivan mahtava kokemus!! Menen parin viikon päästä uudelleen. Vautsi.. sulla on jo puoliväli!!! Aika menee tosi nopsaan. Ja akrobatiat voi ihan hyvin jättää myöhemmäksi.. eiköhän senkin sirkuksen aika vielä tule ;))

Ankkikselle peli-intoa ja -onnea!!! Saadaan sitten piinata sinua ja wemppaa ensi viikolla.. ja taitaa Isotikrukin olla teidän porukassa.. ellen väärin muista.

Oireita ei taas niin minkäänlaisia. Rinnat tosiaan tullut hieman kipeäksi, mutta silleen normaalisti kuten aina ennenkin. Ainoa lisä on että nännit tuntuis olevan myös arat. Noh, katotaan nyt. Voi että, mitenkähän pilikki-pietun kanssa on?? Mutta ei kait voi vaatia, että hänen lomalla pitäisi kone kaivaa ja käydä meitä infoomassa.

Nyt sufeelle!!

ANI

Vierailija
18/76 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yritin vähän aikaa sitten tulla tänne, mutta koko sivusto jäi aukeamatta ja sai koko koneen jumiin. Ajattelin, että jotain vikaa meillä yhteyksissä, mutta jos teillä muillakin hidasta, niin panen sen piikkiin tämänkin.

Emmi: Ok, ei sitten ehkä niin liikuttavaa tuo laulelu. Mutta hauskaa kuitenkin, ainakin se, että ajatukseni sai sut nauramaan..

Hyvä, että lonkkakipu on jo poissa. Saa nyt pysyäkin jossain muualla.

Pinkerton: Kiitos tervehtymis toivotuksista. Ja punkkua voin ottaa sun puolestasi ensi kerralla kun pullon avaan. Pitää vissiin perjantaina sanoa miehelle, että tuo sellaisen ison pönikän, kun lupasin ottaa kaverinkin puolesta...Sit se varmaan alkaa käyttää itse sitä samaa selitysta ja ostaa kaksi kirkasta pulloa... No juu, kohtuudella sitä pitää jokatapauksesa itsekin ottaa, koska pienet lapset on täällä kotona.

Ani: Totta, punkku on hyvä alustus pelille. Eikä sitä tarvitse edes paljon ottaa, niin ihan eritavalla innostuu ja keksii uusia sääntöjä... tai ei ne varmaan uusia ole, mutta kun on pelit menneet pitkään saman kaavan mukaan, niin pientä vaihtelua.

Tänään olen ahkerasti täällä koneella, koska olen siis lapsen kanssa kotona. Töistä ei voi enää mennä nettiin, tai ainakaan näille sivuille. Netin käyttöä tarkkaillaan. Joten siksi olen tästä lähtien täällä vähän vieraileva tähti aina silloin kun kotioloista kerkiän palstalle luikahtamaan.

Tässä kierrossa en ihmeitä toivo. Meillä kyllä pelailtiin loppuviikosta jonkun kerran, mutta jotenkin on luovuttanut olo jo valmiiksi. Mutta siis ainakin se mainitsemani teoreettinen mahis on olemassa. Joten ensi viikolla sitten piinaillaan. Kai se " luovutus" fiilis on vaan itsesuojelua...

Ettei pettymys olisi niin kova..

wemppa

Vierailija
19/76 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niin ihanan valoisaa aamuisin ja nyt on pari päivää ollut sellainen kevään tuoksu ilmassa, ei ihan tosin vielä Levinian lämpöasteille päästä.

Emmi, tosi ikäviä tollaset karmeat kivut. Toivottavasti loppuivat kertaan. Särkylääkkeistä mulla ei ole kokemusta, koska ei onneksi ole kummallakaan kerralla särkenyt mihinkään.

Tästä ei nyt meinaa tulla mitään kun samaan aikaan yritän toisella koneella kirjoittaa tähän ja toisella tehdä duunihommaa, joten ehkä mä keskityn tohon työjuttuun vaikka naisena kykenenkin tekemään montaa asiaa yhtäaikaa :)

Vierailija
20/76 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin on, kevättä ilmassa. On ollut ihan erilaista lähteä aamulla puoli 7 ajamaan töihin kun on valoisaa. Ja nytkin, miten ihana ilma ulkona. Kävin hakemassa postin ja ajattelin, että voi kun voisi lähteä kävelylle. Varmaan potilas osaisi olla hetken itsekseen, mutta olisipa aika julmaa. Onneksi näitä kevätpäiviä riittää vielä edessäkin päin.

wemppa (on muuten mukavampi kirjoittaa kuin vm69..)