Tunnusluku unohtui kassalla - uusi kortti, uusi luku
Hävetti niin paljon. Totta kai annoin muiden mennä edelle ja lopulta muistin. Ei kai sitä lukua lapullekaan voi laittaa rahapussiin? Kassa neuvoi laittamaan vastaisuudessa puhelimen muistiin. Olisin tietty voinut käyttää vanhaa tunnuslukua, mutta nyt en.
Jos tallennan sen puhelimeen niin luultavasti unohdan, millä nimellä se tallensin. 😑
Kommentit (85)
Vierailija kirjoitti:
Sepustuksesi on niin järkyttävää äidinkielen raiskaamista.
Hetkinen! Olen pahoillani, jos et ymmärtänyt. Kummankohan vika äidinkielen ymmärryksessä on? Olen kuitenkin kirjoittanut neljä tietokirjaa ja useat ymmärtää lukemaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hetkinen! Olen pahoillani, jos et ymmärtänyt. Kummankohan vika äidinkielen ymmärryksessä on? Olen kuitenkin kirjoittanut neljä tietokirjaa ja useat ymmärtää lukemaansa.
Kerro nyt sitten minulle selkeästi mitä tarkoittaa: "Olisin tietty voinut käyttää vanhaa tunnuslukua, mutta nyt en".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä sössötät? Olisit tietysti voinut käyttää vanhaa tunnuslukua, mutta nyt et?
No eipä tullut mieleeni, kun sitä vanhaa tunnuslukua ei ollut käytössä.
- ap
En tajunnut vieläkään. Ei tullut mieleesi käyttää vanhaa tunnuslukua, kun sitä vanhaa tunnuslukua ei ollut käytössä? Ihan mielenkiinnosta, missä olet käynyt peruskoulun?
Kävin (kokeilu)peruskoulun vuonna 1972 ja sen jälkeen lukion. Siitä sitten olin pari vuotta vaihdossa USA:ssa 1,5 vuotta ja nyt olen perustanut oman firman. Toivottavasti se menestyy. Ei voi tietää.
- ap
Mäkin unohdin kerran ja siitä lähtien olen kirjoittanut sen käteen kun menen kauppaan. Hiha päälle niin kukaan ei huomaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro nyt sitten minulle selkeästi mitä tarkoittaa: "Olisin tietty voinut käyttää vanhaa tunnuslukua, mutta nyt en".
No se tarkoittaa sitä, että olisin valinnut sen edellisen kortin tunnusluvun.
- ap
Vierailija kirjoitti:
Sen voi tarkistaa mobiilipankista hyvin nopeasti. Itsellä ainakin näin.
Ei näillä avuttomilla änkyröillä mitään älypuhelimia ole.
Mulla on käynyt noin, mutta pankkiautomaatilla. Ihme oikosulkuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä sössötät? Olisit tietysti voinut käyttää vanhaa tunnuslukua, mutta nyt et?
No eipä tullut mieleeni, kun sitä vanhaa tunnuslukua ei ollut käytössä.
- ap
En tajunnut vieläkään. Ei tullut mieleesi käyttää vanhaa tunnuslukua, kun sitä vanhaa tunnuslukua ei ollut käytössä? Ihan mielenkiinnosta, missä olet käynyt peruskoulun?
Miten v*tun tyhmiä ihmisiä täällä on?!
Harjoittele. Toistoja, toistoja 9 - 99 kertaa. 🙃
Kyllä se aurinko paistaa risukasaankin.
Täällä on kyllä harmaata.
Vierailija kirjoitti:
Miten sen voi unohtaa, jos sitä on käyttänyt iät ja ajat? Vai olitko juuri vaihtanut pankkia?
Minulla on joskus noita ajatuskatkoja. Käytössäni on kaksi eri korttia ja joskus tulee näppäiltyä kotiin jääneen kortin koodi tai olen muuten vain sotkenut numerot. Olin lapsuudessa jo hajamielinen ja oli vaikeaa, kun koulussa piti laskentotunnilla (matikan tunnilla) laskea päässälaskuna sanallisia esimerkkejä. Tyyliin Lauri osti seitsemän omenaa, joiden hinta oli 23 penniä. Paljonko ne maksoivat yhteensä? Asuintalon ovikoodi tuottaa vaikeuksia. Osaan siis näppäillä sen oikein, ulko-ovella, mutta jos pitää kertoa se kylään tuleville vieraille, en muista sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- ap
Siis yritätkö kertoa tuolla lainaamallani lauseella, että olisit voinut syöttää vanhan korttisi tunnusluvun, mutta nyt et voinut koska sinulla oli uusi kortti?
Toisen kortin kanssa käyttöä niin harvoin. Et joutui aika monta kertaa mobiilista tarkistamaan. Euron kerta. Lopulta laitoin lapun kotilompakkoon. Jossa oli Pekalle. 12,35 kahvista. Lappua en ole tarvinnut kun nyt sen muistaa.
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitin tussilla ihan korttiin itseensä. Mutta laitoin numerot väärään järjestykseen. Jos kortti häviää, niin lähimaksulla muutenkin roistot pääsee maksamaan..
Se on epävarma tapa. Roistot voivat vaihtaa numerojärjestystä ja kokeilla korttia eri automaateilla. Se saattaisi onnistua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen voi tarkistaa mobiilipankista hyvin nopeasti. Itsellä ainakin näin.
Itsellä ei. Nokia 206. Rosvotkin voi tarkistaa mobiilipankistasi.
Vain omassa päässä oleva tunnusluku on turvallinen.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on korttien pin-koodit puhelimessa naamioituna puhelin numeroksi kun välillä vaan tulee blackout !
Kuka tahansa pystyy helposti selvittämään, että niitä puhelinnumeroita ei ole olemassa. Vai olenko väärässä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- ap
Siis yritätkö kertoa tuolla lainaamallani lauseella, että olisit voinut syöttää vanhan korttisi tunnusluvun, mutta nyt et voinut koska sinulla oli uusi kortti?
No en yritä. Olkoot. En jaksa selittää.
- ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei helevetti! 😂
Täällä on joitakin tyyppejä, jotka ei vaan ymmärrä. Mistään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- ap
No en yritä. Olkoot. En jaksa selittää.
- ap
Sinun on pakko olla trolli. Tai sitten vaan niin käsittämättömän huono kirjoittamaan. Trollina olet kyllä hyvä.